Oportunitate de afaceri pe piața transporturilor rapide
Astăzi, nu există aproape niciun sector industrial care să nu utilizeze, din când în când, servicii de transport rapid. Cât de important este acest serviciu, iar în unele cazuri esențial, o știu cel mai bine companiile pentru care reputația și eficacitatea depind de cât de rapid livrează produsul dorit la client sau pentru care timpul necesar pentru a primi o piesă de schimb, dacă există vreo cădere de „hardware“, este extrem de important. Posibilitatea de a conta pe un partener de afaceri de încredere, care oferă un serviciu de transport rapid, devine în acest caz un avantaj clar, au declarat reprezentanții companiei Flash Europe, o companie care și-a construit o reputație solidă ca lider european care furnizează servicii de administrare pentru transporturi rapide.
“Presiunea concurenței și așteptările ridicate ale clienților au determinat un număr mare de companii să-și schimbe strategia de comandă și modalitățile de plată. Stocurile sunt acum reduse la minimum, iar produsele se livrează la cerere" - explică Frenk van Dorn, manager de franciză la Flash Europe. "În cei 38 de ani de activitate am văzut cât de mult managementul lanțului de aprovizionare și transportul rapid au devenit factori cheie pentru orice afacere" - adaugă Van Dorn.
Pe această piață fragmentată, însă în creștere, explică el, serviciul de transport rapid este legătura care consolidează întregul lanț de aprovizionare. După cum arată practica, giganții industriali și din retail se bazează tot mai mult pe companiile specializate în transportul rapid, pentru că astfel pot păstra liniile de producție „active“, deținând, în același timp, controlul asupra inventarului.
Când, totuși, se decid să lucreze cu un partener din domeniul logisticii, companiile mari stabilesc anumite condiții. “Grupurile internaționale solicită un anumit nivel de standarde și aleg soluțiile globale, asigurate de parteneri care se adaptează proceselor lor și înțeleg prioritățile acestora. Și nu mă refer strict la transport și livrare. Este vorba de adaptarea la toate solicitările clienților și de transparența procesului de livrare. Astăzi, aceste criterii sunt este ceea ce caută giganții industriali și din retail. Jucători globali care se pot alinia la noile priorități și cerințe” - spune Frenk van Dorn.
Pentru a se adapta noilor tendințe de pe piața achizițiilor, Flash a dezvoltat o rețea logistică globală, cu sucursale în peste 18 țări. “Plecând în principal de la nevoile clienților noștri și ale transportatorilor, compania a proiectat și adaptat instrumente tehnologice, ceea ce face mai ușor de controlat întregul proces de transport și de livrare” - spune van Dorn, adăugând că s-a adoptat o strategie de succes care se concentrează pe nevoile clienților și ale partenerilor Flash, un model de afaceri care a permis curierilor săi să facă, în 2018, peste 480.000 de livrări și să parcurgă 300 de milioane de kilometri.
O șansă pentru antreprenorii din această regiune
În următorii ani, compania se va concentra pe extinderea rețelei de logistică prin deschiderea de sucursale în franciză pe piețele din această regiune. “Va fi rezultatul unui nou program de franciză. Dacă vrem să ne extindem și să ne consolidăm rețeaua, trebuie să găsim parteneri potriviți pe piețele vizate, antreprenori de încredere și ambițioși, interesați de domeniul logisticii, dar, mai presus de toate, trebuie să fie antreprenori sau companii care sunt deja active pe segmentul transporturilor. Practica ne-a dovedit că, în această afacere, aceștia sunt partenerii noștri ideali” - spune Van Dorn.
“Prin semnarea acordului de franciză master, partenerul nostru – master francizatul, metaforic vorbind, "preia cârma" și se angajează cu seriozitate să parcurgă drumul alături de noi. Principalul său rol va fi acela de a găsi, contacta, instrui și dezvolta o rețea de francizați individuali, aplicând pe teritoriul lor modelul de afaceri Flash, deja dovedit a fi de succes” - spune Van Dorn.
Prima fază a dezvoltării europene a rețelei de franciză tocmai a fost finalizată pe piața turcă. Flash Europe a găsit master francizatul pentru teritoriul turc, care a deschis deja două locații în franciză. “Căutarea de noi parteneri continuă în întreaga Europă. Acest lucru înseamnă că ne dorim să găsim investitori sau parteneri interesați de domeniul logisticii, care, în calitate de parteneri de franciză, vor dezvolta o rețea în țările din regiune” – spune Van Dorn.
Deși intrarea pe piețe noi se face, de regulă, prin încheierea contractului de master franciză, Van Dorn a declarat că va lua în considerare și solicitările venite din partea candidaților la franciza individuală. Printre clienții cheie care au utilizat serviciile Flash Europe se numără Volkswagen, General Motors, Renault, Continental, Hella, Caterpillar, Bosch, precum și mulți alții.
“Partenerii noștri potențiali ar trebui să țină cont de următoarele aspecte: piața de transport rapid este un sector care crește fără nicio dificultate, mai rapid decât orice alt sector de transport. Și acest lucru se întâmplă la nivel global. Dacă strategia voastră este să oferiți servicii premium de transport rapid, aveți acum posibilitatea de a deveni parte a unei companii care este nr. 1 în Europa, pe acest segment” - subliniază Van Dorn.
Articole citite
Trendul redescoperii vechilor meșteșuguri este validat de extinderea francizei Wash Shoes, care așteaptă ca noi parteneri să i se alăture.
Franciza Ama Green Optic, o afacere sustenabilă și în care investiția este recuperată după aproximativ jumătate de an, este o soluție de afaceri cu succes confirmat.
Retailerul polonez de proximitate Żabka, cu peste zece mii de magazine, intră pe piața din România, estimând că va deschide aproximativ 200 de unități doar în acest an.
O tradiție reinventată prin franciza Wash Shoes, un business exclusiv românesc început în pandemie, care are creșteri financiare și operaționale an de an, își așteaptă noii parteneri.
Îți dorești o afacere sustenabilă și din care să îți recuperezi investiția repede? O soluție foarte bună este să devii partener al francizei Ama Green Optic.
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
La 20 de ani și-a făcut propria cafenea "5 to go" cu banii cu care ar fi trebuit să-și cumpere prima mașină
Subway a detronat McDonald’s în topul celor mai mari fast-food-uri din întreaga lume.
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Subiecte populare in Forum
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu-i vorba de incredere in e vorba de comisionul mult prea mare pe care ti/l iau...
Mega Mall pentru mega francize
Poate vom avea si noi noroc daca se deschid atat de multe malluri...
Mega Mall pentru mega francize
Nume sonore arhicunoscute isi fac loc si pe meleagurile noastre ,poate vom intra si noi in lumea buna
Mega Mall pentru mega francize
Nimic nu este mai deprimant cand vezi spatii libere mai mult sau mai putin curate (mai frecvent varianta a doua )cu o mare eticheta DE INCHIRIAT...in provincie vezi asta la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Cred mai degraba ca romanii nu au uncredere in banci,ele sunt cele care te jupoaie mai ceva decat camatarii.Depui bani la banci, iti dau dobanzi mici, iti trimit situatia la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu am intalnit agenti imobiliari care sa nu dea dovada de profesionalism si chiar daca la inceput te mai indoiesti de bunele lor intentii o dovedesc ca sunt persoane demne de...
Din New York în Bucureşti, în paşi de dans
Si eu tot Mihai Petre l-as numi...
O franciza cu de toate
Oricat ai avea..tot mai vrei..Pacat ca numai o viata avem...