Giganții americani din nou împreună

McDonald’s USA și The Walt Disney Company au anunțat luna trecută un nou parteneriat de promovare, condiționat de angajamentul McDonald’s de a îmbunătăți standardele nutriționale ale meniurilor Happy Meal. În baza noului acord, Disney și McDonald’s vor colabora pentru a îmbunătăți experiența meselor de familie cu ajutorul campaniilor cross-promoționale Happy Meal, care vor conține jucării reprezentând personaje din filme produse de studiourile Walt Disney Animation, Pixar Animation Studios, Disney Live Action, Marvel Studios și Lucasfilm.
Parteneriatul a fost anunțat abia după ce lanțul fast-food de tip franciză a venit cu schimbări privind meniul Happy Meal, astfel încât produsele alimentare să fie mai sănătoase și mai puțin calorice. McDonalds a redus conținutul de grăsimi, zahăr, acizi grași saturați și sodiu din meniul copiilor, astfel încât alimentele să fie mai sănătoase. Pe lângă aceste modificări, au fost excluse din meniul copiilor milkshake-ul de ciocolată și cheeseburger-ul.
"Angajamentul McDonald’s pentru a respecta standardele impuse de Walt Disney privind meniurile Happy Meal permit celor două companii să colaboreze pentru a crea noi modalități de a aduce magia Disney către consumatorii McDonald’s" - a declarat Tiffany Rende, vicepreședinte al Corporate Alliance, The Walt Disney Company.
În 2006, Disney a devenit prima companie media majoră care a stabilit criterii nutriționale, asociind brandurile și personajele sale cu alimente mai echilibrate din punct de vedere nutrițional. Liniile directoare, elaborate cu autoritățile naționale de nutriție și aliniate la standardele federale, promovează consumul de fructe, legume, cereale integrale, proteine slabe și lactate cu conținut scăzut de grăsimi, limitând în același timp consumul de calorii, grăsimi saturate, zaharuri și sodiu. Disney a extins inițiativa în 2012 prin introducerea de noi standarde privind publicitatea alimentelor în cadrul programelor destinate copiilor și familiilor. Toate produsele alimentare și băuturile promovate pe canalele TV deținute de Disney, în care mai mult de 25% din audiență are vârsta de până la 12 ani, precum și platformele online destinate copiilor și familiilor, trebuie să respecte liniile directoare ale Disney pentru nutriție.
Ingenuitate și divertisment
Deocamdată acordul este valabil numai pentru țările în care meniul pentru copii a fost deja modificat și îndeplinește criteriile stringente ale companiei Walt Disney. Sperăm însă că parteneriatul își va produce efectele pozitive și în România într-un timp cât mai scurt.
"McDonald’s și Disney sunt două brand-uri preferate de multe familii și această nouă alianță va crea momente memorabile pentru familii. Pe măsură ce continuăm să construim un McDonald’s mai bun, acest parteneriat va combina ingeniozitatea în alimentație și divertismentul, pentru a încuraja selecțiile de preparate mai echilibrate în meniurile noastre Happy Meal și pentru a inspira familiile într-un mod amuzant și inovator" - a declarat Morgan Flatley, director de marketing al McDonald’s SUA.
Articole citite

Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.
În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.
Franciza Dogu, un concept de fast-food autohton, este o oportunitate pentru cei care vor să își deschidă o afacere gastronomică de succes.
Franciza Famous Waffles, cel mai îndrăgit brand românesc care oferă delicioasele gofre, îți dă acum posibilitatea să devii partener în condiții extrem de avantajoase.
Ai visat vreodată să ai propria ta afacere? Noi avem soluția perfectă! Într-o lume în care toți caută mâncare autentică și gustoasă, Ciorbe și Plăcinte este răspunsul pe care toți îl adoră.
Cele mai citite

Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Știai că există o franciză profitabilă care pregătește copiii, prin joc, pentru provocările viitorului?
Cererea de alimente ecologice este în creștere în toată Europa, creând oportunități pentru inițierea de afaceri agricole durabile, prin intermediul francizei.
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari