Consumatorii croați au devenit mult mai exigenți, de aceea lanțurile de panificație stabilesc standarde foarte înalte în ceea ce privește calitatea produselor și a serviciilor, igiena și imaginea magazinelor. Deoarece Mini Pani este o companie axată pe producția de produse mini, considerăm că diversitatea și calitatea produselor reprezintă cheia succesului afacerii noastre.
Marţi
01.08.2017
Ce face Mini Pani diferit față de alte sisteme similare din Croația, care este avantajul acestei afaceri și care este cel mai simplu format de franciză, este ceea ce relatează Zolt Polhe în legătură cu sistemul de franciză pe care l-a dezvoltat.
 

Sistemul de franciză Mini Pani, specializat în producția, distribuția și vânzarea de mărfuri congelate, permite unui potențial francizat cel puțin să-și extindă afacerea sau să înceapă o nouă afacere prin deschiderea sau menținerea propriei fabrici de panificație. Afacerile Mini Pani au început să se dezvolte în țările Uniunii Europene precum Ungaria, Croația și Slovenia, unde concurența în domeniul mini-brutăriilor este foarte accentuată, în paralel cu extinderea de succes a rețelei în mai multe țări precum Serbia, Macedonia, Muntenegru, Bosnia și Herțegovina. Succesul de care a beneficiat afacerea Mini Pani se datorează produselor autentice, vândute pe piața din Croația, dezvăluie Zolt Polhe, responsabil de extinderea rețelei de panificație Mini Pani.

Ați fost în Croația pentru ceva vreme. Concurența pe această piață nu este mică. Care sunt rezultatele pe care le-ați obținut și ce format de franciză preferă întreprinzătorii cu care ați discutat?

Da, concurența în industria de panificație este foarte puternică, dar credem că, datorită calității excepționale a produselor și a serviciilor noastre, sigur există un loc și pentru Mini Pani pe piața croată. Am condus douăzeci de puncte de vânzare, printre care există modele de afaceri foarte variate.

Ce face franciza Mini Pani diferit față de alte francize din domeniul panificației și care sunt avantajele acesteia pentru antreprenorii care o achiziționează?

Ca un avantaj major față de sistemele mai mari de franciză care impun reguli stricte francizaților, aș dori să subliniez faptul că suntem o echipă mică, dar foarte flexibilă, astfel că ne adaptăm ușor la cerințele francizaților. În termeni tehnici, avantajul nostru este acela că oferim francizaților numai cuptoare convectomate digitale, pre-programate, care minimizează posibilitatea erorii umane în ceea ce privește calitatea produsului finit. Pe lângă aspectul modern al patiseriilor Mini Pani, franciza prevede un set-up intern și extern al patiseriei, flexibil, ca principal avantaj pentru evitarea diferitelor complicații precum: pierderi semnificative de produse alimentare în cazul unui proces greșit de coacere, contabilizare eronată, posibile întârzieri în procesul de livrare a produselor către diverse magazine de panificație.

Cu câți bani se poate lansa această franciză și câte salarii medii din Croația sunt necesare pentru a dezvolta această franciză?

Este dificil să vorbim despre valoarea exactă a investiției de pornire, deoarece depinde într-o mare măsură de condiția și de necesitatea de aranjare a zonei de vânzare. Pe lângă obținerea autorizațiilor pentru desfășurarea activității, partenerii noștri ar trebui să investească în primul rând în camera de depozitare a produselor congelate și în casa de marcat fiscală. De asemenea, este dificil să vorbim despre nivelul veniturilor la modul concret deoarece acesta depinde de câțiva factori esențiali și anume: dacă afacerea este dezvoltată într-un spațiu propriu sau închiriat, care este cuantumul chiriei sau nivelul salarial al lucrătorilor dintr-o anumită regiune. În general, dacă franciza Mini Pani este dezvoltată într-o locație cu trafic, aceasta poate aduce câștiguri de câteva salarii medii croate pe lună.

Care este tendința de astăzi în industria de panificație și care este perspectiva de viitor a afacerii Mini Pani în Croația?

Consumatorii croați au devenit mult mai exigenți, de aceea lanțurile de panificație stabilesc standarde foarte înalte în ceea ce privește calitatea produselor și a serviciilor, igiena și imaginea magazinelor. Deoarece Mini Pani este o companie axată pe producția de produse mini, considerăm că diversitatea și calitatea produselor reprezintă cheia succesului afacerii noastre. Pe lângă o relație prietenoasă și reciproc avantajoasă cu partenerii noștri, beneficiile pe care le oferă sistemul nostru de franciză, precum și celelalte avantaje menționate mai sus, ne determină să credem că afacerea Mini Pani se va dezvolta constant în Croația și că vom juca un rol din ce în ce mai important pe harta francizelor din această țară.


Subiecte populare in Forum

Panda iubeşte Asia

Timpul a inceput sa devina usor usor un dusman..n am timp....e o expresie atat de uzuala...Timpul nu mai are rabdare... 

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Un nou concept echilibrat

Mereu imi doresc un stil de viata echilibrat si sanatos si mereu imi spun ..de maine...

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Un nou concept echilibrat

Ne-am neglijat produsele autohtone si ne-am aruncat pe euri...cine rezista traieste cine nu   unde-i nu-i durere si suspin

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Panda iubeşte Asia

Ceva se intampla cu timpul,ar trebui umblat la calendar sau mai degraba la incalzirea globala...ei daca o sa zburam pe Marte chiar  daca numai dus un mic numar dintre...

3 Declaratii
Final 19.02.2015
Panda iubeşte Asia

Indiferent de varsta auzim expresiile :ce repede trece timpul...mai am nevoie de timp...nu pot sa-mi impart timpul in functie de obligatii...si totusi viteza miscarii...

3 Declaratii
Final 12.02.2015
Un nou concept echilibrat

Incepem sa alegem ce este bun pentru sanatatea noastra si nimic nu se compara cu alimentele sanatoase,eu le-as spune alimentele noastre romanesti

3 Declaratii
Final 03.02.2015
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar

Bine ca tot maghiarii...fac ...Romanii stau si asteapta...pacat...

2 Declaratii
Final 25.01.2015
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar

Fiind vorba de un brand maghiar ar trebui s-o lase mai moale cu extinderea prin Transilvania...maine,poimane spun ca Suceava este a lor si vin cu steagul lor.

2 Declaratii
Final 14.01.2015