Pasiunea este mai importantă decât experiența
Prima caracteristică fundamentală și, cu siguranță, cea mai inovatoare a restaurantelor Easy Beer & Easy Wine, este posibilitatea de a te servi singur cu băutură. "Secretul" este că oaspetele primește la intrarea în restaurant o cartelă magnetică cu bani virtuali, care îi va permite să se servească cu băuturi de la un perete special conceput. Pe lângă faptul că nu trebuie să aștepte serviciile unui chelner, oaspetele poate alege și cantitatea de băutură pe care o va consuma, folosindu-se de un sistem automat de dozare foarte precis. Astfel, are șansa de a încerca unele dintre cele mai scumpe vinuri sau de a alege dintre 200 de tipuri diferite de bere. Pentru fiecare băutură, totuși, personalul din restaurant va recomanda oaspeților și preparate gastronomice potrivite. Compatibilitatea alimentelor și a băuturilor este testată în mod constant, iar abilitățile bucătarului sunt de nivel de stele Michelin. Ambele concepte, după cum susțin creatorii lor, se dovedesc a fi durabile și profitabile, iar Juris Roganovs ne împărtășește în continuare din tainele acestei francize de succes.
Cum a luat naștere Easy Beer & Easy Wine?
“Fondatorii conceptelor sunt, de fapt, oameni de afaceri de succes cu experiență internațională în diferite industrii, care au călătorit în întreaga lume și în ultimii ani s-au dedicat studierii celor mai bune sisteme de restaurant și bar din lume. Plecând de la înțelegerea profundă a ceea ce se află în centrul tuturor conceptelor de succes, fondatorii afacerii au adunat o echipă de experți de nivel mondial, care a creat Easy Beer & Easy Wine. Ideea lor a fost că toate caracteristicile "clasice" ale celor mai bune restaurante, cum ar fi atmosfera, mâncarea bună, serviciul rapid, se integrează cu cele mai noi inovații din industria ospitalității și creează astfel un "restaurant al viitorului". Timp de doi ani au lucrat la dezvoltarea conceptului înainte de a deschide primul restaurant din Letonia.”
Cât timp a durat dezvoltarea pachetului de franciză?
“Am dezvoltat pachetul de franciză Easy Beer & Easy Wine timp de aproximativ un an. Toate procesele de afaceri sunt descrise în detaliu și incluse în manualul operațional. Au fost dezvoltate și testate diverse instrumente de suport și programe de instruire pentru francizați.”
Ce face Easy Beer și Easy Wine diferit față de celelalte mărci de pe piață?
“Se poate spune că, față de alte mărci gastronomice, ne distingem prin inovație și un marketing eficient care atrage diferite tipuri de oaspeți loiali, iar gestionarea eficientă a costurilor generează profituri și mai mari. Cu toate acestea, cel mai important lucru care ne distinge de restul concurenților este faptul că afacerea noastră este foarte simplă, interesantă și distractivă.”
Cine, în opinia dumneavoastră, este destinatarul ideal al acestei francize?
“Credem cu adevărat că dedicarea și pasiunea pentru muncă sunt mai importante pentru o cooperare de succes decât cunoștințele anterioare sau experiența în acest domeniu. Experiența, desigur, este un mare avantaj, dar noi, ca francizori, putem oferi toate instrumentele si materialele necesare unui francizat pentru a începe și a desfășura o afacere de succes.
Inițial am crezut că vom face publicitate și că vom promova franciza printr-o campanie de marketing intensivă, dar s-a dovedit că majoritatea antreprenorilor interesați "au venit" spontan de la alte restaurante și aceștia au fost în principal oaspeți străini. Mulți dintre ei sunt deja în căutarea locațiilor potrivite, astfel încât restaurantele noastre ar putea ajunge, în viitorul apropiat, la Praga, Varșovia, Budapesta, Rotterdam, Oslo, Moscova, Belgrad și chiar Dubai.”
După ce perioadă de timp francizatul se poate aștepta la profit?
“De regulă, restaurantele noastre încep să intre pe profit după două luni de activitate. Avantajul este că francizații, în primele trei luni de activitate, sunt scutiți de obligația de a plăti taxele de franciză, deci putem spune că aceasta este o perioadă pentru atingerea unor venituri direcționate. Perioada de recuperare a investiției durează de obicei între 14 și 30 de luni.”
Ce recomandă în mod special aceste francize, care sunt cele mai mari avantaje?
“Cred că, în present, oferim unul dintre cele mai bune sisteme de franciză disponibile pe piață. Modelul nostru de afaceri are o rată a rentabilității mai mare decât media, iar entuziasmul cu care dezvoltăm această afacere este incomensurabil. Suntem foarte implicați în ceea ce facem, investind constant în inovații, software și hardware, care, bineînțeles, vor fi disponibile și francizaților noștri. De fapt, partenerii noștri pot fi siguri că vor primi sprijinul adecvat din partea echipei de asistență, în orice etapă a afacerii, deoarece sprijinul acordat francizaților este unul dintre cei mai importanți factori de succes din orice sistem.”
Mai multe detalii despre francizele Easy Beer & Easy Wine sunt prezentate în cataloagele de franciză, disponibile mai jos.
Articole citite
Sărbătorile sunt un imbold pentru a alege o franciză care își dovedește maximul de potențial în aceste perioade de peste an. O astfel de franciză, definită de tradiție și rafinament, este Leonidas.
Imaginează-ți că deții propria cafenea, un loc unde fiecare ceașcă de cafea oferă un moment de bucurie și relaxare clienților tăi. Aceasta este povestea franciza First Cafe.
Franciza Crazy Bubble, cu zecile ei de puncte de desfacere pe tot teritoriul României, este o afacere deja consactată, cu o evoluție impresionantă în cei doar câțiva ani de la lansarea pe piața autohtonă.
Franciza Dogu a devenit o oportunitate semnificativă pentru cei care vor să își deschidă o afacere gastronomică de succes.
Ciorbe și Plăcinte, unul dintre cele mai îndrăgite lanțuri de restaurante din București, a deschis o nouă locație, ca parte a unei strategii de extindere în cadrul comunităților urbane.
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
La 20 de ani și-a făcut propria cafenea "5 to go" cu banii cu care ar fi trebuit să-și cumpere prima mașină
Un concept foarte cunoscut de americani, care se extinde în Vestul Europei dar care a început să stârnească interesul și în regiunea noastră, este cel de franciză care se ocupă cu închirierea de rochii și costume.
Subway a detronat McDonald’s în topul celor mai mari fast-food-uri din întreaga lume.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari