Look nou pentru Subway Romania

SUBWAY a trecut recent printr-un proces de rebranding, lansând și un nou simbol grafic de impact, Choice Mark, ce surprinde esența mărcii printr-un look proaspăt și contemporan, anunțând, în același timp, un nou design pentru restaurante, care va fi implementat și în România, începând cu anul 2018.
Vineri
03.11.2017
World Sandwich Day a fost evenimentul la care reprezentanții SUBWAY România au anunțat planurile pentru 2018.
 

SUBWAY celebrează astăzi prima ediție a World Sandwich Day în România, eveniment care, începând cu acest an, a devenit global, și pe care brandul are în plan să îl transforme într-o tradiție și pe plan local. În această zi, toți fanii brandului care vor veni în orice restaurant SUBWAY, între orele 12:00-20:00, și vor cumpăra un SUB de 15 cm și o băutură la dozator vor primi un SUB de 15 cm gratuit.

Primul restaurant fast-food SUBWAY din România s-a deschis în 2012, iar acum lanțul de restaurante este prezent în 37 de locații, în următoarele orașe: Alba Iulia, Arad, Brașov, București (16 restaurante), Cluj-Napoca, Constanța, Deva, Focșani, Iași, Oradea, Pitești, Ploiești, Sibiu, Suceava și Timișoara.

"Designul noului restaurant va schimba modul în care cei care ne trec pragul comandă, își ridică mâncarea și se bucură de aceasta, transformând fiecare aspect al experienței de cumpărare", declară Andrei Trifan, Agent de dezvoltare pentru România (cu excepția zonei București-Ilfov).

Foto: Subway

Principalele noutăți vizează chioșcurile de tip "self-order" în anumite locații, meniurile digitale, precum și mai multe inovații aduse echipamentelor pentru a ajuta atât fanii brandului, cât și angajații, să se bucure de experiența din restaurant. Locațiile vor avea un stand cu legume întregi, în care vor fi expuse roșii, ardei grași, ceapă și castraveți, care vor fi feliate zilnic, plus noi spații de expunere pentru pâine și fursecuri. Clienții vor fi întâmpinați de un decor luminos și vesel, cu muzică special selectată și locuri confortabile pentru servirea mesei, cu porturi de încărcare USB și Wi-Fi gratuit, pentru a crea un mediu prietenos.

De ce ți-ai dori să fii parte din franciza numărul 1 în lume?

De când Fred DeLuca a deschis primul său restaurant de sandwich-uri în anul an 1965 în Connecticut, SUA, SUBWAY® s-a transformat într-o afacere de miliarde.

Reţeaua SUBWAY® oferă posibilităţi excelente de dezvoltare a unei afaceri în franciză, punând la dispoziţie condiţiile şi informaţiile necesare pentru a vă deschide propriul dv. restaurant.

Pe plan global, sistemul de franciză al SUBWAY® este preferat datorită:
• gamei extrem de bogate de sandwich-uri şi salate
• modului simplificat de conducere a afacerii
• reţelei puternice de restaurante şi ajutorului primit din partea francizorului
• investiţiei iniţiale mici


Foto: Subway

*În 2010, reţeaua a fost declarată franciza #1 în întreaga lume, din top "Franciza 500", de către prestigioasa revistă "Entrepreneur". Top "Franciza 500" este cel mai cuprinzător clasament al francizelor din întreaga lume. Acesta studiază şi compară francizele în baza unei liste vaste de criterii, cum ar fi:
• generare de venituri şi stabilitate
• nivel de creştere
• mărimea reţelei
• investiţie iniţială


Mircea Coman
franchise consultant

Articole citite

Franciză pregătită de Halloween /27.10.2025

Halloween, o sărbătoare așteptată de milioane de oameni, este pentru ciocolateriile Leonidas un prilej de a pune la dispoziția francizaților produse unice, care aduc clienților lor o savoare unică, dar și bucurie.

Plug In Cafe, o francizǎ cu viziune /21.10.2025

Franciza Plug In Cafe, construitǎ din pasiunea pentru cafea a Alka Group, este un concept inovativ. Mirel Ciorogariu, un francizat de succes, ne povestește despre avantajele acestui business.

Latte Caffee To Go, o afacere din care ai doar de câștigat /01.10.2025

Dacă vrei să deschizi o cafenea fără să fi avut experiență în domeniu, cea mai bună soluție este franciza Latte Coffee To Go. Nu ai nevoie de angajați, iar investiția este pentru orice buzunar și se recuperează rapid.

Un concept românesc, franciză de succes /25.09.2025

Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.

Plug In Cafe - un concept inovativ de cafenele care se adresează nevoilor unei lumi în continuă mișcare /04.08.2025

We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.