Un nou jucător pe piața francizelor
Astăzi a sosit momentul să vă spunem că brokerul de asigurări care tocmai a lansat pachetul de franciză este Ritter - Broker de Asigurare și Reasigurare. Și pentru că lansarea francizei este un moment special în dezvoltarea unei afaceri, am solicitat un interviu lui Cătălin Vasile, Director General Ritter – Broker de Asigurare și Reasigurare, care ne-a împărtășit momentele cheie ale acestui business care “împlinește” deja 8 ani anul acesta.
Ne puteți împărtăși care este povestea brand-ului Ritter Broker? Când ați demarat afacerea? Câte locații aveți în prezent?
“Povestea brand-ului Ritter Broker a pornit la începutul anului 2010 din dorința mea și a partenerilor de a crea o firmă de brokeraj care să răspundă tuturor nevoilor unui client, fie el persoană fizică sau juridică.
Echipa noastră ajută clientul să aleagă compania de asigurări care să-i ofere cele mai bune condiții în raport cu tipul de asigurare pe care îl solicită și care, în același timp, să îi garanteze siguranță pentru plasarea riscurilor.
Serviciile de consultanță oferite au un rol foarte important în reducerea cheltuielilor privind acoperirea riscului și monitorizarea unui program de asigurare.
Astfel că misiunea noastră a devenit în toți acești ani de dezvoltare un mod de a face afaceri în care ne angajăm să respectăm întotdeauna principiile de transparență, promptitudine și profesionalism, reprezentând interesele clientului în relația cu societățile de asigurare. De aici s-a născut și sloganul “Siguranța unui parteneriat de succes”, care ne reprezintă în totalitate.”
Cum și de ce ați decis să lansați franciza Ritter Broker?
“Am gândit franciza Ritter Broker ca pe o formă de dezvoltare, adunând în familia Ritter și agenți economici care doresc să își mărească veniturile, dar nu dispun de un capital financiar destul de mare, cât și de experiența necesară pentru a porni singuri la drum.
Astfel că franciza este ca o “stradă cu sens dublu”: pe de o parte, prin partenerii francizați, ne mărim rețeaua de distribuție la nivel național, pe de altă parte, francizații care ni se alătură la drum beneficiază de tot know-how-ul nostru, de un ghid bine pus la punct în care fiecare știe ce are de făcut.”
Ce părere aveți despre nivelul de maturitate al pieții asigurărilor din România?
“În România, piața asigurărilor este un segment în plină dezvoltare, care se modelează de la an la an atât din punct de vedere al consumatorului, cât și din punct de vedere al societăților de asigurări. În același timp, piața este marcată și de tot felul de schimbări legislative și economice, în primul rând pentru că economia, atât la nivel global, cât și la nivelul României se schimbă foarte mult, iar asaltul tehnologiei digitale face ca lucrurile să avanseze într-un ritm mai greu de stăpânit și uneori poate și greu de înțeles pentru anumite segmente din piață. Ca atare, și riscurile își schimbă structura și caracteristicile, iar societățile de asigurare trebuie să înțeleagă, să anticipeze și să se și pregătească pentru ele.
În piața românească de asigurări, la fel ca și în cea europeană, principalul pericol este acela de a "pierde trend-ul" pentru că, în prezent, viteza de adaptare este esențială pentru succes. Cine va înțelege mentalitatea generației noi de clienți, cum să opereze eficient atât în afacerea offline, cât și în mediul online și va oferi servicii rapide și foarte accesibile, acela va găsi calea de a vedea în noile trenduri un model de creștere și va avea succes. Cine nu va reuși acest lucru, va rămâne în urmă. Cred că este timpul ca piața românească să iasă de sub semnul RCA-ului si a asigurărilor auto care au limitat orice fel de altă preocupare în ultimii ani și să își găsească locul ei firesc în regiune, exploatând și alte posibilități pe care clienții le solicită pentru că, la rândul lor, și clienții și-au schimbat profilul. Este foarte adevărat că, în ultimii ani, subiectul RCA a ținut întreaga piață de asigurări din România încordată, însă sper că acel moment a trecut și că fiecare jucător din piață va începe să vină cu soluții noi pentru produsele facultative oferite în concordanță cu nivelul pieței din România și cu cerințele specifice ale clienților locali.”
