Franciza cu delicii mexicane
După cum au anunțat recent reprezentanții de la sediul central al companiei, Taco Bell intenționează să crească numărul de restaurante până în 2022 - de la aproape 7.000, câte sunt în prezent, până la 9.000 de restaurante care vor genera, conform estimarilor, venituri globale din vânzări, de 15 miliarde de dolari. Acest lanț de restaurante cu servicii rapide, cunoscut pentru specialitățile mexicane, este în continuă expansiune, urmând să deschidă noi restaurante în Brazilia, Canada, China și India, în timp ce, în Statele Unite, va deschide un nou format de restaurant - așa-numitul Taco Bell Cantina - restaurante fără zonă de drive-thru, dar cu un design nou, unde, spre deosebire de formatul clasic, se vor servi băuturi alcoolice.
Planurile ambițioase și entuziasmul cu care marca s-a promovat pe piață în ultimii ani au contribuit la majorarea vânzărilor, dar și la atragerea unui număr mai mare de francizați, ceea ce a dus la creșterea numărului de locații francizate Taco Bell. Acest lucru s-a reflectat, de asemenea, pozitiv, în poziția 8 pe care a ocupat-o anul acesta în topul întocmit de prestigioasa revistă Entrepreneur Franchise 500, fiind alături de cele mai de succes francize americane.
Rezultatele bune sunt cu siguranță efectul unei investiții coerente în îmbunătățirea calității preparatelor și a serviciilor. Meniul este mereu “împrospătat” cu preparate noi, "creative și distractive, în același timp", printre care putem enumera risotto negru, chips-uri de avocado, chips-uri de mentă etc. Este interesant faptul că beneficiarii francizei Taco Bell adoptă aceste modificări cu ușurință. “Francizații noștri au acceptat faptul că ceea ce a avut succes ieri, nu trebuie neapărat să aibă succes și în viitor. De aceea ei învață cu mare pasiune, preluând ideile noi și lucrează la capitolul conexiune cu tânăra generație” - spun reprezentanții companiei.
În spatele acestui entuziasm, totuși, sunt cifre realiste care justifică respectivele modificări - preparatele noi din meniu au, conform rezultatelor înregistrate, un impact pozitiv major asupra creșterii vânzărilor. Astfel, în 2012, când Taco Bell a introdus Doritos Locos Taco, vânzările pentru acest produs s-au ridicat la peste 1 miliard de dolari pe an. În doar 10 săptămâni, compania vânduse peste 100 de milioane de Doritos Locos Taco. În 2017, vânzările la unele produse noi au atins nivelul de 1,6 milioane de dolari. Deși numărul de restaurante Taco Bell este mult mai mic decât în cazul "brand-urilor surori" (KFC și Pizza Hut), care sunt, de asemenea, deținute de Grupul Yum!, restaurantele Taco Bell s-au dovedit a fi extrem de profitabile în ultimii ani. Acest lucru este dovedit de marja operațională de 11%, care a depășit semnificativ marja medie de 7%, înregistrată de Pizza Hut sau marja de 5%, înregistrată de KFC.
Grupul Yum! este prezent în 135 de ţări şi are peste 45.000 de restaurante, cele mai multe fiind deschise în sistem de franciză. Dintre acestea, peste 360 sunt restaurante Taco Bell, deschise în 25 de ţări din afara Statelor Unite, iar obiectivul de extindere internaţională a brandului vizează deschiderea a 2.000 de locaţii noi până în 2022. Cele 3 brand-uri ale companiei, KFC, Pizza Hut și Taco Bell sunt lideri mondiali pe segmentele de preparate care au la bază carnea de pui, pizza și mâncarea în stil mexican. La nivel global, grupul Yum! deschide în medie șapte restaurante în fiecare zi, fapt care îl poziționează în postura de leader din punct de vedere al expansiunii globale pe categoria de retail.
În Europa, restaurantele Taco Bell sunt prezente în Marea Britanie, Olanda, Finlanda, Grecia, Islanda, Polonia, Rusia, Spania și, începând de anul trecut, în România.
Taco Bell a deschis primul restaurant din România la începutul lunii octombrie, în Băneasa Shopping City și, la finalul lunii noiembrie 2017, deschisese deja al doilea restaurant în Mega Mall Bucureşti. După 3 luni de la deschidere, compania înregistra deja vânzări de aproape 3 milioane de lei în România.
Articole citite
Franciză pregătită de Halloween
/27.10.2025
Halloween, o sărbătoare așteptată de milioane de oameni, este pentru ciocolateriile Leonidas un prilej de a pune la dispoziția francizaților produse unice, care aduc clienților lor o savoare unică, dar și bucurie.
Franciza Plug In Cafe, construitǎ din pasiunea pentru cafea a Alka Group, este un concept inovativ. Mirel Ciorogariu, un francizat de succes, ne povestește despre avantajele acestui business.
Dacă vrei să deschizi o cafenea fără să fi avut experiență în domeniu, cea mai bună soluție este franciza Latte Coffee To Go. Nu ai nevoie de angajați, iar investiția este pentru orice buzunar și se recuperează rapid.
Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.
We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.
Cele mai citite
Afaceri rentabile din fitness
/21.10.2024
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
DPD România, companie de curierat care se dezvoltă în sistem de franciză, a anunțat afaceri în creștere pentru primul semestru al anului.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari