LaDoiPași / "Partenerii pot fi de oriunde de pe teritoriul României, câtă vreme au experiență în comerț, își prețuiesc comunitatea, își cunosc clienții și își doresc să construiască o afacere de durată" - declară Geanina Ghiculescu, Head of Retail Marketing, METRO România.
Vineri
21.12.2018
LaDoiPași este unul dintre proiectele de suflet ale companiei METRO România, care pariază pe comerțul tradițional dezvoltat de întreprinzătorii independenți.
 

Începând din anul 2012, METRO România a început să pună bazele unui nou concept de retail de proximitate, bazat pe sistemul de franciză. Din dorința de a dezvolta comunitățile locale, prin educarea micilor comercianți, METRO a transferat acestora know-how-ul acumulat în zeci de ani de activitate. Astfel, micii retaileri tradiționali au beneficiat atât de consultanță privind amenajarea magazinului după principii de mercantizare care și-au dovedit succesul în timp, precum și de consiliere privind conducerea magazinelor conform modelelor de bună practică dezvoltate în cadrul grupului internațional METRO.

Sistemul de franciză a adus cu sine și fidelizarea micilor comercianți care, prin aderarea la rețeaua LaDoiPași, au avut acces la un pachet complet de beneficii, pornind de la sprijin financiar și informații personalizate pentru fiecare magazin în parte, până la acțiuni de promovare a magazinelor cu scopul creșterii vânzărilor acestora, oferte dedicate exclusiv afacerilor micilor comercianți, precum și la o largă paletă de produse și servicii de consultanță și training.

În prezent rețeaua de franciză LaDoiPași numără peste 700 de magazine și reprezintă un partener de încredere care cunoaște nevoile specifice micilor comercianți, putând să-i ajute astfel să-și crească afacerile. În același timp, parteneriatul specific francizei LaDoiPași lasă libertate francizaților să ia decizii în mod independent și să-și conducă afacerile conform propriilor principii antreprenoriale.

Așa cum menționam și într-un articol anterior, modelul de business LaDoiPași este, în esență, un parteneriat între METRO România și un proprietar de magazin care dorește să își păstreze independența afacerii. În acești ani, s-au conturat câteva motive clare pentru care antreprenorii aleg să se alăture rețelei LaDoiPași. Un prim motiv îl reprezintă parteneriatul care vine la pachet cu susținerea unui brand cunoscut și a unui partener care deține cunoștințe solide în tot ce înseamnă comerț. Al doilea motiv este dat de rezultatele magazinelor intrate în parteneriat, care înregistrează creșteri ale vânzărilor de la o zi la alta. Al treilea motiv principal îl constituie recomandările experților METRO în ceea ce privește organizarea magazinului, gama de produse şi expunerea acestora, precum şi  serviciile oferite consumatorilor” – declară Geanina Ghiculescu, Head of Retail Marketing, METRO România.

Mai multe detalii privind franciza LaDoiPași sunt menționate în catalogul de franciză disponibil pe portalul nostru. Dacă doriți să deveniți partener METRO și să aveți propriul magazin LaDoiPași, așteptăm mesajul dumneavoastră pe adresa de email mcoman@profitsystem.ro.

Cumpărând o licență de franciză este modul eficient prin care îți poți asigura succesul în afaceri. Recomandăm persoanelor interesate să achiziționeze o franciză să se înscrie în baza de date PROFIT system România, prin completarea formularului disponibil pe http://https://franchising.info.ro/inregistrare-candidati/


LaDoiPași / Noul concept de franciză are la bază nevoile clienților care își fac cumpărăturile în proximitate, dar și un profil bine definit al antreprenorilor.
Business Development Manager

Subiecte populare in Forum

Panda iubeşte Asia

Timpul a inceput sa devina usor usor un dusman..n am timp....e o expresie atat de uzuala...Timpul nu mai are rabdare... 

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Un nou concept echilibrat

Mereu imi doresc un stil de viata echilibrat si sanatos si mereu imi spun ..de maine...

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Un nou concept echilibrat

Ne-am neglijat produsele autohtone si ne-am aruncat pe euri...cine rezista traieste cine nu   unde-i nu-i durere si suspin

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Panda iubeşte Asia

Ceva se intampla cu timpul,ar trebui umblat la calendar sau mai degraba la incalzirea globala...ei daca o sa zburam pe Marte chiar  daca numai dus un mic numar dintre...

3 Declaratii
Final 19.02.2015
Panda iubeşte Asia

Indiferent de varsta auzim expresiile :ce repede trece timpul...mai am nevoie de timp...nu pot sa-mi impart timpul in functie de obligatii...si totusi viteza miscarii...

3 Declaratii
Final 12.02.2015
Un nou concept echilibrat

Incepem sa alegem ce este bun pentru sanatatea noastra si nimic nu se compara cu alimentele sanatoase,eu le-as spune alimentele noastre romanesti

3 Declaratii
Final 03.02.2015
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar

Bine ca tot maghiarii...fac ...Romanii stau si asteapta...pacat...

2 Declaratii
Final 25.01.2015
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar

Fiind vorba de un brand maghiar ar trebui s-o lase mai moale cu extinderea prin Transilvania...maine,poimane spun ca Suceava este a lor si vin cu steagul lor.

2 Declaratii
Final 14.01.2015