O franciză delicioasă și răcoritoare
Fruitisimo este o rețea care comercializează sucuri de fructe proaspete și înghețată, concept lansat în 2003, în Republica Cehă, la Praga. Sortimentul de bază este alcătuit din sucuri de fructe și legume proaspete, făcute local, precum și din înghețate fabricate manual, exclusiv pentru rețea, în propria fabrică. Sortimentul este completat de prăjituri de casă Fruitisimo, băuturi răcoritoare, gustări și alte produse. Ca urmare a introducerii sistemului de franciză și a unei dezvoltări dinamice a rețelei, marca cehă are în prezent peste 70 de locații pe piața internă, precum și în Slovacia și Ungaria.
Prima locație Fruitisimo din Ungaria a fost deschisă cu succes în martie 2017, în centrul comercial Westend din Budapesta, iar pe parcursul celor doi ani de atunci, s-au mai deschis încă patru locații tot la Budapesta.
Cooperare flexibilă
Franciza Fruitisimo este o afacere ideală pentru cei care se pot identifica cu filosofia și strategia Fruitisimo, au spiritul antreprenorial potrivit, entuziasmul de afaceri și, bineînțeles, resursele financiare necesare. Aceasta înseamnă o investiție totală de aproximativ 50-75 de mii de euro, în funcție de locație, de starea tehnică a spațiilor comerciale și de cerințele autorităților.
Mall-urile și centrele comerciale reprezintă locațiile ideale pentru a deschide o afacere cu franciza clasică Fruitisimo, dar echipa de management a rețelei de franciză a continuat să adapteze conceptul clasic astfel încât să se potrivească și pentru clădiri mari de birouri, zone cu clădiri de birouri și hub-uri turistice, spitale și centre de sănătate. În plus față de formatul de magazin clasic, în cadrul rețelei există și formate de shop-in-shop (magazin în magazin).
Planurile pe termen mediu privind dezvoltarea rețelei Fruitisimo în Ungaria vizează deschiderea a 50 de unități în următorii cinci ani, în paralel cu expansiunea internațională în alte țări cum ar fi Germania, Austria, Polonia și România, unde negocierile sunt în curs de desfășurare.

Articole citite

Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.
Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.
În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.
Franciza Dogu, un concept de fast-food autohton, este o oportunitate pentru cei care vor să își deschidă o afacere gastronomică de succes.
Franciza Famous Waffles, cel mai îndrăgit brand românesc care oferă delicioasele gofre, îți dă acum posibilitatea să devii partener în condiții extrem de avantajoase.
Cele mai citite

Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Titlul reprezintă motto-ul Papírny Moudrý, fabrica cehă care a devenit unul dintre cei mai importanți producători de „capcane de muște”, mizând pe globalizare.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
O înțelegere corectă între o franciză și o celebritate din lumea internetului este posibilă, cu condiția ca ambele părți să abordeze subiectul cu profesionalism și să își protejeze interesele.
Franciza Floria, o investiție flexibilă, cu sprijin constant pentru parteneri și recuperare rapidă a investiției, a deschis cea de-a șaptea locație din București și își dorește să se extindă la nivel național.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari