O franciză delicioasă și răcoritoare
Fruitisimo este o rețea care comercializează sucuri de fructe proaspete și înghețată, concept lansat în 2003, în Republica Cehă, la Praga. Sortimentul de bază este alcătuit din sucuri de fructe și legume proaspete, făcute local, precum și din înghețate fabricate manual, exclusiv pentru rețea, în propria fabrică. Sortimentul este completat de prăjituri de casă Fruitisimo, băuturi răcoritoare, gustări și alte produse. Ca urmare a introducerii sistemului de franciză și a unei dezvoltări dinamice a rețelei, marca cehă are în prezent peste 70 de locații pe piața internă, precum și în Slovacia și Ungaria.
Prima locație Fruitisimo din Ungaria a fost deschisă cu succes în martie 2017, în centrul comercial Westend din Budapesta, iar pe parcursul celor doi ani de atunci, s-au mai deschis încă patru locații tot la Budapesta.
Cooperare flexibilă
Franciza Fruitisimo este o afacere ideală pentru cei care se pot identifica cu filosofia și strategia Fruitisimo, au spiritul antreprenorial potrivit, entuziasmul de afaceri și, bineînțeles, resursele financiare necesare. Aceasta înseamnă o investiție totală de aproximativ 50-75 de mii de euro, în funcție de locație, de starea tehnică a spațiilor comerciale și de cerințele autorităților.
Mall-urile și centrele comerciale reprezintă locațiile ideale pentru a deschide o afacere cu franciza clasică Fruitisimo, dar echipa de management a rețelei de franciză a continuat să adapteze conceptul clasic astfel încât să se potrivească și pentru clădiri mari de birouri, zone cu clădiri de birouri și hub-uri turistice, spitale și centre de sănătate. În plus față de formatul de magazin clasic, în cadrul rețelei există și formate de shop-in-shop (magazin în magazin).
Planurile pe termen mediu privind dezvoltarea rețelei Fruitisimo în Ungaria vizează deschiderea a 50 de unități în următorii cinci ani, în paralel cu expansiunea internațională în alte țări cum ar fi Germania, Austria, Polonia și România, unde negocierile sunt în curs de desfășurare.
Articole citite
Sărbătorile sunt un imbold pentru a alege o franciză care își dovedește maximul de potențial în aceste perioade de peste an. O astfel de franciză, definită de tradiție și rafinament, este Leonidas.
Imaginează-ți că deții propria cafenea, un loc unde fiecare ceașcă de cafea oferă un moment de bucurie și relaxare clienților tăi. Aceasta este povestea franciza First Cafe.
Franciza Crazy Bubble, cu zecile ei de puncte de desfacere pe tot teritoriul României, este o afacere deja consactată, cu o evoluție impresionantă în cei doar câțiva ani de la lansarea pe piața autohtonă.
Franciza Dogu a devenit o oportunitate semnificativă pentru cei care vor să își deschidă o afacere gastronomică de succes.
Ciorbe și Plăcinte, unul dintre cele mai îndrăgite lanțuri de restaurante din București, a deschis o nouă locație, ca parte a unei strategii de extindere în cadrul comunităților urbane.
Cele mai citite
Ca să îți susții și să îți dezvolți sistemul de franciză, cu siguranță trebuie să îți găsești consultantul potrivit. Cum faci asta ? Punându-ți o serie de întrebări cheie.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Subway a detronat McDonald’s în topul celor mai mari fast-food-uri din întreaga lume.
La 20 de ani și-a făcut propria cafenea "5 to go" cu banii cu care ar fi trebuit să-și cumpere prima mașină
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari