Giganții americani din nou împreună
McDonald’s USA și The Walt Disney Company au anunțat luna trecută un nou parteneriat de promovare, condiționat de angajamentul McDonald’s de a îmbunătăți standardele nutriționale ale meniurilor Happy Meal. În baza noului acord, Disney și McDonald’s vor colabora pentru a îmbunătăți experiența meselor de familie cu ajutorul campaniilor cross-promoționale Happy Meal, care vor conține jucării reprezentând personaje din filme produse de studiourile Walt Disney Animation, Pixar Animation Studios, Disney Live Action, Marvel Studios și Lucasfilm.
Parteneriatul a fost anunțat abia după ce lanțul fast-food de tip franciză a venit cu schimbări privind meniul Happy Meal, astfel încât produsele alimentare să fie mai sănătoase și mai puțin calorice. McDonalds a redus conținutul de grăsimi, zahăr, acizi grași saturați și sodiu din meniul copiilor, astfel încât alimentele să fie mai sănătoase. Pe lângă aceste modificări, au fost excluse din meniul copiilor milkshake-ul de ciocolată și cheeseburger-ul.
"Angajamentul McDonald’s pentru a respecta standardele impuse de Walt Disney privind meniurile Happy Meal permit celor două companii să colaboreze pentru a crea noi modalități de a aduce magia Disney către consumatorii McDonald’s" - a declarat Tiffany Rende, vicepreședinte al Corporate Alliance, The Walt Disney Company.
În 2006, Disney a devenit prima companie media majoră care a stabilit criterii nutriționale, asociind brandurile și personajele sale cu alimente mai echilibrate din punct de vedere nutrițional. Liniile directoare, elaborate cu autoritățile naționale de nutriție și aliniate la standardele federale, promovează consumul de fructe, legume, cereale integrale, proteine slabe și lactate cu conținut scăzut de grăsimi, limitând în același timp consumul de calorii, grăsimi saturate, zaharuri și sodiu. Disney a extins inițiativa în 2012 prin introducerea de noi standarde privind publicitatea alimentelor în cadrul programelor destinate copiilor și familiilor. Toate produsele alimentare și băuturile promovate pe canalele TV deținute de Disney, în care mai mult de 25% din audiență are vârsta de până la 12 ani, precum și platformele online destinate copiilor și familiilor, trebuie să respecte liniile directoare ale Disney pentru nutriție.
Ingenuitate și divertisment
Deocamdată acordul este valabil numai pentru țările în care meniul pentru copii a fost deja modificat și îndeplinește criteriile stringente ale companiei Walt Disney. Sperăm însă că parteneriatul își va produce efectele pozitive și în România într-un timp cât mai scurt.
"McDonald’s și Disney sunt două brand-uri preferate de multe familii și această nouă alianță va crea momente memorabile pentru familii. Pe măsură ce continuăm să construim un McDonald’s mai bun, acest parteneriat va combina ingeniozitatea în alimentație și divertismentul, pentru a încuraja selecțiile de preparate mai echilibrate în meniurile noastre Happy Meal și pentru a inspira familiile într-un mod amuzant și inovator" - a declarat Morgan Flatley, director de marketing al McDonald’s SUA.
Articole citite
Un concept autohton, franciză profitabilă
/30.11.2025
Dogu este un concept care a devenit o franciză de success și are deja un nume pe piața din România.
Franciza Latte Coffee To Go s-a născut din dorința de a aduce pe piață o soluție modernă, accesibilă și profitabilă pentru cei care vor să înceapă o afacere în domeniul cafelei, dar fără costurile și complexitatea unei cafenele clasice.
Halloween, o sărbătoare așteptată de milioane de oameni, este pentru ciocolateriile Leonidas un prilej de a pune la dispoziția francizaților produse unice, care aduc clienților lor o savoare unică, dar și bucurie.
Franciza Plug In Cafe, construitǎ din pasiunea pentru cafea a Alka Group, este un concept inovativ. Mirel Ciorogariu, un francizat de succes, ne povestește despre avantajele acestui business.
Dacă vrei să deschizi o cafenea fără să fi avut experiență în domeniu, cea mai bună soluție este franciza Latte Coffee To Go. Nu ai nevoie de angajați, iar investiția este pentru orice buzunar și se recuperează rapid.
Cele mai citite
Vitamix, pe piața francizelor
/15.12.2025
Brandul Vitamix, cunoscut deja la nivel național pe piața suplimentelor alimentare, oferă noi oportunități de parteneriat prin lansarea propriului sistem de franciză.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Operând în peste 20 de țări din întreaga lume, Verbatoria este o rețea globală de centre specializate în testarea neurometrică și identificarea talentelor umane înnăscute.
Când pleci la drum, știi cum se calculează valoarea reală a unei investiții în franciză? Aspiranții ar trebui să știe ceva mai mult despre verificarea sustenabilității costurilor.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari