10 motive pentru a deveni Master francizat PRESSTO
Din 1994, când prima franciză Pressto a fost deschisă în cartierul Chamberí din Madrid, s-au schimbat multe lucruri, dar altele au rămas aceleași de-a lungul anilor.
Între timp, Pressto a devenit un punct de referință în țări îndepărtate geografic și cultural cum ar fi Qatar, Australia, Peru sau Angola. Și pentru că o imagine valorează mai mult decât o mie de cuvinte, am atașat harta expansiunii PRESSTO la nivel global.
Evoluția și inovația constantă, adaptarea la noi piețe, țesături noi și nevoi noi au fost recunoscute în numeroase rânduri prin obținerea a diverse premii, cum este „premiul pentru franciza cu cea mai mare prezență internațională “, acordat în cadrul Salonului de francize Frankinorte.
PRESSTO și-a început expansiunea internațională odată ce a consolidat modelul de afacere în țara sa natală, Spania. Formula aleasă pentru expansiunea externă a fost cea de Master Franciză deoarece este cea care permite cel mai bine transmiterea conceptului și a inovațiilor implementate. În acest fel, brand-ul oferă același serviciu de calitate, aceeași imagine și aceeași experiență, indiferent de țara în care activează.
Francizatul Master devine responsabil pentru marca PRESSTO în țara sau în zona sa geografică, având posibilitatea de a-și crea propria rețea de curățătorii și spălătorii, precum și de a sub-franciza conceptul PRESSTO.
Extinderea prin acest tip de contract are multe avantaje pentru francizații master, cum ar fi:
- acces constant la parametri operaționali de cea mai înaltă calitate, la o tehnologie exclusivă și la echipamente de ultimă generație;
- suport permanent din partea unei echipe tehnice cu experiență, care va asigura transmiterea fiabilă, sigură și profitabilă a know-how-ului;
- servicii permanente de consiliere și asistență care vor asigura sprijinul direct al francizorului;
- venituri mai mari, generate de sistemul de sub-francizare.
Lanțul spaniol este prezent pe cinci continente, în zone distanțate din punct de vedere cultural și geografic (cum ar fi Madrid și Mumbai, Melbourne și Sofia sau Beirut și Lima). Însă, în toate orașele și țările în care a intrat, PRESSTO a devenit rapid un punct de referință în sectorul de curățătorie și spălătorie, fiind și singura companie din acest sector care a dezvoltat conceptul de "curățătorie tip boutique", cu o imagine nouă care diferă de conceptul tradițional de curățătorie uscată. Acest concept implică un magazin de franciză personalizat, cu o imagine unică și reînnoită, care vizează îmbunătățirea experienței clienților prin utilizarea unor sisteme pre-spotting (de tratare a petelor) și de spălare care oferă cea mai bună calitate datorită echipamentelor ecologice, precum și prin asigurarea unor servicii suplimentare cum ar fi spălarea pungilor textile, a încălțămintei și a articolelor de piele, a căștilor de motocicletă și a pălăriilor, a scaunelor de mașină pentru copii, servicii de scoatere a mirosului de fum din haine – prin tratare cu ozon, servicii de pregătire a hainelor pentru concediu, servicii complementare de ajustare și cusut articole de îmbrăcăminte etc.
Iată, pe scurt, 10 motive principale pentru a deveni francizat PRESSTO:
1. Pressto este un concept de afaceri unic, competitiv și profitabil.
2. Este un model de succes recunoscut pe plan internațional, cu peste 500 de unități în 25 de țări, în acest moment.
3. Reprezintă o imagine a "boutique-ului de curățare" care are grijă de client până la cel mai mic detaliu.
4. PRESSTO este astăzi franciza cu cea mai diversificată structură de servicii din sector, cu propriile sale sisteme consolidate de management, instruire și know-how.
5. PRESSTO folosește cea mai avansată tehnologie și garantează cea mai bună calitate.
6. Este un proiect de succes, dezvoltat de o echipă de specialiști foarte bine pregătiți.
7. Reprezintă un mod de a fi, de a lucra și de a comunica, este o referință a bunelor practici în acest sector, ceea ce ajută francizații în dezvoltarea lor ca lideri și antreprenori.
8. PRESSTO își asumă un angajament constant față de adaptabilitate și inovare, anticipând noile nevoi și obiceiurile de consum.
9. Folosește o tehnologie avansată de transmitere a informațiilor, care dezvoltă multiple oportunități.
10. Reprezintă filozofia unei francize durabile și responsabile, care urmărește să atragă și să păstreze loialitatea clienților, oferindu-le experiențe moderne, la cele mai înalte standarde de calitate.
Mai multe detalii privind apartenența la cea mai importantă franciză de curățare chimică și spălătorie din lume, sunt prezentate în oferta de franciză sau în prezentarea detaliată, disponibile pe portalul nostru sau ne puteți contacta la adresa de email mcoman@profitsystem.ro.

Articole citite

Interviu cu Marta Camarero, Coordonator pentru Dezvoltare Internațională - PRESSTO
Pressto este o franciză revoluționară pe segmentul serviciilor de spălătorie de calitate și de curățare uscată. De ce?
În comparație cu alte mărci din această industrie, Pressto se diferențiază prin oferirea anumitor servicii pe care foarte puține companii le oferă.
În portofoliul de țări, în care există franciza lanțului spaniol Pressto, a intrat recent o nouă piață - Georgia. Sunt așteptați, de altfel, și parteneri din alte țări din regiune.
Rețeaua spaniolă PRESSTO se extinde dinamic la nivel global. Planurile de expansiune vizează deschiderea de locații și pe piața românească, în sistem de master franciză.
Cele mai citite

Sistemele de franciză pot fi clasificate în moduri variate, în funcție de anumite caracteristici, dar ele sunt fundamental diferite în funcție de 3 criterii.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Subway a detronat McDonald’s în topul celor mai mari fast-food-uri din întreaga lume.
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Subiecte populare in Forum
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu-i vorba de incredere in e vorba de comisionul mult prea mare pe care ti/l iau...
Mega Mall pentru mega francize
Poate vom avea si noi noroc daca se deschid atat de multe malluri...
Mega Mall pentru mega francize
Nume sonore arhicunoscute isi fac loc si pe meleagurile noastre ,poate vom intra si noi in lumea buna
Mega Mall pentru mega francize
Nimic nu este mai deprimant cand vezi spatii libere mai mult sau mai putin curate (mai frecvent varianta a doua )cu o mare eticheta DE INCHIRIAT...in provincie vezi asta la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Cred mai degraba ca romanii nu au uncredere in banci,ele sunt cele care te jupoaie mai ceva decat camatarii.Depui bani la banci, iti dau dobanzi mici, iti trimit situatia la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu am intalnit agenti imobiliari care sa nu dea dovada de profesionalism si chiar daca la inceput te mai indoiesti de bunele lor intentii o dovedesc ca sunt persoane demne de...
Din New York în Bucureşti, în paşi de dans
Si eu tot Mihai Petre l-as numi...
O franciza cu de toate
Oricat ai avea..tot mai vrei..Pacat ca numai o viata avem...