Știai că Zing Burger își extinde rețeaua de franciză în România?
Brandul maghiar specializat în hamburgeri premium vede cheia succesului în extinderea rețelei de franciză.
Zing Burger este un brand unguresc, înființat în 2013. Mai precis, este o rețea de fast-food specializată în hamburgeri și street food (produse care se consumă pe stradă). Compania de burgeri premium își desfășoară activitatea și în rulote care se deplaseaza în locurile clasice în care se consumă fast-food. Reputația rețelei se datorează și acestei din urmă forme de comercializare - în vecinătatea clădirilor de birouri, a centrelor comerciale și a locurilor strategice din piețe sau din zonele aglomerate, precum și la festivaluri. Rețeaua de francize care s-a dezvoltat permanent și este în continuare în creștere, a decis că este momentul să francizeze afacerea.
Astăzi, rețeaua Zing Burger își concentrează activitatea în patru restaurante din Budapesta, în câteva locații unde funcționează în rulote și promovează un meniu bazat pe specialități alimentare și pe meniul săptămânii în locația Kitchen & Co. Cei doi fondatori ai companiei, Esther Csanda și Adam Susánszky intenționează să transforme lanțul de restaurante de succes într-o rețea de francize în toată Europa Centrală; primul sistem de franciză este planificat să fie lansat până la sfârșitul acestui an.
"Suntem dincolo de prima rundă de interviuri, unde am discutat cu zece francizați potențiali. Pe baza rezultatelor, intenționăm să continuăm cu doi sau trei parteneri", a declarat Ádám Susánszky. În plus față de Budapesta, compania vede potențial în zona rurală din Ungaria, precum și în Polonia, Austria, România și Croația.
Conform planurilor, conceptul de franciză Zing Burger va stabili în mare parte elementele care țin de imaginea mărcii și de standardele de calitate, punând accent pe livrarea materialelor. În ceea ce privește portofoliul de băuturi și designul interioarelor, francizorul dorește să dea mână liberă partenerilor.
"Conceptul a fost dezvoltat și toate aspectele au fost finalizate. Vom avea cerințe stricte pentru partenerii noștri de franciză, dar considerăm că acest lucru este necesar pentru a putea dezvolta în mod corespunzător brand-ul Zing Burger„ a mai spus Susánszky Ádám.
Francizorul se așteaptă ca viitorii parteneri să investească nu doar în capitalul afacerii, ci să și participe activ în primul an ca lideri în activitățile din locații, pentru a rezolva toate eventualele probleme apărute și pentru a reprezenta cât mai bine marca.
„Deși acestea sunt aspectele pe care le considerăm în procesul de selecție a francizaților, acest lucru nu face decât să ne îngreuneze căutarea întrucât nu toți investitorii cu capital vor sa se implice în afacere zilnic, ci preferă să-și administreze prin personal executiv de conducere extern. Cu toate acestea, credem că va fi în beneficiul brand-ului să alegem doar investitorii dedicați zilnic afacerii.” Co-fondatorul a adăugat că planul prevede acordarea priorității partenerilor care doresc să opereze mai mult de o unitate.
În stabilirea condițiilor de franciză, Zing Burger pune un accent deosebit pe menținerea taxei de intrare în franciză la un nivel redus. Valoarea totală a investițiilor necesare pentru a începe propriul restaurant Zing Burger implică o perioadă de rambursare de un an și jumătate - doi ani, dar francizorul garantează pentru o perioadă de rambursare de trei ani.
Înscrie-te acum la newsletter pe site-ul franchising.info.ro și ai acces la diverse modele de francize!
Articole citite
Un concept autohton, franciză profitabilă
/30.11.2025
Dogu este un concept care a devenit o franciză de success și are deja un nume pe piața din România.
Franciza Latte Coffee To Go s-a născut din dorința de a aduce pe piață o soluție modernă, accesibilă și profitabilă pentru cei care vor să înceapă o afacere în domeniul cafelei, dar fără costurile și complexitatea unei cafenele clasice.
Halloween, o sărbătoare așteptată de milioane de oameni, este pentru ciocolateriile Leonidas un prilej de a pune la dispoziția francizaților produse unice, care aduc clienților lor o savoare unică, dar și bucurie.
Franciza Plug In Cafe, construitǎ din pasiunea pentru cafea a Alka Group, este un concept inovativ. Mirel Ciorogariu, un francizat de succes, ne povestește despre avantajele acestui business.
Dacă vrei să deschizi o cafenea fără să fi avut experiență în domeniu, cea mai bună soluție este franciza Latte Coffee To Go. Nu ai nevoie de angajați, iar investiția este pentru orice buzunar și se recuperează rapid.
Cele mai citite
Verbatoria, sau despre identificarea abilităților native
/22.12.2025
Operând în peste 20 de țări din întreaga lume, Verbatoria este o rețea globală de centre specializate în testarea neurometrică și identificarea talentelor umane înnăscute.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Brandul Vitamix, cunoscut deja la nivel național pe piața suplimentelor alimentare, oferă noi oportunități de parteneriat prin lansarea propriului sistem de franciză.
Industria fitness înregistrează o creștere fără precedent, cea mai dinamică tehnică, Pilates, fiind cea mai reprezentativă și atractivă în sistemul de franciză.
Franciza Floria, o investiție flexibilă, cu sprijin constant pentru parteneri și recuperare rapidă a investiției, a deschis cea de-a șaptea locație din București și își dorește să se extindă la nivel național.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari