Ți-ar plăcea o franciză de retail?
Începând din anul 2012, METRO România a început să pună bazele unui nou concept de retail de proximitate, bazat pe sistemul de franciză. Din dorința de a dezvolta comunitățile locale, prin educarea micilor comercianți, METRO a transferat acestora know-how-ul acumulat în zeci de ani de activitate. Astfel, micii retaileri tradiționali au beneficiat atât de consultanță privind amenajarea magazinului după principii de mercantizare care și-au dovedit succesul în timp, precum și de consiliere privind conducerea magazinelor conform modelelor de bună practică dezvoltate în cadrul grupului internațional METRO.
Sistemul de franciză a adus cu sine și fidelizarea micilor comercianți care, prin aderarea la rețeaua LaDoiPași, au avut acces la un pachet complet de beneficii, pornind de la sprijin financiar și informații personalizate pentru fiecare magazin în parte, până la acțiuni de promovare a magazinelor cu scopul creșterii vânzărilor acestora, oferte dedicate exclusiv afacerilor micilor comercianți, precum și la o largă paletă de produse și servicii de consultanță și training.
În prezent rețeaua de franciză LaDoiPași numără peste 700 de magazine și reprezintă un partener de încredere care cunoaște nevoile specifice micilor comercianți, putând să-i ajute astfel să-și crească afacerile. În același timp, parteneriatul specific francizei LaDoiPași lasă libertate francizaților să ia decizii în mod independent și să-și conducă afacerile conform propriilor principii antreprenoriale.
Așa cum menționam și într-un articol anterior, modelul de business LaDoiPași este, în esență, un parteneriat între METRO România și un proprietar de magazin care dorește să își păstreze independența afacerii. “În acești ani, s-au conturat câteva motive clare pentru care antreprenorii aleg să se alăture rețelei LaDoiPași. Un prim motiv îl reprezintă parteneriatul care vine la pachet cu susținerea unui brand cunoscut și a unui partener care deține cunoștințe solide în tot ce înseamnă comerț. Al doilea motiv este dat de rezultatele magazinelor intrate în parteneriat, care înregistrează creșteri ale vânzărilor de la o zi la alta. Al treilea motiv principal îl constituie recomandările experților METRO în ceea ce privește organizarea magazinului, gama de produse şi expunerea acestora, precum şi serviciile oferite consumatorilor” – declară Geanina Ghiculescu, Head of Retail Marketing, METRO România.
Mai multe detalii privind franciza LaDoiPași sunt menționate în catalogul de franciză disponibil pe portalul nostru. Dacă doriți să deveniți partener METRO și să aveți propriul magazin LaDoiPași, așteptăm mesajul dumneavoastră pe adresa de email mcoman@profitsystem.ro.
Cumpărând o licență de franciză este modul eficient prin care îți poți asigura succesul în afaceri. Recomandăm persoanelor interesate să achiziționeze o franciză să se înscrie în baza de date PROFIT system România, prin completarea formularului disponibil pe http://https://franchising.info.ro/inregistrare-candidati/
Articole citite
Cea mai mare comunitate de antreprenori independenți din România, respectiv franciza LaDoiPași, care a depășit două mii de magazine, își dorește să aibă noi parteneri în toată țara.
Dacă vrei să ai un partener puternic care este, de fapt, cea mai mare rețea de magazine independente din România, alătură-te francizei LaDoiPași.
LaDoiPași, franciza cu cea mai mare rețea de magazine independente din România, vrea să depășească 1600 de unități până la sfârșitul acestui an.
LaDoiPași vine în sprijinul francizaților din rețea, recurgând la o campanie de imagine care face trecerea de la atributul de proximitate și familiaritate la experiența consumatorilor în magazin.
Franciza LaDoiPași, un concept de magazine de proximitate, continuă să se extindă la nivel național și caută noi parteneri cărora să le pese de comunitate
Cele mai citite
Ca să îți susții și să îți dezvolți sistemul de franciză, cu siguranță trebuie să îți găsești consultantul potrivit. Cum faci asta ? Punându-ți o serie de întrebări cheie.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Subway a detronat McDonald’s în topul celor mai mari fast-food-uri din întreaga lume.
La 20 de ani și-a făcut propria cafenea "5 to go" cu banii cu care ar fi trebuit să-și cumpere prima mașină
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Subiecte populare in Forum
Panda iubeşte Asia
Timpul a inceput sa devina usor usor un dusman..n am timp....e o expresie atat de uzuala...Timpul nu mai are rabdare...
Un nou concept echilibrat
Mereu imi doresc un stil de viata echilibrat si sanatos si mereu imi spun ..de maine...
Un nou concept echilibrat
Ne-am neglijat produsele autohtone si ne-am aruncat pe euri...cine rezista traieste cine nu unde-i nu-i durere si suspin
Panda iubeşte Asia
Ceva se intampla cu timpul,ar trebui umblat la calendar sau mai degraba la incalzirea globala...ei daca o sa zburam pe Marte chiar daca numai dus un mic numar dintre...
Panda iubeşte Asia
Indiferent de varsta auzim expresiile :ce repede trece timpul...mai am nevoie de timp...nu pot sa-mi impart timpul in functie de obligatii...si totusi viteza miscarii...
Un nou concept echilibrat
Incepem sa alegem ce este bun pentru sanatatea noastra si nimic nu se compara cu alimentele sanatoase,eu le-as spune alimentele noastre romanesti
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar
Bine ca tot maghiarii...fac ...Romanii stau si asteapta...pacat...
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar
Fiind vorba de un brand maghiar ar trebui s-o lase mai moale cu extinderea prin Transilvania...maine,poimane spun ca Suceava este a lor si vin cu steagul lor.