Ce considerați că vă diferențiază față de concurenții de pe piața brokerilor deasigurări?
“Echipa noastră monitorizează permanent piața românească de asigurări, pentru plasarea asigurărilor la societatea de asigurare cu cea mai bună acoperire, cu cel mai bun preț și cu cea mai bună reasigurare. Am reușit să facem acest lucru după studiul produselor de asigurare, calculația cotațiilor de primă, analiza profilului de client, a serviciilor de reducere a expunerii la risc si monitorizarea mediului legislativ al pieței de asigurări. ”Care sunt avantajele pentru un viitor candidat la franciza Ritter Broker?
“Avantajele de care vor beneficia toți viitorii francizați sunt multiple și pornesc de la faptul că vor avea acces la baza de date a clienților Ritter Broker, vor avea aceleași standarde impuse de către Ritter Broker și nu se vor face diferențe privind ofertele de la societățile de asigurări de pe plan internațional, vor avea acces la diverse proiecte din cadrul pieței asigurărilor, prin colaborarea cu Ritter Broker, vor primi plata la timp a comisioanelor și li se vor oferi servicii complementare polițelor de asigurare, care îi vor ajuta să își crească veniturile.”
Care sunt tipurile de asigurări pe care le acoperă franciza Ritter Broker? Vor fi oferte de la toți asiguratorii din piață?
“Ritter Broker pune la dispoziția clienților servicii personalizate de asigurare de la toate societățile de asigurări prezente pe piața locală și nu numai, care vor acoperi multiple tipuri de asigurări, cum ar fi asigurarea obligatorie a autovehiculelor sau RCA, asigurarea pentru avarii și furt a autovehiculelor CASCO, inclusiv a utilajelor neînmatriculabile, asigurarea obligatorie și facultativă a locuințelor, asigurarea clădirilor și a bunurilor aparținând persoanelor juridice, inclusiv asigurarea lucrărilor de construcții, a mașinilor, utilajelor, instalațiilor și a echipamentelor, asigurare medicală pentru călătorii în străinătate și pentru rezidenții străini în România, asigurări complexe adresate transportatorilor interni și internaționali de marfă și călătorii, asigurarea animalelor și culturilor agricole, asigurări individuale și de grup, de accidente și de boală, asigurări de răspundere civilă și profesională, asigurarea mijloacelor de transport naval, aerian și feroviar, asigurări de pierderi financiare și garanții. Altfel spus, francizatul Ritter va putea să ofere clienților săi toate tipurile de produse de asigurare existente în piața din România, dar și posibilitatea dezvoltării unor produse noi în parteneriat cu societățile de asigurări. Alături de noi, aveți posibilitatea unei dezvoltări solide și de durată, aducând în centrul atenției respectul față de client.”
În ce constă sprijinul pe care îl veți acorda francizaților?
“Noi vedem parteneriatul cu francizatul Ritter pe termen lung și foarte lung, din care să beneficiem fiecare în parte de experiența celuilalt și astfel să dezvoltăm o echipă consolidată ce va deservi exclusiv francizaților și nevoilor acestora. Vom acorda acces instant si gratuit la platforma Ritter care susține întreaga activitate a francizei, suport tehnic pentru produsele de asigurare comercializate și transparență în privința comisioanelor și a contractelor.
În calitate de francizat Ritter, aceștia vor beneficia de avantajul de a lucra ca broker de asigurări alături de un francizor cu o vastă experiență în domeniu, gestionând un portofoliu care acoperă o plajă largă de tipuri de asigurări și își vor transforma activitatea într-un business de sine stătător, cu o recurență anuală ce va ține doar de capacitatea francizaților de a interacționa într-un mod profesionist cu clienții lor din portofoliu.”
Care este profilul francizatului Ritter Broker?
“Oricine își dorește poate deveni francizat Ritter. Noi ne-am orientat atenția, pentru început, către zona de retail, service auto, servicii imobiliare, agenții de turism sau servicii diverse care se adresează consumatorilor finali.”
Ce ne puteți spune în legătură cu investiția financiară în pachetul de franciză RitterBroker? Care este locația ideală pentru un punct de lucru Ritter Broker?
“Resursele financiare necesare dezvoltării unei francize Ritter vor fi în relație directă cu potențialul de dezvoltare zonală. Astfel că francizatul va primi recomandările aferente fiecărui tip de canal de vânzare ce merită a fi dezvoltat. Investiția francizatului va consta în acoperirea taxei de franciză și a costurilor necesare deschiderii a cel puțin unui punct de lucru. Francizatul va suporta astfel costul amenajării locației, în baza coordonatelor de branding primite de la Ritter, cost care poate varia în funcție de fiecare locație în parte și de spațiul pus la dispoziție. Ce aș vrea însă să menționez este faptul că nu se vor achita niciun fel de taxe până nu se agreează, de ambele părți, planul de afacere, care include și situația veniturilor și a cheltuielilor, pentru că noi ne ghidăm după un principiu foarte bine stabilit, de transparență completă.”
Care sunt obiectivele de dezvoltare a rețelei de franciză? Câte locații planificați să deschideți în următorii 5 ani? În ce orașe din țară doriți să extindeți rețeaua și care sunt cele prioritare?
“Ce ne dorim noi și sperăm să se și îndeplinească este ca, până la sfârșitul anului 2018, să avem 5 francizați în țară, în reședințe de județ ce sunt prioritare, cum ar fi Constanța, Iași, Brașov, Cluj și Timișoara. După ce vom deschide unități în locațiile menționate, vom continua să lucrăm mai intens la extinderea teritorială pentru a acoperi cât mai multe zone de interes ale României.”
Dacă ești interesat să achiziționezi franciza Ritter Broker, trimite-ne solicitarea ta la adresa de email mcoman@profitsystem.ro
Articole citite
"Dacă nu îți place să lucrezi cu oamenii, va fi destul de dificil să te obișnuiești cu acest domeniu" – declară Paul Aldea, primul francizat RITTER Broker.
Viziune, transparență și profesionalism sunt 3 valențe ale unui business complet - marca RITTER Broker Asigurare și Reasigurare.
Modelul de franciză RITTER Broker a fost construit, avându-se în vedere și posibilitatea de a crea sinergii cu afaceri deja existente și care activează în zona de Business-to-Consumer.
RITTER Broker a lansat recent o provocare pe piața asigurărilor, adresată celor care doresc să devină brokeri de asigurări sau să aibă propria afacere în franciză.
De ce franciza RITTER Broker? Nu este mai simplu să îți înființezi singur o companie de brokeraj în asigurări?
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Subway a detronat McDonald’s în topul celor mai mari fast-food-uri din întreaga lume.
În conversaţiile zilnice folosim tot mai des o serie de cuvinte împrumutate din limba engleză. Ce nu ştie toată lumea este că deşi pronunţăm aceste cuvinte ca în engleză originea acestora nu este întotdeauna britanică.
Te asigurăm că e una dintre cele mai bune idei! Iată de ce .... conform ultimelor raportari oficiale, lanţul Fornetti a făcut un profit de 18 milioane de lei din minipateuri şi produse de patiserie.
Subiecte populare in Forum
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu-i vorba de incredere in e vorba de comisionul mult prea mare pe care ti/l iau...
Mega Mall pentru mega francize
Poate vom avea si noi noroc daca se deschid atat de multe malluri...
Mega Mall pentru mega francize
Nume sonore arhicunoscute isi fac loc si pe meleagurile noastre ,poate vom intra si noi in lumea buna
Mega Mall pentru mega francize
Nimic nu este mai deprimant cand vezi spatii libere mai mult sau mai putin curate (mai frecvent varianta a doua )cu o mare eticheta DE INCHIRIAT...in provincie vezi asta la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Cred mai degraba ca romanii nu au uncredere in banci,ele sunt cele care te jupoaie mai ceva decat camatarii.Depui bani la banci, iti dau dobanzi mici, iti trimit situatia la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu am intalnit agenti imobiliari care sa nu dea dovada de profesionalism si chiar daca la inceput te mai indoiesti de bunele lor intentii o dovedesc ca sunt persoane demne de...
Din New York în Bucureşti, în paşi de dans
Si eu tot Mihai Petre l-as numi...
O franciza cu de toate
Oricat ai avea..tot mai vrei..Pacat ca numai o viata avem...