Paznicii lui Arby și jucătorii-vânători
Vânători și jucători. Astfel puteți caracteriza un grup de clienți fideli ai rețelei americane de restaurante FAST-FOOD Arby’s, care este specializată în sandviciuri cu carne de calitate. Ei sunt "barbații tineri flămânzi" care apreciaza felurile de mâncare din carne slabă.
În Statele Unite, în ultimii 10 ani, consumul de carne de porc a crescut, ceea ce avantajeaza si reteaua Arby. Unul dintre sandviciurile speciale se numeste Gyro. Acesta a fost preluat de la greci si adaptat local. Potrivit Bloomberg, Arby’s vinde sandviciuri Gyro de 27 de milioane de dolari pe an, ceea ce reprezintă cea mai mare cifră de afaceri din Statele Unite, provenită din vânzarea de sandviciuri.
Acordul de licență, cu exclusivitate teritorială se aplică tuturor potențialilor francizați. Francizații Arby vor participa la un curs de instruire pe o perioada de opt săptămâni, în Statele Unite.
Brandul a introdus pentru o perioadă limitată sandviciuri tipic grecești cu carne de miel, carne de vită și tzatziki. Noul produs se încadrează în strategia generală a companiei Arby’s, care, spre deosebire de alte restaurante fast-food, are o creștere anuală a profitului de 3,8%. Această creștere se datorează tinerilor americani de până în 30 de ani, care nu sunt afectați de situația economică sau de tendința modernă de consum a legumelor. Aceștia rămân loiali fast-food-ului, care le oferă carne suculentă, slănină, șuncă gustoasă si care completează sandviciurile cu maioneza îndrăzneață și cu brânza de cheddar.
Rețele sociale, jocuri și dinamism. Combinația perfecta.
Arby evident știe ce face – deoarece, potrivit studiilor, în America, din ce in ce mai puțini oameni de peste 35 de ani vizitează restaurantele. Dimpotrivă, numărul americanilor mai tineri care viziteaza restaurantele crește. Vânătorii și jucătorii sunt tineri dornici de o strategie renumita de marketing targetat, lansată de companie în colaborare cu Agenția Roar. Clienții primesc, la cumpărarea meniurilor, cartonașe cu personaje și tipuri de arme care au legatură cu renumitul joc video. După ce filmele sau reclamele se răspândesc rapid pe rețelele sociale, apar si laudele pentru creativitate și simțul umorului. Anul trecut, de exemplu, un video in care puteți vedea rămășițele unei nave de pirați, a fost vizualizat de către 800.000 de oameni si distribuit de peste 13 mii de ori.
Arby’s a fost fondată în 1964 și a fost prima rețea națională cu sandviciuri din SUA. Astăzi operează 3.400 de restaurante in întreaga lume și este în căutare de noi francizați. Deschiderea unui restaurant în SUA necesită o investiție de la 350.000 până la 2,5 milioane de dolari americani. Această oportunitate este disponibila acum și antreprenorilor europeni. Titularul unei licențe exclusive ar trebui să dispună de capital, care ii va permite să deschida 10 restaurante Arby’s într-o perioada de 5 ani. Pentru fiecare restaurant, francizatii plătesc o taxă de intrare in retea, de 10.000 de dolari americani. La aceasta, se adauga o taxa periodica de 4,25% din vânzări, din care minim 3,75% din venituri trebuie reinvestite in marketing.
Articole citite

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.
Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.
Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.
Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.
În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.
Cele mai citite

Au trecut 17 ani de când McDonald’s deschidea prima unitate în franciză din România.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Franciza RomBeer a lansat un concept de rulotă dotată cu cameră frigorifică, singura din România adaptată pentru vânzarea de bere artizanală în spații deschise.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
Ce ai spune dacă ai avea ocazia să modelezi viitorul copiilor și, în același timp, să îți transformi viața într-un mod semnificativ?
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari