Parteneriat la nivel înalt

Cu acest contract, grupul spaniol Telepizza devine destinatar al francizei master Pizza Hut Mastercam din America și preia dezvoltarea Americii Latine (fără Brazilia), Insulelor Caraibe, Spaniei, Portugaliei și Elveției.
Parteneriatul, pe care ambele părți îl pot descrie drept "un punct de cotitură", prevede faptul că Telepizza va deschide 1.300 de unități noi Pizza Hut în aceste teritorii, în următorii 10 ani sau 2.550 de unități noi în următorii 20 de ani. În acest fel, Telepizza a devenit cel mai mare partener de franciză al companiei americane (luând în calcul numărul de restaurante), în timp ce numărul de unități sub marca Pizza Hut pe piețele menționate se va dubla.
“Telepizza este partenerul ideal” - spune Milind Pant, președintele Pizza Hut International, într-o declarație oficială. Acest grup spaniol operează deja în 23 de țări în care dezvoltă rețele de restaurante sub mărcile Telepizza și Jen’s Pizza și are în prezent un portofoliu de 1.607 restaurante. "Cu toate capabilitățile, dedicarea și capitalul de care dispune, credem că Telepizza va accelera extinderea mărcii Pizza Hut în regiunile în curs de dezvoltare precum America Latină" - spune Pant, explicând că Telepizza, cu această experiență, a dobândit rezultate, resurse și capital și a fost cu siguranță un candidat ideal pentru cooperarea în domeniul francizei.
Pe baza contractului, Telepizza va opera lanțul de aprovizionare din America Latină (cu excepția Braziliei), Insulelor Caraibe, Spaniei (fără Andorra), Portugaliei și Elveției. În Spania, unde este un jucător de frunte în domeniu, și în Portugalia, Telepizza va continua să-și dezvolte propria rețea de restaurante Pizza Hut, monitorizând simultan activitatea francizaților existenți Pizza Hut. După deschiderea unor noi restaurante în America Latină și în Caraibe, grupul spaniol se va rebrandui treptat și își va redenumi pizzeriile conform conceptului Pizza Hut, deoarece vor avea grijă de beneficiarii de franciză Pizza Hut din aceste țări.
“Acest parteneriat accelerează planul nostru de creștere la nivel mondial, aproape dublând rezultatele pe acest segment de activitate al companiei noastre și sporind numărul țărilor în care operăm la 37, iar numărul de potențiali clienți la peste 500 de milioane” – a anunțat Pablo Juantegui, CEO în cadrul Grupului Telepizza, referindu-se la toate avantajele cooperării dintre cele două rețele.
Mutarea accentului pe regiunea Americii Latine este într-o oarecare măsură justificată, deoarece 6% din veniturile totale de anul trecut provin de la țările din regiune. Cu toate acestea, chiar și cu afluxul semnificativ care vine odată cu vânzarea dreptului de a conduce grupul spaniol, Pizza Hut are așteptări ceva mai moderate, fiind conștienți că va urma o "fază de revenire" în următorii ani, așa cum s-a întâmplat recent, conform declarațiilor lui Huta Greg Creed, CEO Pizza Hut.
Articole citite

Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.
Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.
În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.
Franciza Dogu, un concept de fast-food autohton, este o oportunitate pentru cei care vor să își deschidă o afacere gastronomică de succes.
Franciza Famous Waffles, cel mai îndrăgit brand românesc care oferă delicioasele gofre, îți dă acum posibilitatea să devii partener în condiții extrem de avantajoase.
Cele mai citite

Franciza Floria, o investiție flexibilă, cu sprijin constant pentru parteneri și recuperare rapidă a investiției, a deschis cea de-a șaptea locație din București și își dorește să se extindă la nivel național.
O înțelegere corectă între o franciză și o celebritate din lumea internetului este posibilă, cu condiția ca ambele părți să abordeze subiectul cu profesionalism și să își protejeze interesele.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Franciza Used Product este un concept care, cu siguranță, va fi din ce în ce mai mult implementat în viitorii ani.
Titlul reprezintă motto-ul Papírny Moudrý, fabrica cehă care a devenit unul dintre cei mai importanți producători de „capcane de muște”, mizând pe globalizare.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari