Vineri
17.08.2018
Conceptul de franciză HUSSE este prezent în 46 de țări din Europa, America, Africa și Asia, având o rețea de peste 1000 de francizați care livrează produse Husse către aproximativ 300.000 de clienți.
 

Brand-ul Husse a fost fondat în Stockholm, Suedia, în anul 1987. În cei peste 30 de ani de activitate, Husse a devenit leader la nivel internațional în livrarea la domiciliu a hranei Super Premium și a accesoriilor pentru câini, pisici și cai.

Mâncarea Husse este făcută din ingrediente premium de cea mai bună calitate, fiind produsă în fabrici moderne, dotate cu echipamente de ultimă generație. O garanție a calității produselor și a procesului de producție este numărul clienților loiali și satisfăcuți pe care Husse îi are în întreaga lume. 

Obiectivul Husse este să promoveze un stil de viață sănătos pentru animalele de companie, oferind produse cât mai inovatoare și servicii de cea mai înaltă calitate prin intermediul rețelei de consultanți instruiți în ceea ce privește nutriția animalelor.

Husse are peste 350 de produse pentru pisici și câini, iar oferta este personalizată în funcție de rasă, vârstă, talie, activitate, precum și de alte nevoi speciale pe care le pot avea animalele. Sortimentul de produse include hrană completă (uscată și umedă), gustări, suplimente, jucării, accesorii, pentru câini și pisici și, de asemenea, suplimente pentru cai. Clienții pot face comenzile direct, prin sistemul online Husse sau prin call center-ul companiei. Husse oferă clientului posibilitatea de a testa produsele înainte de a le cumpăra, oferind eșantioane gratuite.

“Calitatea produselor este evaluată nu numai prin analize specifice, ci și prin selectarea riguroasă a materiilor prime utilizate. În acest sens, toate rețetele includ ingrediente care se pretează și consumului uman, iar procesele unice de fabricație au ca scop menținerea calității nutritive a fiecărui ingredient. Într-un proces de îmbunătățire continuă, echipa de medici veterinari și nutriționiști Husse verifică în mod constant compoziția alimentelor pentru îmbunătățirea calității” – declară  reprezentanții companiei.

Vânzarea produselor Husse este o afacere bazată pe relații directe cu clienții, motiv pentru care compania caută oameni cu abilități de comunicare. Experiența în vânzări, perseverența și pasiunea pentru animalele de companie sunt foarte importante pentru viitorul francizat.

Livrările se realizează cu vehicule marca Husse, iar afacerea se bazează pe principiul ofertei de servicii care să ajute clienții și să le facă viața mai ușoară atunci când dețin animale de companie. Cu ajutorul consultanților Husse, proprietarul de animale de companie evită transportul sacilor cu hrană pentru animale, care uneori pot fi destul de grei, și economisește timp prin faptul că nu trebuie să meargă personal la un magazin pentru a cumpăra hrana pentru animalele sale de companie.

Conform declarațiilor reprezentanților companiei, teritoriul României a fost împărțit în 48 de teritorii francizabile (42 de județe și cele 6 sectoare ale Bucureștiului) și fiecare teritoriu este disponibil pe bază de franciză exclusivă. Fiecare francizat își va desfășura activitatea în mod independent, respectând modelul de lucru impus de Husse Suedia, sub supravegherea și cu suportul echipei Husse România. Francizații își vor dezvolta afacerea în teritoriul lor exclusiv, unde vor promova, vinde și distribui produsele Husse. Ideal este ca francizații să locuiască în sau în apropierea teritoriului lor, întrucât nu vor putea vinde și livra produse în alt teritoriu.

Unul dintre avantajele francizei Husse este că investiția necesară este redusă. Taxa de franciză pentru un teritoriu este între 3.300 de euro și 5.200 de euro, în funcție de județul francizat. Un alt mare avantaj este faptul că franciza teritorială exclusivă Husse nu presupune alte investiții și cheltuieli de operare majore, nefiind necesare magazine, amenajări sau dotări speciale. Capitalul disponibil va fi astfel utilizat doar în scopul dezvoltării afacerii.

În pachetul de început, francizatul primește materiale de marketing, precum și un set de produse, iar înainte de a începe activitatea propriu-zisă, participă la un program de instruire cu privire la nutriția adecvată a animalelor, oferta de produse Husse, organizarea vânzărilor și principiile de conducere a unei francize.


Business Development Manager

Subiecte populare in Forum

Franciza care te face fericit

Ma bucur sa aud ca o companie bio romaneasca...vrea sa-si extinda portile peste hotare..E de bine

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Creşteri pe toată linia pentru Ikea

Mă bucur că drumul celor de la Ikea este ascendent...Înseamnă ca produsele lor sunt bune...

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Creşteri pe toată linia pentru Ikea

Parcurg zilnic articolele din prezentul site si norii negri care imi dau destul de des tarcoale dispar pentru ca ceva ii imprastie...

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Franciza care te face fericit

Fericire in fiecare zi...numai in basme dar si acolo apar zmei.vrajitoare ...se vede tineretea autorului articolului

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Franciza care te face fericit

Roata fericirii cu ariile ei interesante,toti avem nevoie de asa ceva dar cand auzi din mai multe surse chiar o doresti cu toata fiinta

3 Declaratii
Final 19.02.2015
Creşteri pe toată linia pentru Ikea

Din discutiile purtate produsele Ikea se bucura de calitate si diversitate superioara si atunci este normal ca desfacerile sa creasca

3 Declaratii
Final 16.02.2015
1 milion de euro pentru o benzinărie

Se vor afla si dedesubturile ,de ce s-a urmarit distrugerea a tot ce insemna productie,si cui a folosit

2 Declaratii
Final 09.02.2015
Babo, o afacere cu suflet

Foarte putini opameni se pot lauda ca au realizat tot ce au visat in copilarie ,perseverenta ar fi unul din secrete dar sustinerea vine de pe aceleasi meleaguri ?

2 Declaratii
Final 09.02.2015