CRAMA MURFATLAR – franciza vinurilor cu tradiție
Podgoria Murfatlar este amplasată într-una dintre cele mai bune regiuni, între Dunăre şi Marea Neagră, în centrul Podişului Dobrogei. Plaiurile viticole cuprind peste 3000 de hectare din zona localităţilor Murfatlar, Valul lui Traian, Poarta Albă şi Siminoc. Climatul continental, diversitatea amplasării plantaţiilor viticole, efectul reliefului, de protecție împotriva curenţilor reci, influenţa favorabilă a apropierii de Marea Neagră, oferă podgoriei Murfatlar un microclimat favorabil.
Atracţia principală a domeniului viticol Murfatlar este crama, care se poate mândri cu peste 40 de ani de tradiţie. Sticlele prăfuite stau cuminţi, stivuite pe rafturi, ticluind o poveste cu multe arome - unele fine, delicate, proaspete, altele mai grele, puternice, pline de personalitate. Toate se îmbină în armonie deplină şi formează licori din cele mai subtile care, după cum bine ştim, cu cât sunt mai vechi, cu atât mai bune sunt.
Pe termen lung, CRAMA MURFATLAR vizează acoperirea tuturor zonelor din țară, compania având în plan o rețea cu 100 de crame până în 2020. Investiția totală într-o locație CRAMA MURFATLAR în franciză este între 10.000 și 20.000 de Euro, în funcție de dimensiunea locației. Suma include taxa de franciză, în valoare de 3.500 de Euro + TVA.
CRAMA MURFATLAR în franciză este prezentă în 50 de locații din București și în alte orașe din țară precum Alba, Arad, Curtea de Argeș, Câmpulung, Bacău, Brăila, Brașov, București, Buzău, Călărași, Caraș Severin, Cluj, Craiova, Constanța, Dâmbovița, Harghita, Hunedoara, Mehedinți, Mureș, Neamț, Oradea, Prahova, Sălaj, Satu Mare, Sibiu, Suceava, Timișoara, Tulcea. Următoarele magazine în franciză vor fi deschise în orașe cu peste 30.000 de locuitori, în zone cu trafic intens.
Francizații vor primi sprijin din partea francizorului privind alegerea locației și amenajarea spațiului, elaborarea planului de afacere, precum și stabilirea gamei de vinuri conform recomandărilor specialiștilor Cramei Murfatlar. Francizorul va asigura, de asemenea, training de vânzări și campanii de marketing pe toată perioada contractului de franciză.
“Categoriile de preț și standardele de calitate ale vinurilor sunt stabilite de specialiștii CRAMEI MURFATLAR, printr-o selecție atentă, din diferite zone viticole, chiar și din import, cu scopul de a asigura o acoperire cât mai bună a gusturilor consumatorilor. Interesul de a reveni în cramă cu regularitate este întreținut și de produsele din categoria <Vinul Momentului>, care sunt oferte pe perioade limitate de timp, în afara portofoliului de bază, de regulă vinuri din soiuri superioare, pur românești și care respectă obiceiurile de consum în funcție de sezonalitate” – spune francizorul.
Oferta CRAMEI MURFATLAR cuprinde și vinuri îmbuteliate, fiind clasificate pe trei niveluri de calitate și de preț. Primele două niveluri cuprind vinuri de prim preț și vinuri cu prețuri medii, sunt de tip „marcă proprie” și acoperă o paletă diversificată de culori (alb, roze, rosu), precum și de gusturi: de la sec până la demidulce și chiar dulce. Al treilea nivel este dedicat vinurilor „premium” și cuprinde vinuri selectate cu atenție, de înaltă calitate, cu denumirea de soi menționată și cu eticheta producătorului.
Un serviciu special, asigurat de CRAMA MURFATLAR, este consultanța privind alegerea vinului potrivit. Consumatorii vor beneficia de sfaturile unor consultanți cu rol de sommelieri, care le vor povesti despre fiecare tip de vin în parte și îi vor ajuta să găsească ceea ce se potrivește cât mai bine cu cerințele acestora.
Dacă ești interesat să achiziționezi franciza CRAMA MURFATLAR, consultă catalogul disponibil mai jos, pentru mai multe detalii, sau trimite o solicitare la adresa de email mcoman@profitsystem.ro și te vom contacta cât mai curând posibil.
Articole citite
Dnipro-M este un lanț dinamic de magazine specializate în unelte electrice, extinzându-se prin modelul de franciză. Ce îl diferențiază de concurență?
Cea mai mare comunitate de antreprenori independenți din România, respectiv franciza LaDoiPași, care a depășit două mii de magazine, își dorește să aibă noi parteneri în toată țara.
Dacă vrei să ai un partener puternic care este, de fapt, cea mai mare rețea de magazine independente din România, alătură-te francizei LaDoiPași.
Franciza Leonidas, cu o prezență internațională remarcabilă și două decenii de existență în România, continuă expansiunea la nivel național.
O franciză mai puțin obișnuită, creată de un jurnalist din Slovenia, a început să se extindă la nivel european.
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
La 20 de ani și-a făcut propria cafenea "5 to go" cu banii cu care ar fi trebuit să-și cumpere prima mașină
Un concept foarte cunoscut de americani, care se extinde în Vestul Europei dar care a început să stârnească interesul și în regiunea noastră, este cel de franciză care se ocupă cu închirierea de rochii și costume.
Subway a detronat McDonald’s în topul celor mai mari fast-food-uri din întreaga lume.
Subiecte populare in Forum
Panda iubeşte Asia
Timpul a inceput sa devina usor usor un dusman..n am timp....e o expresie atat de uzuala...Timpul nu mai are rabdare...
Un nou concept echilibrat
Mereu imi doresc un stil de viata echilibrat si sanatos si mereu imi spun ..de maine...
Un nou concept echilibrat
Ne-am neglijat produsele autohtone si ne-am aruncat pe euri...cine rezista traieste cine nu unde-i nu-i durere si suspin
Panda iubeşte Asia
Ceva se intampla cu timpul,ar trebui umblat la calendar sau mai degraba la incalzirea globala...ei daca o sa zburam pe Marte chiar daca numai dus un mic numar dintre...
Panda iubeşte Asia
Indiferent de varsta auzim expresiile :ce repede trece timpul...mai am nevoie de timp...nu pot sa-mi impart timpul in functie de obligatii...si totusi viteza miscarii...
Un nou concept echilibrat
Incepem sa alegem ce este bun pentru sanatatea noastra si nimic nu se compara cu alimentele sanatoase,eu le-as spune alimentele noastre romanesti
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar
Bine ca tot maghiarii...fac ...Romanii stau si asteapta...pacat...
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar
Fiind vorba de un brand maghiar ar trebui s-o lase mai moale cu extinderea prin Transilvania...maine,poimane spun ca Suceava este a lor si vin cu steagul lor.