Parteneriat la nivel înalt
Cu acest contract, grupul spaniol Telepizza devine destinatar al francizei master Pizza Hut Mastercam din America și preia dezvoltarea Americii Latine (fără Brazilia), Insulelor Caraibe, Spaniei, Portugaliei și Elveției.
Parteneriatul, pe care ambele părți îl pot descrie drept "un punct de cotitură", prevede faptul că Telepizza va deschide 1.300 de unități noi Pizza Hut în aceste teritorii, în următorii 10 ani sau 2.550 de unități noi în următorii 20 de ani. În acest fel, Telepizza a devenit cel mai mare partener de franciză al companiei americane (luând în calcul numărul de restaurante), în timp ce numărul de unități sub marca Pizza Hut pe piețele menționate se va dubla.
“Telepizza este partenerul ideal” - spune Milind Pant, președintele Pizza Hut International, într-o declarație oficială. Acest grup spaniol operează deja în 23 de țări în care dezvoltă rețele de restaurante sub mărcile Telepizza și Jen’s Pizza și are în prezent un portofoliu de 1.607 restaurante. "Cu toate capabilitățile, dedicarea și capitalul de care dispune, credem că Telepizza va accelera extinderea mărcii Pizza Hut în regiunile în curs de dezvoltare precum America Latină" - spune Pant, explicând că Telepizza, cu această experiență, a dobândit rezultate, resurse și capital și a fost cu siguranță un candidat ideal pentru cooperarea în domeniul francizei.
Pe baza contractului, Telepizza va opera lanțul de aprovizionare din America Latină (cu excepția Braziliei), Insulelor Caraibe, Spaniei (fără Andorra), Portugaliei și Elveției. În Spania, unde este un jucător de frunte în domeniu, și în Portugalia, Telepizza va continua să-și dezvolte propria rețea de restaurante Pizza Hut, monitorizând simultan activitatea francizaților existenți Pizza Hut. După deschiderea unor noi restaurante în America Latină și în Caraibe, grupul spaniol se va rebrandui treptat și își va redenumi pizzeriile conform conceptului Pizza Hut, deoarece vor avea grijă de beneficiarii de franciză Pizza Hut din aceste țări.
“Acest parteneriat accelerează planul nostru de creștere la nivel mondial, aproape dublând rezultatele pe acest segment de activitate al companiei noastre și sporind numărul țărilor în care operăm la 37, iar numărul de potențiali clienți la peste 500 de milioane” – a anunțat Pablo Juantegui, CEO în cadrul Grupului Telepizza, referindu-se la toate avantajele cooperării dintre cele două rețele.
Mutarea accentului pe regiunea Americii Latine este într-o oarecare măsură justificată, deoarece 6% din veniturile totale de anul trecut provin de la țările din regiune. Cu toate acestea, chiar și cu afluxul semnificativ care vine odată cu vânzarea dreptului de a conduce grupul spaniol, Pizza Hut are așteptări ceva mai moderate, fiind conștienți că va urma o "fază de revenire" în următorii ani, așa cum s-a întâmplat recent, conform declarațiilor lui Huta Greg Creed, CEO Pizza Hut.
Articole citite
Un concept autohton, franciză profitabilă
/30.11.2025
Dogu este un concept care a devenit o franciză de success și are deja un nume pe piața din România.
Franciza Latte Coffee To Go s-a născut din dorința de a aduce pe piață o soluție modernă, accesibilă și profitabilă pentru cei care vor să înceapă o afacere în domeniul cafelei, dar fără costurile și complexitatea unei cafenele clasice.
Halloween, o sărbătoare așteptată de milioane de oameni, este pentru ciocolateriile Leonidas un prilej de a pune la dispoziția francizaților produse unice, care aduc clienților lor o savoare unică, dar și bucurie.
Franciza Plug In Cafe, construitǎ din pasiunea pentru cafea a Alka Group, este un concept inovativ. Mirel Ciorogariu, un francizat de succes, ne povestește despre avantajele acestui business.
Dacă vrei să deschizi o cafenea fără să fi avut experiență în domeniu, cea mai bună soluție este franciza Latte Coffee To Go. Nu ai nevoie de angajați, iar investiția este pentru orice buzunar și se recuperează rapid.
Cele mai citite
Vitamix, pe piața francizelor
/15.12.2025
Brandul Vitamix, cunoscut deja la nivel național pe piața suplimentelor alimentare, oferă noi oportunități de parteneriat prin lansarea propriului sistem de franciză.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Operând în peste 20 de țări din întreaga lume, Verbatoria este o rețea globală de centre specializate în testarea neurometrică și identificarea talentelor umane înnăscute.
Industria fitness înregistrează o creștere fără precedent, cea mai dinamică tehnică, Pilates, fiind cea mai reprezentativă și atractivă în sistemul de franciză.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari