"Plastelina jucăușă" cucerește piețe noi

Nediljka Dokozic, din Serbia, a început să dezvolte franciza Jumping Clay cu puțin timp în urmă. Aceasta este un bun exemplu privind implementarea cu succes a acestei afaceri în franciză. Nediljka Dokozic este cea care a adus franciza "Jumping Clay" din Orientul Îndepărtat în regiunea adriatică și spune că este mulțumită de rezultatele anului precedent, în primul rând pentru că a deschis piețe noi. Au fost semnate contracte de franciză pentru Serbia și Bosnia - Herțegovina, iar la Belgrad și Sarajevo a fost deschisă prima Academie Jumping Clay. "Noii francizați din Serbia și Bosnia - Herțegovina au foarte multă experiență în afaceri și cu siguranță cooperarea cu aceștia va avea succes", spune Nediljka Dokozic, adăugând că dorește să aibă o poveste de succes cu franciza "Jumping Clay" în această regiune.
Compania croată Mangold, deținută de Nediljka Dokozić, a semnat contractul pentru așa-numita franciză "super master" Jumping Clay, pentru toate țările din regiunea adriatică (țările din fosta Iugoslavie și Albania). În Croația, această femeie antreprenor a deschis Academia Jumping Clay și, în paralel, a oferit o franciză master pentru alte teritorii. Primul astfel de acord a fost semnat la sfârșitul anului 2016 pentru teritoriul Macedoniei, iar cu noii destinatari ai francizei master pentru Serbia și Bosnia - Herțegovina, povestea "a capătat deja contur".
“Cred că JumpingClay are un mare potențial - există multe modalități prin care acest program poate fi implementat în medii diferite. De exemplu, în Croația, am avut posibilitatea să ne prezentăm în școlile elementare și, datorită succesului pe care l-a avut prezentarea acestui concept, am reușit să începem o colaborare cu instituțiile respective. Jumping Clay nu este doar o jucărie obișnuită, nu este doar un fel de masă de modelare. Acest lucru o demonstrează faptul că a fost foarte bine integrată în diverse discipline școlare, prin numeroase proiecte școlare, rămânând, în același timp, un motiv de distracție. Aceasta a fost o nouă experiență pentru noi și transferăm partenerilor noștri toate cunoștințele despre potențialul și oportunitățile oferite de franciza Jumping Clay” - explică Nediljka Dokozic avantajele principale ale conceptului.
Francizatul pentru teritoriul Serbiei, Aleksandar Nesic, a fost atras de această franciză deoarece este un "concept creativ, unic și original în această regiune".
“De la primul contact cu plastelina, literalmente, am rămas uluit și am vrut să aflu toate detaliile din prima zi! Din punctul de vedere al părinților, este un produs unic și util pentru copii, iar din punct de vedere al jocului, copiii își dezvoltă imaginația, abilitățile motrice și creativitatea. Nu mai puțin important este faptul că această plastelină nu poate dăuna copiilor prin compoziția sa, deoarece a fost testată și este sigură, deci poate fi folosită chiar și la pregătirea decorațiunilor pentru prăjituri” - spune Nesic.
“Locul de muncă este foarte creativ și mesajul meu pentru oricine care se gândește la începerea unei afaceri este: Modelați-vă afacerea!” – declară Aleksandar Nesic, responsabil pentru dezvoltarea rețelei de Academii Jumping Clay pe teritoriul Serbiei.
În plus, conceptul, ca oportunitate de afaceri, după cum spune el, nu a fost mai puțin interesant. “Obiectivul nostru este acum să creăm o rețea vastă de academii Jumping Clay pe întreg teritoriul Serbiei, deoarece credem că Jumping Clay poate avea succes în fiecare oraș, iar antreprenorii din toate părțile din Serbia sunt bineveniți. Este foarte important ca în spatele tuturor acestor lucruri să existe un concept serios de franciză, cu mulți ani de experiență și o echipă care să ofere fără echivoc toată experiența și energia, care este o precondiție bună pentru succes” - mai spune Nešić.
Nediljka Dokozic adaugă că obiectivul pentru acest an este, de asemenea, să intre pe piețele rămase neacoperite în regiune, pentru care Mangold are licența de master francizat - Slovenia, Muntenegru, Kosovo și Albania. „Acest lucru ar întregi povestea JumpingClay și ne-ar ajuta să ne concentrăm pe extinderea rețelei prin francize directe“, spune ea.
Mai multe detalii privind pachetul de franciză JumpingClay sunt disponibile în rubrica de cataloage de pe portalul nostru. Regăsiți informații privind sprijinul pe care francizorul îl acordă francizaților din România, investiția totală, profilul francizatului, cerințele din partea francizorului și alte informații relevante.
Articole citite

Rețeaua de franciză JumpingClay este ca o familie, cu peste 5.000 de instructori și 650 de academii care operează în peste 40 de țări din întreaga lume.
După 25 de ani de experiență, marca de îmbrăcăminte pentru copii TulecTrend este pe cale să intre pe piața românească.
"Există foarte mulți oameni interesați, dar numai unii încheie negocierile cu succes", a declarat Tomáš Tulec, co-proprietar al companiei care produce și vinde îmbrăcăminte pentru copii, sub brand-ul TulecTrend.
Minelei Bašić i-a plăcut întotdeauna să lucreze cu copiii și, de când a devenit parte din familia francizei Jumping Clay, această dorință i s-a împlinit.
Franciza TulecTrend, dedicată copiilor, necesită investiții financiare minime. Tomáš Tulec, Directorul Executiv, ne-a împărtășit elementele atractive ale conceptului.
Cele mai citite

Franciza Dogu, un concept de fast-food autohton, este o oportunitate pentru cei care vor să își deschidă o afacere gastronomică de succes.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Descoperă oportunitatea de a dezvolta un business profitabil în domeniul floristicii, alături de Floria, un brand consacrat și lider pe piața din România.
Franciza Famous Waffles, cel mai îndrăgit brand românesc care oferă delicioasele gofre, îți dă acum posibilitatea să devii partener în condiții extrem de avantajoase.
Franciza Wash Shoes, continuatoare a unei tradiții meșteșugărești autentice și cu viitor asigurat, este în permanentă extindere și asigură noi servicii care cresc profitabilitatea.