LaDoiPași - în beneficiul comunității

LaDoiPași / rețeaua de franciză a METRO Cash & Carry România
Vineri
19.04.2019
Pentru fiecare 5 baterii uzate și predate, clienții magazinelor LaDoiPași vor primi o baterie nouă.
 

Asociația Sistemul Național de Reciclare a Bateriilor (SNRB) și lanțul de magazine în franciză LaDoiPași au extins la nivel național parteneriatul de colectare a bateriilor uzate. Din aprilie 2019, peste 500 de magazine LaDoiPași vor fi dotate cu recipiente speciale pentru colectarea acumulatorilor uzați și a bateriilor, unde clienții vor putea preda aceste deșeuri în vederea reciclării si vor primi o baterie noua pentru fiecare 5 baterii uzate.

Proiectul pilot a debutat în septembrie 2018 și a fost implementat până acum în 71 de magazine din județele Mehedinți, Dolj, Olt, Vâlcea, Iași și Vaslui, iar rezultatele bune înregistrate au determinat extinderea programului la nivel național.

„Prezența punctelor de colectare SNRB într-unul din cele mai mari lanțuri de magazine de proximitate din țară ne ajută să avem o acoperire națională în locații frecventate de românii din orașe și sate și să creștem astfel rata de colectare a acestor deșeuri mici, atât de periculoase“ - au declarat reprezentanții SNRB.

Pentru a încuraja obiceiul pozitiv al reciclării, SNRB pune la dispoziția cetățenilor aplicația mobilă „Unde Reciclăm“, o hartă interactivă cu ajutorul căreia utilizatorii pot identifica cel mai apropiat magazin LaDoiPași și pot obține informații cu privire la campaniile promoționale în derulare.

„Colaborarea cu SNRB a venit din dorința de a pune la dispoziția partenerilor noștri din rețeaua LaDoiPași și, implicit clienților, servicii de reciclare a deșeurilor. Astfel ne propunem să ajutăm cât mai multe persoane din întreaga țară să recicleze ușor și rapid. Încurajăm de altfel toți partenerii LaDoiPași să intre în acest program, fiind nu numai un serviciu extra pe care îl pot oferi clienților din comunitatea locală, ci și o contribuție eficientă la protejarea mediului. Credem că reciclarea este un obicei necesar care trebuie adoptat de toți consumatorii din România, inclusiv de către companii“ - declară Geanina Ghiculescu, Head of Retail Marketing METRO Cash& Carry România.

LaDoiPași este un lanț de magazine de proximitate, înființat în 2012 de către METRO Cash & Carry România, lider pe piața magazinelor de proximitate în regim de franciză, cu un număr total de 820 de magazine la nivel național care propune un model de business independent și durabil, care reflectă deopotrivă așteptările clienților și nevoile antreprenorilor, numitorul comun fiind comunitatea locală. Rețeaua mizează pe nevoile în schimbare ale consumatorilor, care caută tot mai mult magazinele de proximitate, cu servicii extinse, unde să se simtă confortabil.

În relația cu METRO, antreprenorii sunt cei care aduc plus valoare francizei, dar și comunității în care trăiesc. Dorim să construim parteneriate de încredere și de durată cu aceștia, de aceea venim în sprijinul lor cu un model de business adaptat nevoilor clienților lor și cerem la schimb responsabilitate și seriozitate. Lucrăm constant la dezvoltarea rețelei și a experienței de cumpărare, iar în următoarea perioadă ne propunem atragerea de noi consumatori și fidelizarea clienților actuali” – a declarat Geanina Ghiculescu, Head of Retail Marketing, METRO Cash & Carry România.

Mai multe detalii privind franciza LaDoiPași sunt disponibile în catalogul de franciză de pe portalul nostru.


Recipiente de colectare a bateriilor / În curând, în peste 500 de magazine LaDoiPași.
Business Development Manager

Subiecte populare in Forum

Franciza iubitorilor de animale

M-ar interesa detalii pentru județul Gorj. Mulțumesc!

1 Declaratii
Final 25.03.2021
Grupul Floria atacă piața B2B

Bună. Ma numesc Emilia. Am 44 de ani. Ma interesează o franciza ptr o florărie. Am avut o florărie deschisa în Rm Vilcea. Pe care am închis-o temporar... Vreau sa...

1 Declaratii
Final 14.12.2019
IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin

Sunt inebunita dupa produsele IKEA.... sunt utile si oricat de carcotas ai fi nu poti gasi subiect de discutii in privinta calitatii

2 Declaratii
Final 26.06.2015
IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin

Produsele celor de la IKEA sunt accesibile ca pret si nu mai vorbim de calitate care este superioara

2 Declaratii
Final 26.06.2015
Diverta merge la ASE

Cand nu uitam de cultura mai traim pe aceste meleaguri inca romanesti, M A I  V R E M  A R T I  C O L E.... 

3 Declaratii
Final 15.06.2015
Petale de viaţă în afaceri

Am vazut un domn  nins de ani cu haine la fel de venerabile si bine intretinute si cu un buchet mic cumparat de la o doamna venerabila si AM STIUT CUI II ESTE DESTINAT...

4 Declaratii
Final 12.06.2015
Diverta merge la ASE

Un izvor de intelepciune,patriotism,talent ...un izvor :DAN PURIC 

3 Declaratii
Final 14.05.2015
Diverta merge la ASE

DAN PURIC...ce poti sa mai spui ...ce poate spune un nimeni ca mine despre marele DAN PURIC .Incaperile oricat de imense ar fi sunt neincapatoare cand este el prezent.

3 Declaratii
Final 14.05.2015