Un sistem flexibil de franciză
Sistemul de franciză Mini Pani, specializat în producția, distribuția și vânzarea de mărfuri congelate, permite unui potențial francizat cel puțin să-și extindă afacerea sau să înceapă o nouă afacere prin deschiderea sau menținerea propriei fabrici de panificație. Afacerile Mini Pani au început să se dezvolte în țările Uniunii Europene precum Ungaria, Croația și Slovenia, unde concurența în domeniul mini-brutăriilor este foarte accentuată, în paralel cu extinderea de succes a rețelei în mai multe țări precum Serbia, Macedonia, Muntenegru, Bosnia și Herțegovina. Succesul de care a beneficiat afacerea Mini Pani se datorează produselor autentice, vândute pe piața din Croația, dezvăluie Zolt Polhe, responsabil de extinderea rețelei de panificație Mini Pani.
Ați fost în Croația pentru ceva vreme. Concurența pe această piață nu este mică. Care sunt rezultatele pe care le-ați obținut și ce format de franciză preferă întreprinzătorii cu care ați discutat?
Da, concurența în industria de panificație este foarte puternică, dar credem că, datorită calității excepționale a produselor și a serviciilor noastre, sigur există un loc și pentru Mini Pani pe piața croată. Am condus douăzeci de puncte de vânzare, printre care există modele de afaceri foarte variate.
Ce face franciza Mini Pani diferit față de alte francize din domeniul panificației și care sunt avantajele acesteia pentru antreprenorii care o achiziționează?
Ca un avantaj major față de sistemele mai mari de franciză care impun reguli stricte francizaților, aș dori să subliniez faptul că suntem o echipă mică, dar foarte flexibilă, astfel că ne adaptăm ușor la cerințele francizaților. În termeni tehnici, avantajul nostru este acela că oferim francizaților numai cuptoare convectomate digitale, pre-programate, care minimizează posibilitatea erorii umane în ceea ce privește calitatea produsului finit. Pe lângă aspectul modern al patiseriilor Mini Pani, franciza prevede un set-up intern și extern al patiseriei, flexibil, ca principal avantaj pentru evitarea diferitelor complicații precum: pierderi semnificative de produse alimentare în cazul unui proces greșit de coacere, contabilizare eronată, posibile întârzieri în procesul de livrare a produselor către diverse magazine de panificație.
Cu câți bani se poate lansa această franciză și câte salarii medii din Croația sunt necesare pentru a dezvolta această franciză?
Este dificil să vorbim despre valoarea exactă a investiției de pornire, deoarece depinde într-o mare măsură de condiția și de necesitatea de aranjare a zonei de vânzare. Pe lângă obținerea autorizațiilor pentru desfășurarea activității, partenerii noștri ar trebui să investească în primul rând în camera de depozitare a produselor congelate și în casa de marcat fiscală. De asemenea, este dificil să vorbim despre nivelul veniturilor la modul concret deoarece acesta depinde de câțiva factori esențiali și anume: dacă afacerea este dezvoltată într-un spațiu propriu sau închiriat, care este cuantumul chiriei sau nivelul salarial al lucrătorilor dintr-o anumită regiune. În general, dacă franciza Mini Pani este dezvoltată într-o locație cu trafic, aceasta poate aduce câștiguri de câteva salarii medii croate pe lună.
Care este tendința de astăzi în industria de panificație și care este perspectiva de viitor a afacerii Mini Pani în Croația?
Consumatorii croați au devenit mult mai exigenți, de aceea lanțurile de panificație stabilesc standarde foarte înalte în ceea ce privește calitatea produselor și a serviciilor, igiena și imaginea magazinelor. Deoarece Mini Pani este o companie axată pe producția de produse mini, considerăm că diversitatea și calitatea produselor reprezintă cheia succesului afacerii noastre. Pe lângă o relație prietenoasă și reciproc avantajoasă cu partenerii noștri, beneficiile pe care le oferă sistemul nostru de franciză, precum și celelalte avantaje menționate mai sus, ne determină să credem că afacerea Mini Pani se va dezvolta constant în Croația și că vom juca un rol din ce în ce mai important pe harta francizelor din această țară.
Articole citite
Franciză inovatoare pe piața dulciurilor
/06.10.2025
Yammy Way este o franciză inovatoare, care și-a demostrat deja eficiența pe piața românească, prin magazinele sale ce transformă cumpărarea de dulciuri într-o experiență pe care vrei să o repeți.
În ultimii ani, românii au descoperit o afacere profitabilă: plantațiile de afin. Cererea este în creștere, iar condițiile pedoclimatice favorabile determină o recoltare a fructelor cu aproximativ două săptămâni înaintea competitorilor europeni.
Cea mai mare comunitate de antreprenori independenți din România, respectiv franciza LaDoiPași, cu peste 2600 de magazine, își dorește alți noi parteneri în toată țara.
Calitatea produselor celebrului lanț international Leonidas și profitabilitatea acestuia încurajează permanent extinderea numărului de francizați în România.
Dnipro-M este un lanț dinamic de magazine specializate în unelte electrice, extinzându-se prin modelul de franciză. Ce îl diferențiază de concurență?
Cele mai citite
Latte Caffee To Go, o afacere din care ai doar de câștigat
/01.10.2025
Dacă vrei să deschizi o cafenea fără să fi avut experiență în domeniu, cea mai bună soluție este franciza Latte Coffee To Go. Nu ai nevoie de angajați, iar investiția este pentru orice buzunar și se recuperează rapid.
Dogu este un concept care a devenit o franciză de success și are deja un nume pe piața din România.
Cum se calculează valoarea reală a unei investiții într-o franciză? Câteva sfaturi despre cum să verificați costurile inițiale și cele de pe parcursul derulării unei afaceri de acest fel.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Franciza Crazy Bubble, cu multitudinea ei de puncte de desfacere de pe tot teritoriul României, este o afacere deja consactată, cu o evoluție impresionantă în cei doar câțiva ani de la lansarea pe piața autohtonă.
Subiecte populare in Forum
Panda iubeşte Asia
Timpul a inceput sa devina usor usor un dusman..n am timp....e o expresie atat de uzuala...Timpul nu mai are rabdare...
Un nou concept echilibrat
Mereu imi doresc un stil de viata echilibrat si sanatos si mereu imi spun ..de maine...
Un nou concept echilibrat
Ne-am neglijat produsele autohtone si ne-am aruncat pe euri...cine rezista traieste cine nu unde-i nu-i durere si suspin
Panda iubeşte Asia
Ceva se intampla cu timpul,ar trebui umblat la calendar sau mai degraba la incalzirea globala...ei daca o sa zburam pe Marte chiar daca numai dus un mic numar dintre...
Panda iubeşte Asia
Indiferent de varsta auzim expresiile :ce repede trece timpul...mai am nevoie de timp...nu pot sa-mi impart timpul in functie de obligatii...si totusi viteza miscarii...
Un nou concept echilibrat
Incepem sa alegem ce este bun pentru sanatatea noastra si nimic nu se compara cu alimentele sanatoase,eu le-as spune alimentele noastre romanesti
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar
Bine ca tot maghiarii...fac ...Romanii stau si asteapta...pacat...
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar
Fiind vorba de un brand maghiar ar trebui s-o lase mai moale cu extinderea prin Transilvania...maine,poimane spun ca Suceava este a lor si vin cu steagul lor.