SUBWAY® Fresh Forward
România a deschis la Pitești primul restaurant SUBWAY® cu noul decor. Restaurantul SUBWAY® Fresh Forward este proiectat pentru a oferi oaspeților o experiență îmbunătățită, aducând un decor îndrăzneț, opțiuni de meniu noi și flexibile, transformându-se astfel într-un spațiu confortabil de servit masa. "Pentru noi este o experiență extraordinară și suntem bucuroși să anunțăm deschiderea primului nostru restaurant Fresh Décor. Este începutul unei întregi reorganizări pentru restaurantele Subway din România și scopul este să le oferim clienților noștri o experiență culinară memorabilă. Totul este nou, proaspăt, curat și pregătit pentru a întîmpina clienții" - a declarat Andrei Trifan, Agent de Dezvoltare Comercială pentru zonele București-Ilfov. "Designul Subway Fresh Forward scoate in evidență pâinea proaspăt coaptă, dulciurile, unele din legumele noastre în expuneri inedite" - a mai declarat Andrei Trifan.
Restaurantul Subway din Pitești oferă o experiență digitală modernă clienților, prin amenajarea unor zone desemnate de precomandă și ridicare, cu Wi-Fi, precum și o experiență culinară plăcută, la care contribuie zona de mese și scaune în aer liber, dotată cu porturi de încărcare USB. Restaurantul Subway Pitești este amplasat în cadrul unei stații de benzină Petrom.
Brandul SUBWAY® a intrat pe piața din România în 2011, deschizând primul restaurant în aprilie 2012 și are acum o rețea de aproape 40 de restaurante. Cu peste 500 de angajați în România, aproape 40 de restaurante funcționale și alte 10 în curs de deschidere, SUBWAY® România a încheiat anul 2018 în top. Volumul vânzărilor pe restaurant a crescut cu 8-10% față de anul 2017, iar numărul de clienți care au trecut pragul unui restaurant SUBWAY® a crescut accelerat.
Restaurantele SUBWAY® sunt faimoase în întreaga lume pentru sandwich-urile personalizate produse în acestea. Primești sandwich-ul pe care ți-l dorești și urmărești întregul proces de preparare care se desfășoară practic în fața ta și totul va depinde de alegerile tale, de la legume și carne la tipurile de sosuri și condimente. Toate restaurantele SUBWAY® din România operează în sistem de franciză.
Pe plan global, sistemul de franciză al SUBWAY® este preferat datorită:
• gamei extrem de bogate de sandwich-uri şi salate,
• modului simplificat de conducere a afacerii,
• reţelei puternice de restaurante şi ajutorului primit din partea francizorului,
• investiţiei iniţiale mici raportată la potențialul businessului.
În 2010, reţeaua SUBWAY® a fost declarată franciza #1 în întreaga lume în top "Francize 500", de către prestigioasa revistă "Entrepreneur". Top "Francize 500" este cel mai cuprinzător clasament al francizelor din întreaga lume. Acesta studiază şi compară francizele în baza unei liste vaste de criterii, cum ar fi:
• generare de venituri şi stabilitate
• nivel de creştere
• mărimea reţelei
• investiţie iniţială
Mai multe informații despre cum poți avea propriul restaurant SUBWAY®, în franciză, care este investiția totală, în ce constă sprijinul francizorului și care este profilul francizatului sunt prezentate în catalogul de franciză, disponibil mai jos.
Articole citite
Sărbătorile sunt un imbold pentru a alege o franciză care își dovedește maximul de potențial în aceste perioade de peste an. O astfel de franciză, definită de tradiție și rafinament, este Leonidas.
Imaginează-ți că deții propria cafenea, un loc unde fiecare ceașcă de cafea oferă un moment de bucurie și relaxare clienților tăi. Aceasta este povestea franciza First Cafe.
Franciza Crazy Bubble, cu zecile ei de puncte de desfacere pe tot teritoriul României, este o afacere deja consactată, cu o evoluție impresionantă în cei doar câțiva ani de la lansarea pe piața autohtonă.
Franciza Dogu a devenit o oportunitate semnificativă pentru cei care vor să își deschidă o afacere gastronomică de succes.
Ciorbe și Plăcinte, unul dintre cele mai îndrăgite lanțuri de restaurante din București, a deschis o nouă locație, ca parte a unei strategii de extindere în cadrul comunităților urbane.
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
La 20 de ani și-a făcut propria cafenea "5 to go" cu banii cu care ar fi trebuit să-și cumpere prima mașină
Un concept foarte cunoscut de americani, care se extinde în Vestul Europei dar care a început să stârnească interesul și în regiunea noastră, este cel de franciză care se ocupă cu închirierea de rochii și costume.
Subway a detronat McDonald’s în topul celor mai mari fast-food-uri din întreaga lume.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari