Primul restaurant KFC din România a fost deschis în aprilie 1997, pe bulevardul Magheru din București.
Marţi
10.07.2012
KFC vrea să-și dezvolte rețeaua locală de restaurante de tip drive-thru.
 

Strategia de dezvoltare pentru acest an a lanțului fast-food KFC se axează în principal pe deschiderea de restaurante de tip drive-thru. Unitățile de tip drive-thru au program non-stop și oferă posibilitatea comandării direct din mașină. În 2012, compania a deschis două restaurante de acest tip, unul la Arad și unul la Iași. ”În cursul acestui an avem în plan să mai deschidem și alte restaurante KFC, atât în București, cât și în alte orașe ale țării, însă pentru moment nu putem spune cu exactitate când anume”, a declarat Gabriel Nenciu, asistent de marketing KFC România.

Lanţul de restaurante KFC este operat pe piața locală în sistem de franciză. Licenţa pentru România a fost acordată în anul 1997 companiei US Food Network, controlată de omul de afaceri Gabriel Popoviciu. Acesta a adus în România şi francizele Pizza Hut şi PHD, operate prin firma American Restaurant System.

KFC numără 15 ani de activitate pe piața din România, perioadă în care a investit peste 17 milioane de euro în 41 de restaurante şi a creat peste 1300 de locuri de muncă. Pe piaţa locală, principalii competitori ai KFC sunt: McDonald's, cu o reţea de 64 de restaurante, şi nou venitul Subway.

(Elena Cărăușu)
Elena Cărăușu
ziarist

Articole citite

Latte Caffee To Go, o afacere din care ai doar de câștigat /01.10.2025

Dacă vrei să deschizi o cafenea fără să fi avut experiență în domeniu, cea mai bună soluție este franciza Latte Coffee To Go. Nu ai nevoie de angajați, iar investiția este pentru orice buzunar și se recuperează rapid.

Un concept românesc, franciză de succes /25.09.2025

Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.

Plug In Cafe - un concept inovativ de cafenele care se adresează nevoilor unei lumi în continuă mișcare /04.08.2025

We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.

Famous Waffles, deschidere spre parteneriate /06.07.2025

Una dintre cele mai flexible francize gastronomice românești, Famous Waffles, oferă antreprenorilor posibilitatea să i se alăture în condiții deosebit de avantajoase.

Franciza Leonidas, pentru toate anotimpurile /30.06.2025

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.