Esotiq

Informatii despre sisteme de franciza
Descrierea sistemului de franciza
Marca ESOTIQ & HENDERSON este pe piață de peste 20 de ani. În Polonia, gigantul de lenjerie deține peste 260 de magazine proprii și în franciză, iar de câțiva ani deschide cu succes noi locații în afara țării.
ESOTIQ este un brand de lenjerie intimă pentru femei energice, moderne și conștiente. Misiunea noastră este să modelăm corpul feminin prin lenjerie, rafinată în fiecare detaliu! Astfel încât, în timp ce o porți, să te simți mereu încrezător și unic. Acest lucru este posibil datorită experienței noastre de peste 20 de ani în designul sutienelor, pe care le creăm din cele mai bune materiale, conform artei ajustării, adică ajustarea profesională a lenjeriei la corpul dumneavoastră. Credem că un sutien perfect selectat înseamnă bunăstare și confort în fiecare zi.
Pe lângă lenjerie, magazinele ESOTIQ oferă o colecție de articole de îmbrăcăminte de lounge, pijamale, costume de baie și produse cosmetice.
Compania oferă partenerilor săi străini oportunitatea de a deschide magazinele ESOTIQ.
Încă de la început, un potențial partener de afaceri se poate baza pe sfaturi în alegerea unei locații adecvate și pe posibilitatea de a participa la negocierile condițiilor de dezvoltare a afacerii. Întregul proces de deschidere este coordonat de noi. Putem ajuta la realizarea unui design pentru salonul de lenjerie intimă, precum și la identificarea unui contractant de mobilier în cazul în care clientul dorește să-și facă mobila în Polonia. Un potențial partener de afaceri nu trebuie să aibă experiență - toate cunoștințele îi pot fi transmise în timpul formării. Cel mai important lucru pentru noi este angajamentul față de desfășurarea activității economice.
ESOTIQ pune un accent deosebit pe suportul de vânzări prin instruirea personalului, împărtășirea cunoștințelor unice și dezvoltarea gamei de produse în cooperare cu specialiști de seamă din industria modei.
Unitati in sistem de franciza
260 (Polonia)
Fotografie locatie
Informatii pentru francizati
Sprijin pentru francizati
Sprijin pentru partener:
• Oferim un model de afaceri dovedit care garantează venituri satisfăcătoare.
• Grija angajaților ESOTIQ în fiecare etapă a cooperării. Oferim continuitate a serviciului - de la procesul de amenajare a spațiilor, până la suport continuu în operațiunile zilnice.
• Fiecare salon ESOTIQ face parte dintr-un lanț - aspectul său trebuie să fie unificat. Partenerii folosesc serviciile designerilor noștri în amenajarea spațiilor lor, care pot implementa designul magazinului, inclusiv mobilier, ghișee, amenajarea iluminatului etc. Acesta trebuie să fie un cadru care să garanteze confort pentru client, precum și cantitatea potrivită de marfă care urmează să fie expusă, ceea ce garantează vânzări bune.
• Aveți posibilitatea contactării producătorilor noștri de mobilă în cazul în care piesele care vă sunt necesare pot fi fabricate în Polonia.
• Asistență la amenajarea vitrinelor și a colecțiilor în magazin, inclusiv în expunerea mărfurilor pe umerase, precum și a mobilierului dedicat
• Sprijin în optimizarea stocării în funcție de capacitatea magazinului.
• Training de produs și pentru bra-fitting.
• Imagini de produse, cataloage și materiale grafice pentru magazine și site-ul ESOTIQ.
• Asistență în gestionarea promoțiilor și acțiunilor în magazin și pe site
Investitie totala, asteptari
Suma estimată a investiției:
Costul investiției variază în funcție de starea sediului, de amploarea modificărilor necesare sau de țara în care este deschis salonul.
Costul investiției aferent amenajării salonului se ridică la 225 EUR net/m2 (mobilier și elemente decorative).
Cerinte de baza
Cerinte de bază:
• saloanele pot fi deschise în localitățile cu populație peste 50 mii locuitori;
• spațiu de 50 - 100 m2 situat în centrul orașului, pe strada comercială principală sau într-un centru comercial;
• acoperirea costurilor de proiectare a magazinului, mobilier și alte amenajări necesare;
• suportarea costurilor pentru închirierea spațiilor comerciale și angajarea personalului;
• achiziționarea de bunuri;
• monitorizarea vânzărilor;
Informatii despre francizor
Esotiq & Henderson S.A.
ul. Budowlanych 31C, 80-298 Gdańsk, Poland
+48 693 990 346
Persoana de contact pentru candidati
Emilia Romanowska (English)
Afla mai multe
Articole citite
Cele mai citite

Franciza poloneză Esotiq & Henderson – specializată în lenjerie intimă, costume de baie și cosmetice - caută noi parteneri de încredere în mai multe țări, printre care și România.
Este foarte greu să-ți faci un nume în industria modei în aceste zile. Soluția pentru cei care vor să înceapă poate fi o franciză, de exemplu marca Esotiq.
Brandul polonez Esotiq & Henderson vrea să intre pe piața din România. Ce trebuie să faci să devii partener?

O firmă cu tradiție în producția de îmbrăcăminte, dezvoltată de peste trei decenii în Turcia, caută parteneri de franciză în România.
Jeansul LOFT este foarte căutat în Turcia pentru designul lui unic, creativ și contemporan. Acum, firma este pregătită să se extindă în Europa.
Brandul Brutale, recunoscut la nivel european pentru costumele bărbătești stilate pe care le produce, caută parteneri de franciză în România.
Brandul bulgar Brutale, renumit pentru costumele elegante pentru bărbați, se extinde în Europa. Francizorul caută parteneri pentru dezvoltarea francizei în această regiune, inclusiv în România.
Brandul de modă pentru bărbați Giovanni Galli își extinde rețeaua de franciză în Europa. Francizorul caută parteneri pentru dezvoltarei rețelei de franciză și în țările din această regiune.

Brandurile britanice de fashion Topshop și Topman urmează să intre pe piața din România cu un concept unic.
În Japonia, potrivit datelor din 2017, Uniqlo deținea 831 de magazine, dintre care 41 de magazine erau în franciză.
După dezvoltarea cu succes a rețelei de magazine de încălțăminte CCC în România, Peeraj Brands International a încheiat un acord cu retailerul de încălțăminte CCC pentru a dezvolta franciza și pe alte piețe.
Brand-ul polonez de fashion dezvoltă o nouă strategie de business.
Grupul polonez Esotiq & Henderson a înregistrat o expansiune impresionantă anul trecut şi a ajuns la 18 magazine în franciză în Ucraina.
Primul magazin a fost deschis în ParkLake Shopping Center, în septembrie 2016, franciza fiind deținută de către firma QAZ Fashion Retail

Catalogul conține informații provenite direct de la deținătorii sistemelor. Înainte de a semna un acord de colaborare, fiecare candidat ar trebui să verifice personal fiecare ofertă prezentată în catalogul cu francize. Editorii își rezervă dreptul de a verifica lista de sisteme și informațiile din fiecare director. Dacă primiți informații că datele prezentate sunt incorecte sau neactualizate, vă rugăm să contactați redacția.