Bartos Sleđinjski, proprietarul parcului cu trambuline Jump Planet / Oricine dorește să facă această afacere sau, pur și simplu, dorește să investească inteligent bani într-o afacere privată, poate deveni destinatarul francizei noastre.
Sâmbătă
23.03.2019
Jump Planet, parcul de divertisment cu trambuline proiectate în Polonia, oferă sistemul de franciză și în România.
 

Pentru antreprenorii care se gândesc să înceapă o afacere atractivă, aceasta este o oportunitate bună, spune Bartoš Sleđinjski, proprietar al conceptului.

Trambulinele devin foarte repede o destinație preferată pentru recreere și divertisment, atrăgând în egală măsură atât copii, cât și adulți” - spune Bartos Sleđinjski, proprietarul Jump Planet, având în vedere experiența avută pe piața poloneză, unde sunt deschise în prezent nouă parcuri. “Aceasta este o industrie în curs de dezvoltare și mă aștept ca afacerea să devină extrem de profitabilă după câțiva ani și să atragă și mai mulți vizitatori” – adaugă Sleđinjski, care ne dezvăluie mai departe ce schimbări va aduce conceptului de franciză, care este profilul francizatului ideal și cât de mult trebuie să investiți la începutul afacerii dacă decideți să cumpărați această franciză.

După cum ați subliniat, parcurile cu trambuline sunt foarte populare. Cu toate acestea, există riscul ca numărul vizitatorilor să nu fie constant și să mai scadă uneori?

Experiența ne-a arătat că oamenii adoră trambulinele, iar statisticile parcurilor noastre sunt cea mai bună dovadă a acestui fapt. Faptul că parcurile sunt pline în weekend nu este o surpriză, dar din ce în ce mai des se constată că nu avem suficient spațiu pentru toți cei care vin în timpul săptămânii. Aceasta este o formă foarte populară de divertisment care nu atrage numai copii și tineri, dar și adulți, care ne mulțumesc pentru ceea ce oferim și pentru faptul că organizăm ateliere de acrobație și de fitness. De aceea cred că parcurile nu vor rămâne fără vizitatori. Dimpotrivă! Atâta timp cât piața nu este saturată, numărul vizitatorilor noștri va continua să crească.

Ați anunțat că acest concept va fi modificat. Ce se schimbă?

Vor fi multe schimbări. Dorim să ne extindem oferta pentru a atrage noi grupuri de vizitatori. Planificăm să adăugăm o sală de gimnastică pentru adulți, iar pentru copii, parcuri tematice interactive. În plus, vom deschide un restaurant, care va fi soluția perfectă pentru întreaga familie. În acest fel, facilitățile noastre se transformă în parcuri complexe care combină distracția cu activitatea fizică. Acesta va fi primul astfel de concept în Europa.

Ce diferențiază Jump Planet de competiție?

Avantajul nostru constă tocmai în ideea inovativă și complexă menționată mai sus, care se realizează mai lent în practică. Nimeni din Europa nu oferă o gamă atât de largă și complementară de servicii. Scopul nostru este să ajungem la cât mai mulți utilizatori și să le oferim cel mai înalt nivel de servicii.

În afară de cele patru parcuri proprii, aveți în prezent cinci parcuri în franciză, în Polonia. Care este profilul francizatului ideal?

De fapt, oricine dorește să se ocupe de această afacere sau, pur și simplu, dorește să investească bani într-o afacere privată, poate deveni destinatarul francizei noastre. Nu le cerem să fie proprietari de locații, deoarece avem o echipă de experți care lucrează la găsirea unor locații sau facilități adecvate. De asemenea, sprijinim francizații în implementarea afacerii, asigurăm instruirea francizaților și a angajaților acestora, precum și asistență privind activitățile de marketing. Ajutăm francizatul cu privire la toate problemele de afaceri de zi cu zi. Considerând cele menționate, Jump Planet este o opțiune bună pentru toți antreprenorii care caută o idee inovatoare pentru a începe o afacere.

De cât de mulți bani este nevoie pentru a investi în această afacere, adică pentru a cumpăra o franciză?

Pentru a deschide un parc sub brandul Jump Planet, investiția variază între 115 și 230 de euro pe metru pătrat de trambulină. Sunt incluse în acest preț costurile de proiectare și de asamblare. La acestea, se adaugă costul cumpărării sau închirierii halei. Aici prețurile variază foarte mult și depind de mulți factori, cum ar fi starea spațiului închiriat sau efectiv locația acestuia. Dacă parcul este amplasat într-un mall, cel mai adesea trebuie să închiriați un depozit. Pe de altă parte, profiturile sunt semnificative, deoarece, adesea, câștigul net pe lună ajunge până la 7000 de Euro, după deducerea tuturor cheltuielilor. Investiția în sala de gimnastică, parcul interactiv pentru copii și un restaurant implică, de asemenea, costuri suplimentare. Cu toate acestea, trebuie avut în vedere faptul că, în acest caz, profitul va fi mult mai mare.

Franciza Jump Planet este disponibilă acum și în România. Mai multe detalii privind descrierea sistemului de franciză, sprijinul francizorului, investiția totală, profilul francizatului sunt prezentate în catalogul de franciză Jump Planet, disponibil mai jos.


Distracție fără granițe / Trambuline de baschet, de volei, dar și o cameră cu spumă, un poligon cu obstacole sunt dotările standard ale unui parc Jump Planet.
Cipele, Kristijano Ronaldo
Business Development Manager