Atracția piețelor mari
Printre francizele americane de tip fast food, care își extind rețeaua în China, se numără și lanțul canadian Tim Hortons.
După cum s-a anunțat recent, lanțul de cafenele Tim Hortons intenționează să deschidă mai mult de 1500 de unități în China, în următorii zece ani. Lanțul, cunoscut pentru renumitele gogoși “Donuts” și cafeaua delicioasă, a semnat un contract de franciză bazat pe un joint-venture cu Cartesian Capital Group, care va fi responsabil pentru dezvoltarea și deschiderea de cafenele pe piața din China.
Alegerea partenerilor a fost, pe de o parte, o mișcare destul de logică în sensul în care Cartesian Capital cooperează din 2012 cu Restaurantul Brands International, compania mamă a lui Tim Hortons, care deține și mărcile Burger King și Popeyes. Cartesian Capital, unul dintre partenerii locali care lucrează la dezvoltarea și extinderea Burger King în China, a contribuit până acum la deschiderea a peste 900 de restaurante pe această piață.
Pentru Tim Hortons, decizia de a intra în China este cu siguranță un pas important din planul strategic de extindere la nivel internațional, în contextul în care lanțul și-a anunțat anterior extinderea în Spania, Mexic, Regatul Unit al Marii Britanii și Filipine. În ceea ce privește China, marca canadiană oferă oportunitatea deschiderii unei afaceri Tim Hortons, în franciză, unui număr mare de potențiali candidați. China reprezintă, fără îndoială, o "mare oportunitate de creștere", fiind cea mai populată țară din lume, cu una dintre cele mai puternice economii. În contextul schimbărilor din ce în ce mai evidente în obiceiurile consumatorilor locali, contrar opiniei populare, în ultimii ani, un număr din ce în ce mai mare de locuitori ai Chinei, în special tineri și oameni de afaceri, beau cafea în loc de ceai.
Acest trend este susținut și de lanțul american Starbucks care, potrivit datelor statistice din luna mai a.c., deținea 3.300 de cafenele în 140 de orașe din China. În același timp, Chain intenționează să dezvolte pe piața chinezească o rețea de 5.000 de cafenele până în 2021. Este cert că, pentru Starbucks, piața din China este piața cu cea mai rapidă creștere deoarece, la fiecare 15 ore, se deschide o nouă cafenea. Whitbread, proprietarul Costa Coffee, are 449 de unități în China, potrivit ultimului raport anual, și intenționează să deschidă cel puțin încă 750 de cafenele până în 2022.
În ciuda concurenței și suspiciunilor puternice ale unor analiști care arată că Tim Hortons nu este un brand atât de cunoscut în afara Canadei, reprezentanții lanțului sunt convinși că vor putea câștiga o cotă semnificativă din piața chineză a cafenelelor, în următorii ani. Tim Hortons are în prezent peste 4700 de cafenele în întreaga lume.
Articole citite
Sărbătorile sunt un imbold pentru a alege o franciză care își dovedește maximul de potențial în aceste perioade de peste an. O astfel de franciză, definită de tradiție și rafinament, este Leonidas.
Imaginează-ți că deții propria cafenea, un loc unde fiecare ceașcă de cafea oferă un moment de bucurie și relaxare clienților tăi. Aceasta este povestea franciza First Cafe.
Franciza Crazy Bubble, cu zecile ei de puncte de desfacere pe tot teritoriul României, este o afacere deja consactată, cu o evoluție impresionantă în cei doar câțiva ani de la lansarea pe piața autohtonă.
Franciza Dogu a devenit o oportunitate semnificativă pentru cei care vor să își deschidă o afacere gastronomică de succes.
Ciorbe și Plăcinte, unul dintre cele mai îndrăgite lanțuri de restaurante din București, a deschis o nouă locație, ca parte a unei strategii de extindere în cadrul comunităților urbane.
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
La 20 de ani și-a făcut propria cafenea "5 to go" cu banii cu care ar fi trebuit să-și cumpere prima mașină
Un concept foarte cunoscut de americani, care se extinde în Vestul Europei dar care a început să stârnească interesul și în regiunea noastră, este cel de franciză care se ocupă cu închirierea de rochii și costume.
Subway a detronat McDonald’s în topul celor mai mari fast-food-uri din întreaga lume.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari