Cu KiwiSun, vei fi mereu în formă

Sistemul de solar, deținut integral de KiwiSun, a fost lansat în 2006. KiwiSun este prima franciză pentru solarii, care are toată aparatura și echipamentele certificate de Institutul de Biologie Radiologică. Sistemul de franciză KiwiSun vizează nu doar consumatorii preocupați de menținerea sănătății, ci și antreprenorii care caută investiții în afaceri promițătoare. În plus, deschiderea și management-ul unui salon KiwiSun nu necesită experiență profesională anterioară, deoarece sistemul de franciză pune la dispoziția francizatului un concept sofisticat și complet pentru partenerii săi, cu care este simplu să obții succesul în afacere. Întrucât francizorul este interesat de extinderea rețelei în România, ne-am întrebat cum funcționează acest sistem de franciză în țara vecină și am aflat povestea unui cuplu de francizați care conduc cu succes salonul propriu KiwiSun.
Viktoria a lucrat anterior într-o companie de producție și avea activitate de teren door-to-door, unde, la fel ca în cazul majorității posturilor, avea constrângeri serioase. După nașterea copiilor, a vrut să găsească un loc de muncă în care să obțină echilibrul între muncă și viața privată, astfel încât să aibă suficient timp pentru familie și, în același timp, să fie un antreprenor. A vizitat primul salon KiwiSun în 2014 și a fost imediat captivată de ceea ce puteau face echipamentele. Își dorea o afacere proprie, iar oferta de franciză KiwiSun a fost perfectă. Viktoria și soțul ei, Levente, s-au alăturat rețelei în acel an și au deschis salonul în Mosonmagyaróvár, Ungaria.
Franciza KiwiSun pentru biosolar a dezvoltat prima rețea de solarii care îndeplinește toate standardele Uniunii Europene. “Lumina verde nu provoacă arsuri, înroșire, riduri, îmbătrânire accelerată sau uscarea pielii. Aceasta emite un alt tip de radiații UV care conferă culoarea naturală a pielii, în plus față de stimularea producerii de vitamina D, absorbția de calciu și secreția de endorfină, influențând bunăstarea organismului” - explică Péter Klein, directorul de dezvoltare strategică al companiei.
Astăzi, există aproape 70 de saloane în lume, iar rețeaua este prezentă în 7 țări, ceea ce demonstrează că povestea de succes a Viktoriei nu este un caz singular, ci s-a multiplicat într-o rețea destul de numeroasă, ceea ce ne îndreptățește să credem că acest sistem de franciză este consolidat și prezintă garanția succesului în afaceri. În Ungaria, există 53 de unități, dintre care 18 sunt deschise doar la Budapesta. Proprietarii de salon sunt adesea familii ambițioase, cupluri, așa cum sunt Viktoria și Levente.
Pe măsură ce Viktoria și-a crescut cei doi copii, programul de lucru flexibil, oferit de afacerea KiwiSun, a jucat un rol foarte important. Deși este adevărat că șeful familiei are un trecut antreprenorial (Levente deține o companie proprie de producție), know-how-ul obținut prin cooperarea în sistem de franciză și sprijinul acordat de francizor le-au dat o mare siguranță. În plus, francizații beneficiază de exclusivitate teritorială, marketing centralizat, formare gratuită și continuă pentru angajați, control complet al programelor, planuri de afaceri gratuite și un concept funcțional, fără taxă de intrare în franciză.
Viktoria a experimentat eficiența conceptului pe cont propriu, deoarece, după deschidere, au reușit să aducă salonul la un asemenea nivel de performanță, astfel încât să poată reinvesti profitul și astăzi au deja șase solarii.
KiwiSun continuă să se extindă în Ungaria - în primul rând prin implicarea antreprenorilor ambițioși și a partenerilor de franciză precum Viktoria. În plus, există o mare cerere de biosolarii în străinătate, astfel că managementul companiei are planuri mari pentru piețele internaționale, concentrându-se în special asupra expansiunii în Europa. "Un concept sigur de rețea de franciză poate oferi o fundație care va permite unui antreprenor dedicat să-și atingă visele" - spune Péter Klein, directorul de dezvoltare strategică al companiei.
Mai multe detalii privind sprijinul acordat de francizor și taxele de franciză sunt disponibile în catalogul KiwiSun de pe portalul nostru. Dacă sunteți interesat să dezvoltați acest sistem de franciză în România, ne puteți transmite un mesaj la adresa mcoman@profitsystem.ro .
Articole citite

Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Ai visat vreodată să-ți creezi propriul sanctuar al frumuseții? Cu fondurile europene și franciza Nomasvello, acest vis poate deveni realitate.
Dacă doriți să investiți într-o afacere de succes și să faceți parte dintr-un lanț inteligent unic pe piață, alăturați-vă DepilConcept.
Franciza Nomasvello oferă oportunitatea de a te alătura unei afaceri profitabile în domeniul epilării definitive.
Franciza Nomasvello, numarul 1 mondial în centre de epilare definitivă cu Laser & IPL, a deschis un nou salon în ansamblul rezidențial Cosmopolis.
Cele mai citite

Cererea de alimente ecologice este în creștere în toată Europa, creând oportunități pentru inițierea de afaceri agricole durabile, prin intermediul francizei.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.
În doar câțiva ani, TikTok a reușit să dea lumea peste cap. De neconceput cu un deceniu în urmă, a intrat în forță în lumea reală și a devenit chiar o rampă de lansare pentru francize de succes.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Subiecte populare in Forum
Mişcări în franciză
Fitness...de cand imi doresc sa ajung la o sala..inca o data timpul e dusmanul meu...
Cum devine Yoga un concept de lifestyle
Normal că căutam să ne echilibrăm viata intr-un anumit mod, yoga sună interesant ...
Cum devine Yoga un concept de lifestyle
Uneori avem impresia ca suntem in razboi cu toata lumea,asta o fi cel de-al treilea razboi momdial
Cum devine Yoga un concept de lifestyle
Stirile negative cu care ne bombardeaza canalele tv,stresul de zi cu zi,lipsurile,creditele bancilor pe care cineva de 25 ani ne manipuleaza dandu-ne cu tifla,eurile din...
Mişcări în franciză
Preturile sa fie accesibile in comparatie cu veniturile obtinute de majoritatea viitorilor posibili clienti,pentru ca putini sunt cei care isi permit
Microuniversul mov în franciză
Dca uiti de toate grijile probabil este valabila si reciproca te uita si grijile si trai neneaca
Mişcări în franciză
Investitiile mari sa nu fie recuperate intr-un timp scurt pentru ca se umbla la preturi si aunci PA clientela
Cum ştergi ceva ce nu poate fi şters?
Totul este foarte serios va asigur