O franciză delicioasă și răcoritoare
Fruitisimo este o rețea care comercializează sucuri de fructe proaspete și înghețată, concept lansat în 2003, în Republica Cehă, la Praga. Sortimentul de bază este alcătuit din sucuri de fructe și legume proaspete, făcute local, precum și din înghețate fabricate manual, exclusiv pentru rețea, în propria fabrică. Sortimentul este completat de prăjituri de casă Fruitisimo, băuturi răcoritoare, gustări și alte produse. Ca urmare a introducerii sistemului de franciză și a unei dezvoltări dinamice a rețelei, marca cehă are în prezent peste 70 de locații pe piața internă, precum și în Slovacia și Ungaria.
Prima locație Fruitisimo din Ungaria a fost deschisă cu succes în martie 2017, în centrul comercial Westend din Budapesta, iar pe parcursul celor doi ani de atunci, s-au mai deschis încă patru locații tot la Budapesta.
Cooperare flexibilă
Franciza Fruitisimo este o afacere ideală pentru cei care se pot identifica cu filosofia și strategia Fruitisimo, au spiritul antreprenorial potrivit, entuziasmul de afaceri și, bineînțeles, resursele financiare necesare. Aceasta înseamnă o investiție totală de aproximativ 50-75 de mii de euro, în funcție de locație, de starea tehnică a spațiilor comerciale și de cerințele autorităților.
Mall-urile și centrele comerciale reprezintă locațiile ideale pentru a deschide o afacere cu franciza clasică Fruitisimo, dar echipa de management a rețelei de franciză a continuat să adapteze conceptul clasic astfel încât să se potrivească și pentru clădiri mari de birouri, zone cu clădiri de birouri și hub-uri turistice, spitale și centre de sănătate. În plus față de formatul de magazin clasic, în cadrul rețelei există și formate de shop-in-shop (magazin în magazin).
Planurile pe termen mediu privind dezvoltarea rețelei Fruitisimo în Ungaria vizează deschiderea a 50 de unități în următorii cinci ani, în paralel cu expansiunea internațională în alte țări cum ar fi Germania, Austria, Polonia și România, unde negocierile sunt în curs de desfășurare.
Expansiune internațională / Planurile pe termen mediu ale dezvoltării rețelei Fruitisimo vizează expansiunea în alte țări cum ar fi Germania, Austria, Polonia și România, unde negocierile sunt deja în curs de desfășurare. Articole citite
Franciză pregătită de Halloween
/27.10.2025
Halloween, o sărbătoare așteptată de milioane de oameni, este pentru ciocolateriile Leonidas un prilej de a pune la dispoziția francizaților produse unice, care aduc clienților lor o savoare unică, dar și bucurie.
Franciza Plug In Cafe, construitǎ din pasiunea pentru cafea a Alka Group, este un concept inovativ. Mirel Ciorogariu, un francizat de succes, ne povestește despre avantajele acestui business.
Dacă vrei să deschizi o cafenea fără să fi avut experiență în domeniu, cea mai bună soluție este franciza Latte Coffee To Go. Nu ai nevoie de angajați, iar investiția este pentru orice buzunar și se recuperează rapid.
Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.
We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.
Cele mai citite
Afaceri rentabile din fitness
/21.10.2024
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Industria fitness înregistrează o creștere fără precedent, cea mai dinamică tehnică, Pilates, fiind cea mai reprezentativă și atractivă în sistemul de franciză.
Ce ai spune dacă ai avea ocazia să modelezi viitorul copiilor și, în același timp, să îți transformi viața într-un mod semnificativ?
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari