Primul restaurant KFC din România a fost deschis în aprilie 1997, pe bulevardul Magheru din București.
Marţi
10.07.2012
KFC vrea să-și dezvolte rețeaua locală de restaurante de tip drive-thru.
 

Strategia de dezvoltare pentru acest an a lanțului fast-food KFC se axează în principal pe deschiderea de restaurante de tip drive-thru. Unitățile de tip drive-thru au program non-stop și oferă posibilitatea comandării direct din mașină. În 2012, compania a deschis două restaurante de acest tip, unul la Arad și unul la Iași. ”În cursul acestui an avem în plan să mai deschidem și alte restaurante KFC, atât în București, cât și în alte orașe ale țării, însă pentru moment nu putem spune cu exactitate când anume”, a declarat Gabriel Nenciu, asistent de marketing KFC România.

Lanţul de restaurante KFC este operat pe piața locală în sistem de franciză. Licenţa pentru România a fost acordată în anul 1997 companiei US Food Network, controlată de omul de afaceri Gabriel Popoviciu. Acesta a adus în România şi francizele Pizza Hut şi PHD, operate prin firma American Restaurant System.

KFC numără 15 ani de activitate pe piața din România, perioadă în care a investit peste 17 milioane de euro în 41 de restaurante şi a creat peste 1300 de locuri de muncă. Pe piaţa locală, principalii competitori ai KFC sunt: McDonald's, cu o reţea de 64 de restaurante, şi nou venitul Subway.

(Elena Cărăușu)
Elena Cărăușu
ziarist

Articole citite

Franciza Leonidas, pentru toate anotimpurile /30.06.2025

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.

Marketing inteligent într-o rețea de franciză fast-food /26.05.2025

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.

Hello Donuts, franciza de gogoși care îndulcește România /09.05.2025

Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.

Tradiție la superlativ /08.04.2025

Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.

Bucuria sărbătorilor într-o colecție rafinată /24.03.2025

În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.