O plăcere dulce într-o şepcuţă de baseball

Ştrandurile sau aqua-parcurile sunt o locaţie ideală pentru amenajarea standurilor de îngheţată.
Joi
05.07.2012
Producătorii de îngheţată dau dovadă de multă inventivitate pentru a avea succes în aceste afaceri sezoniere.
 

Într-o piaţă în care activează peste 60 de producători de îngheţată locali şi 2 internaţionali, compania Miracol Polar vine cu Ice`N`Go, un produs în formă de granule îngheţate, servite în şepcuţe de baseball şi pahare. Producătorul Ice`N`Go vrea să se dezvolte prin franciză pe întreg teritoriul României. În prezent, Miracol Polar deţine puncte de desfacere în oraşele Arad, Oradea, Cluj, Timişoara şi Târgu Mureş. Achiziţionarea dreptului de utilizare a francizei porneşte de la închirierea sau deţinerea unei suprafeţe de 4-6 metri pătraţi, într-o zonă cu aflux mare de persoane.

O altă companie care vrea să se dezvolte prin franciză în ţara noastră este Yogen Fruz, un lanţ de francize din domeniul iaurturilor îngheţate. Conceptul a fost creat în anul 1986, de doi fraţi: Michael şi Aaron Serruya. În anul 1999, Yogen Fruz a primit titlul de Franciza numărul 1 din partea revistei Entrepreneur.

Românii preferă îngheţata de ciocolată, de vanilie, de fructe de pădure şi tiramisu. Studiile specialiştilor arată că un român consumă de 3 ori mai puţină îngheţată decât un polonez şi de 20 de ori mai puţină decât un italian. În România, consumul mediul anual de îngheţată este 1,7 kilograme pe cap de locuitor. În Polonia, consumul este de 4 kilograme, iar în Italia ajunge până la 17 kilograme.

Cei mai importanţi jucători de pe piaţa de îngheţată din România sunt: Betty Ice, Top Gel Prod, Alpin 57 Lux, Delta, Kuba Ice Cream Company, Unilever şi Nestle.

(Elena Cărăuşu)
Elena Cărăușu
ziarist

Articole citite

Plug In Cafe - un concept inovativ de cafenele care se adresează nevoilor unei lumi în continuă mișcare /04.08.2025

We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.

Famous Waffles, deschidere spre parteneriate /06.07.2025

Una dintre cele mai flexible francize gastronomice românești, Famous Waffles, oferă antreprenorilor posibilitatea să i se alăture în condiții deosebit de avantajoase.

Franciza Leonidas, pentru toate anotimpurile /30.06.2025

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.

Marketing inteligent într-o rețea de franciză fast-food /26.05.2025

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.

Hello Donuts, franciza de gogoși care îndulcește România /09.05.2025

Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.