10 motive pentru a deveni Master francizat PRESSTO

Master Franciza PRESSTO / Solicită detalii despre cum poți deveni Master Francizat pentru România!
Miercuri
24.04.2019
Formula aleasă pentru expansiunea externă a fost cea de Master Franciză deoarece este cea care permite cel mai bine transmiterea conceptului și a inovațiilor implementate.
 

Din 1994, când prima franciză Pressto a fost deschisă în cartierul Chamberí din Madrid, s-au schimbat multe lucruri, dar altele au rămas aceleași de-a lungul anilor. 

Între timp, Pressto a devenit un punct de referință în țări îndepărtate geografic și cultural cum ar fi Qatar, Australia, Peru sau Angola. Și pentru că o imagine valorează mai mult decât o mie de cuvinte, am atașat harta expansiunii PRESSTO la nivel global.

Evoluția și inovația constantă, adaptarea la noi piețe, țesături noi și nevoi noi au fost recunoscute în numeroase rânduri prin obținerea a diverse premii, cum este „premiul pentru franciza cu cea mai mare prezență internațională “, acordat în cadrul Salonului de francize Frankinorte.

PRESSTO și-a început expansiunea internațională odată ce a consolidat modelul de afacere în țara sa natală, Spania. Formula aleasă pentru expansiunea externă a fost cea de Master Franciză deoarece este cea care permite cel mai bine transmiterea conceptului și a inovațiilor implementate. În acest fel, brand-ul oferă același serviciu de calitate, aceeași imagine și aceeași experiență, indiferent de țara în care activează.

Francizatul Master devine responsabil pentru marca PRESSTO în țara sau în zona sa geografică, având posibilitatea de a-și crea propria rețea de curățătorii și spălătorii, precum și de a sub-franciza conceptul PRESSTO.

Extinderea prin acest tip de contract are multe avantaje pentru francizații master, cum ar fi:

  • acces constant la parametri operaționali de cea mai înaltă calitate, la o tehnologie exclusivă și la echipamente de ultimă generație;
  • suport permanent din partea unei echipe tehnice cu experiență, care va asigura transmiterea fiabilă, sigură și profitabilă a know-how-ului;
  • servicii permanente de consiliere și asistență care vor asigura sprijinul direct al francizorului;
  • venituri mai mari, generate de sistemul de sub-francizare.

Lanțul spaniol este prezent pe cinci continente, în zone distanțate din punct de vedere cultural și geografic (cum ar fi Madrid și Mumbai, Melbourne și Sofia sau Beirut și Lima). Însă, în toate orașele și țările în care a intrat, PRESSTO a devenit rapid un punct de referință în sectorul de curățătorie și spălătorie, fiind și singura companie din acest sector care a dezvoltat conceptul de "curățătorie tip boutique", cu o imagine nouă care diferă de conceptul tradițional de curățătorie uscată. Acest concept implică un magazin de franciză personalizat, cu o imagine unică și reînnoită, care vizează îmbunătățirea experienței clienților prin utilizarea unor sisteme pre-spotting (de tratare a petelor) și de spălare care oferă cea mai bună calitate datorită echipamentelor ecologice, precum și prin asigurarea unor servicii suplimentare cum ar fi spălarea pungilor textile, a încălțămintei și a articolelor de piele, a căștilor de motocicletă și a pălăriilor, a scaunelor de mașină pentru copii, servicii de scoatere a mirosului de fum din haine – prin tratare cu ozon, servicii de pregătire a hainelor pentru concediu, servicii complementare de ajustare și cusut articole de îmbrăcăminte etc.

Iată, pe scurt, 10 motive principale pentru a deveni francizat PRESSTO:

1. Pressto este un concept de afaceri unic, competitiv și profitabil.

2. Este un model de succes recunoscut pe plan internațional, cu peste 500 de unități în 25 de țări, în acest moment.

3. Reprezintă o imagine a "boutique-ului de curățare" care are grijă de client până la cel mai mic detaliu.

4. PRESSTO este astăzi franciza cu cea mai diversificată structură de servicii din sector, cu propriile sale sisteme consolidate de management, instruire și know-how.

5. PRESSTO folosește cea mai avansată tehnologie și garantează cea mai bună calitate.

6. Este un proiect de succes, dezvoltat de o echipă de specialiști foarte bine pregătiți.

7. Reprezintă un mod de a fi, de a lucra și de a comunica, este o referință a bunelor practici în acest sector, ceea ce ajută francizații în dezvoltarea lor ca lideri și antreprenori.

8. PRESSTO își asumă un angajament constant față de adaptabilitate și inovare, anticipând noile nevoi și obiceiurile de consum.

9. Folosește o tehnologie avansată de transmitere a informațiilor, care dezvoltă multiple oportunități.

10. Reprezintă filozofia unei francize durabile și responsabile, care urmărește să atragă și să păstreze loialitatea clienților, oferindu-le experiențe moderne, la cele mai înalte standarde de calitate.

Mai multe detalii privind apartenența la cea mai importantă franciză de curățare chimică și spălătorie din lume, sunt prezentate în oferta de franciză sau în prezentarea detaliată, disponibile pe portalul nostru sau ne puteți contacta la adresa de email mcoman@profitsystem.ro.

 


PRESSTO / a devenit un punct de referință în sectorul său, în 25 de țări, de pe 5 continente.
Cipele, Kristijano Ronaldo
Business Development Manager