Imprinto
Informatii despre sisteme de franciza
Descrierea sistemului de franciza
Sistemul Imprinto este bazat pe servicii de productie stampile, servicii de personalizare furnizate pentru o gama variata de produse (cani, tricouri, postere, calendare, cupe, medalii, printuri UV pe canvas, lemn etc.) si alte servicii cu valoare adaugata pentru clientul final precum productia de magneti souvenir, insigne, carti de vizita, etichete autocolante, gravura metalica color
Unitati personalizate
40 locații: 14 Bucuresti, 3 Brasov, 3 Cluj, 3 Iasi, 2 Constanta, 2 Baia Mare, 2 Alba Iulia si cate o locatie in Sibiu, Satu Mare, Sf. Gheorghe, Miercurea Ciuc, Bistrita, Tg. Mures, Deva, Bacau, Buzau, Ploiesti, Pitesti
Unitati in sistem de franciza
10 locatii: 3 Bucuresti, 2 Timisoara si cate o locatie in Craiova, Tg. Jiu, Arad, Oradea, Tulcea
Fotografie locatie
Informatii pentru francizati
Sprijin pentru francizati
Sistemul de franciza include:
- Magazin
- validare locatie
- amenajare
- concept
- supervizare amenajare
- lant de furnizori (cataloage de prezentare si mostrar)
- Stabilirea politicii de pret (recomandare)
- Vanzare
- tehnici si metode de vanzare produse si servicii
- tehnici si metode de instruire personal
- strategii de promovare si de consiliere a clientului final
- gestionare situatii de avarie
- strategii de promovare si de consiliere a clientului final
- Marketing si comunicare
- Brand book and guideliness
- Campanii nationale si locale
- materiale de marketing
- Structura tehnica
- Sistem de gestiune
- Echipamente
- Training
- grafica
- vanzare
Toate aceste elemente ale sistemului sunt dezvoltate in Manualul de Franciza
Investitie totala, asteptari
- Intre 25.000 si 30.000 Euro
Totalul investitiei difera in functie de locatie, costurile fiind diferite in functie de suprafata si tipul locatiei (magazine sau insula in centru comercial)
- Kiturile de productie (laser, imprimante, prese, ghilotina, aparatura prelucrat chei, calculatoare/monitoare).
- Mobilier
- Redeventa este de 4% din cifra de afaceri realizata lunar, la care se adauga TVA
- Taxa de marketing este de 1% din cifra de afaceri realizata lunar, la care se adauga TVA
LOCAȚIE
1. Stradal
- suprafata minima 25 m2 cu deschidere / vitrina de minim 3m si posibilitate de montat caseta luminoasa
2. Centru comercial
- tip insula 10 m2
- spatiu inchis minim 25 m2
Cerinte de baza
- Să înțeleagă conceptul și poziționarea brandului pe piață și să urmeze direcția acestuia
- Să aibă viziune și deschidere
- Să dedice timp dezvoltăriii și promovării locației pe plan local
- De preferat, să aibă experiență minimă în antreprenoriat sau poziție de management într-o companie
Informatii despre francizor
TRODAT
Str. Radu Calomfirescu nr 6, București, România
+40722 541 999
Persoana de contact pentru candidati
Liviu Petre
Afla mai multe
Articole citite
Cele mai citite
Franciza Imprinto, cea mai importantă din România în domeniul ei de activitate, își continuă expansiunea și pune la dispoziția partenerilor echipamente de ultimă oră.
Liderul pieței de retail din România pentru obiecte personalizate și ștampile, franciza Imprinto, se extinde și oferă produse noi.
Franciza Imprinto, leader al pieței românești de retail pentru obiecte personalizate și ștampile, își extinde sistemul și caută noi parteneri la nivel național
Trendul redescoperii vechilor meșteșuguri este validat de extinderea francizei Wash Shoes, care așteaptă ca noi parteneri să i se alăture.
Franciza Ama Green Optic, o afacere sustenabilă și în care investiția este recuperată după aproximativ jumătate de an, este o soluție de afaceri cu succes confirmat.
Retailerul polonez de proximitate Żabka, cu peste zece mii de magazine, intră pe piața din România, estimând că va deschide aproximativ 200 de unități doar în acest an.
O tradiție reinventată prin franciza Wash Shoes, un business exclusiv românesc început în pandemie, care are creșteri financiare și operaționale an de an, își așteaptă noii parteneri.
Îți dorești o afacere sustenabilă și din care să îți recuperezi investiția repede? O soluție foarte bună este să devii partener al francizei Ama Green Optic.
O realitate socială care demonstrează că vârsta de la care este nevoie de ochelari este tot mai scăzută a dus la crearea francizei Ama Green Optic, iar rezultatele afacerii sunt conform așteptărilor.
MBE România este franciza potrivită celor care caută un business cu succes internațional. Este și cazul lui Codrin Baghiu, care a descoperit afacerea la Londra și a deschis propria agenție la Bacău.
Sunt puține companiile specializate în construirea și reconstruirea terenurilor de sport, cu atât mai puțin cele în franciză.
Mai mulți antreprenori români s-au alăturat deja rețelei de franciză Mail Boxes Etc. și participă la o schimbare majoră în lumea serviciilor de curierat și logistică.
Franciza Mr Jeff, prezentă în România și în alte peste 40 de țări, a primit Global Franchise Awards 2022 pentru "Cea mai bună franciză lifestyle".
Compania de francize de servicii cotidiene Jeff începe anul cu o promoție de interes pentru toți cei care și-au propus să-și pornească propria afacere în acest nou an
Catalogul conține informații provenite direct de la deținătorii sistemelor. Înainte de a semna un acord de colaborare, fiecare candidat ar trebui să verifice personal fiecare ofertă prezentată în catalogul cu francize. Editorii își rezervă dreptul de a verifica lista de sisteme și informațiile din fiecare director. Dacă primiți informații că datele prezentate sunt incorecte sau neactualizate, vă rugăm să contactați redacția.