O plăcere dulce într-o şepcuţă de baseball

Într-o piaţă în care activează peste 60 de producători de îngheţată locali şi 2 internaţionali, compania Miracol Polar vine cu Ice`N`Go, un produs în formă de granule îngheţate, servite în şepcuţe de baseball şi pahare. Producătorul Ice`N`Go vrea să se dezvolte prin franciză pe întreg teritoriul României. În prezent, Miracol Polar deţine puncte de desfacere în oraşele Arad, Oradea, Cluj, Timişoara şi Târgu Mureş. Achiziţionarea dreptului de utilizare a francizei porneşte de la închirierea sau deţinerea unei suprafeţe de 4-6 metri pătraţi, într-o zonă cu aflux mare de persoane.
O altă companie care vrea să se dezvolte prin franciză în ţara noastră este Yogen Fruz, un lanţ de francize din domeniul iaurturilor îngheţate. Conceptul a fost creat în anul 1986, de doi fraţi: Michael şi Aaron Serruya. În anul 1999, Yogen Fruz a primit titlul de Franciza numărul 1 din partea revistei Entrepreneur.
Românii preferă îngheţata de ciocolată, de vanilie, de fructe de pădure şi tiramisu. Studiile specialiştilor arată că un român consumă de 3 ori mai puţină îngheţată decât un polonez şi de 20 de ori mai puţină decât un italian. În România, consumul mediul anual de îngheţată este 1,7 kilograme pe cap de locuitor. În Polonia, consumul este de 4 kilograme, iar în Italia ajunge până la 17 kilograme.
Cei mai importanţi jucători de pe piaţa de îngheţată din România sunt: Betty Ice, Top Gel Prod, Alpin 57 Lux, Delta, Kuba Ice Cream Company, Unilever şi Nestle.
(Elena Cărăuşu)
Articole citite

Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.
Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.
În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.
Franciza Dogu, un concept de fast-food autohton, este o oportunitate pentru cei care vor să își deschidă o afacere gastronomică de succes.
Franciza Famous Waffles, cel mai îndrăgit brand românesc care oferă delicioasele gofre, îți dă acum posibilitatea să devii partener în condiții extrem de avantajoase.
Cele mai citite

Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
„Flexibilitatea, o abordare inovatoare și capacitatea de a răspunde la schimbări vor fi esențiale pentru a avea succes”, le-a spus unor viitori francizați Marek Halfar, de la compania de consultanță în franciză PROFIT system.
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
O înțelegere corectă între o franciză și o celebritate din lumea internetului este posibilă, cu condiția ca ambele părți să abordeze subiectul cu profesionalism și să își protejeze interesele.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari