Pizza Hut și Telepizza, parteneri strategici pentru regiunea Americii Latine, Insulelor Caraibe, Spaniei, Portugaliei și Elveției
Vineri
22.06.2018
Parteneriatul strategic pe care lanțul american Pizza Hut și cel spaniol Telepizza l-au confirmat recent și acordul de franciză master pe care l-au semnat vor schimba semnificativ ritmul de dezvoltare a ambelor lanțuri.
 

Cu acest contract, grupul spaniol Telepizza devine destinatar al francizei master Pizza Hut Mastercam din America și preia dezvoltarea Americii Latine (fără Brazilia), Insulelor Caraibe, Spaniei, Portugaliei și Elveției.

Parteneriatul, pe care ambele părți îl pot descrie drept "un punct de cotitură", prevede faptul că Telepizza va deschide 1.300 de unități noi Pizza Hut în aceste teritorii, în următorii 10 ani sau 2.550 de unități noi în următorii 20 de ani. În acest fel, Telepizza a devenit cel mai mare partener de franciză al companiei americane (luând în calcul numărul de restaurante), în timp ce numărul de unități sub marca Pizza Hut pe piețele menționate se va dubla.

“Telepizza este partenerul ideal” - spune Milind Pant, președintele Pizza Hut International, într-o declarație oficială. Acest grup spaniol operează deja în 23 de țări în care dezvoltă rețele de restaurante sub mărcile Telepizza și Jen’s Pizza și are în prezent un portofoliu de 1.607 restaurante. "Cu toate capabilitățile, dedicarea și capitalul de care dispune, credem că Telepizza va accelera extinderea mărcii Pizza Hut în regiunile în curs de dezvoltare precum America Latină" - ​​spune Pant, explicând că Telepizza, cu această experiență, a dobândit rezultate, resurse și capital și a fost cu siguranță un candidat ideal pentru cooperarea în domeniul francizei.

Pe baza contractului, Telepizza va opera lanțul de aprovizionare din America Latină (cu excepția Braziliei), Insulelor Caraibe, Spaniei (fără Andorra), Portugaliei și Elveției. În Spania, unde este un jucător de frunte în domeniu, și în Portugalia, Telepizza va continua să-și dezvolte propria rețea de restaurante Pizza Hut, monitorizând simultan activitatea francizaților existenți Pizza Hut. După deschiderea unor noi restaurante în America Latină și în Caraibe, grupul spaniol se va rebrandui treptat și își va redenumi pizzeriile conform conceptului Pizza Hut, deoarece vor avea grijă de beneficiarii de franciză Pizza Hut din aceste țări.

“Acest parteneriat accelerează planul nostru de creștere la nivel mondial, aproape dublând rezultatele pe acest segment de activitate al companiei noastre și sporind numărul țărilor în care operăm la 37, iar numărul de potențiali clienți la peste 500 de milioane” – a anunțat Pablo Juantegui, CEO în cadrul Grupului Telepizza, referindu-se la toate avantajele cooperării dintre cele două rețele.

Mutarea accentului pe regiunea Americii Latine este într-o oarecare măsură justificată, deoarece 6% din veniturile totale de anul trecut provin de la țările din regiune. Cu toate acestea, chiar și cu afluxul semnificativ care vine odată cu vânzarea dreptului de a conduce grupul spaniol, Pizza Hut are așteptări ceva mai moderate, fiind conștienți că va urma o "fază de revenire" în următorii ani, așa cum s-a întâmplat recent, conform declarațiilor lui Huta Greg Creed, CEO Pizza Hut.


Florentina Pene
Business Development Manager

Articole citite

Plug In Cafe - un concept inovativ de cafenele care se adresează nevoilor unei lumi în continuă mișcare /04.08.2025

We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.

Famous Waffles, deschidere spre parteneriate /06.07.2025

Una dintre cele mai flexible francize gastronomice românești, Famous Waffles, oferă antreprenorilor posibilitatea să i se alăture în condiții deosebit de avantajoase.

Franciza Leonidas, pentru toate anotimpurile /30.06.2025

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.

Marketing inteligent într-o rețea de franciză fast-food /26.05.2025

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.

Hello Donuts, franciza de gogoși care îndulcește România /09.05.2025

Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.