Restaurantul Fast-Food Calif lansează în curând franciza Condimental!

Ai mâncat vreodată Kebun de vită cu orez, tahina, rodii și pătrunjel? Sau Dil kebab de pui? Sau poate kebun de pui cu orez, sos oriental și pătrunjel? Încearcă-le pe toate, sigur vei reveni la Calif!
Miercuri
11.10.2017
Radu Tănase, fondator al Calif și Condimental, a anunțat în cadrul evenimentului Fast Forward Business Summit, care a avut loc in 27 septembrie a.c., că va lansa business-ul de franciză pentru brandul Condimental de Calif.
 

Ai gustat vreodată Kebun de vită cu orez, tahina, rodii și pătrunjel? Sau Dil kebab de pui? Sau poate kebun de pui cu orez, sos oriental și pătrunjel?

La Calif, totul se învârte în jurul rețetelor consacrate, dar și a unor rețete noi, care îți oferă o nouă viziune asupra gustului și aromelor inspirate din Orient.

La Condimental, sunt toate așa cum trebuie: ingrediente proaspete, lipii coapte pe loc, cu răbdare, cartofi rumeniți la cuptor, sosuri ce clocotesc dis-de-dimineață și mâncare gătită, preparată zilnic, doar după rețete proprii.

Când sunt toate bune, rămâne doar să te bucuri de experiența Condimental de Calif!

Așa începe povestea francizei Condimental ...

Radu Tănase a fondat Calif, vrând să reinventeze un produs oarecum demodat, shaorma. Ulterior, a deschis încă două sedii. De anul acesta a lansat și Condimental, un business separat, într-o zonă mai premium.

Dorința lui Radu Tănase este să deschidă 10-15 sedii noi în sistem de franciză. Prima franciză va fi deschisă în trei săptămâni, în București, în zona Bucur Obor. Dorința fondatorului Calif e ca brandul Condimental să ajungă în orașele mari, iar Calif în tot restul țării, pe lângă orașele mari.

Franciza va fi deschisă pentru Condimental de Calif, dar Radu Tănase explorează pe viitor și existența unei francize Calif.

Taxa de franciză Condimental de Calif costă 15.000 de euro și se plătește o singură data, la semnarea contractului de franciză. La aceasta, se adaugă redevențele și contribuțiile de marketing.

Pentru un antreprenor, pare o investiție mare, dar poziționarea brandului se dorește a fi una premium. Așadar, dacă te gândești să investești în această franciză, o unitate Condimental de Calif ajunge la 120.000 - 170.000 de euro, în funcție de dimensiunea sediului.

"Suntem pe piață din 2010 și de vreo cinci ani, lunar, am 3-4 propuneri de francizare. De fiecare dată am venit cu explicația că nu suntem încă suficient de maturi și bine puși la punct în așa fel încât să acordăm franciza. Încă din anul doi de funcționare avem în spate un centru propriu de producție și orice materie primă e făcută în acest centru. Eu pot asigura calitate constantă prin centrul de producție pe care-l vom extinde până la 1.000 de metri pătrați", a declarat Radu Tănase pe scena evenimentului Fast Forward Business Summit.

Iată câteva imagini de la inaugurarea Condimental de Calif ... yummy !!!

Dacă îți dorești să ai propria afacere, însă nu ai experiență în domeniul ales, franciza poate fi o soluție pentru tine! Vei primi pe tavă expertiza unor antreprenori care au testat deja succesul și, în plus, vor fi alături de tine tot timpul pentru că succesul tău e și succesul lor! Înscrie-te acum la newsletter pe site-ul franchising.info.ro și află ce franciză ți se potrivește!


Florentina Pene
Business Development Manager

Articole citite

Plug In Cafe, o francizǎ cu viziune /21.10.2025

Franciza Plug In Cafe, construitǎ din pasiunea pentru cafea a Alka Group, este un concept inovativ. Mirel Ciorogariu, un francizat de succes, ne povestește despre avantajele acestui business.

Latte Caffee To Go, o afacere din care ai doar de câștigat /01.10.2025

Dacă vrei să deschizi o cafenea fără să fi avut experiență în domeniu, cea mai bună soluție este franciza Latte Coffee To Go. Nu ai nevoie de angajați, iar investiția este pentru orice buzunar și se recuperează rapid.

Un concept românesc, franciză de succes /25.09.2025

Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.

Plug In Cafe - un concept inovativ de cafenele care se adresează nevoilor unei lumi în continuă mișcare /04.08.2025

We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.

Famous Waffles, deschidere spre parteneriate /06.07.2025

Una dintre cele mai flexible francize gastronomice românești, Famous Waffles, oferă antreprenorilor posibilitatea să i se alăture în condiții deosebit de avantajoase.