Andrei Trifan / Agent de Dezvoltare Comercială SUBWAY® pentru zonele București-Ilfov
Vineri
14.06.2019
Cu peste 500 de angajați în România, zeci de restaurante funcționale și alte 10 în dezvoltare, Subway® România a încheiat anul 2018 în top.
 

România a deschis la Pitești primul restaurant SUBWAY® cu noul decor. Restaurantul SUBWAY® Fresh Forward este proiectat pentru a oferi oaspeților o experiență îmbunătățită, aducând un decor îndrăzneț, opțiuni de meniu noi și flexibile, transformându-se astfel într-un spațiu confortabil de servit masa. "Pentru noi este o experiență extraordinară și suntem bucuroși să anunțăm deschiderea primului nostru restaurant Fresh Décor. Este începutul unei întregi reorganizări pentru restaurantele Subway din România și scopul este să le oferim clienților noștri o experiență culinară memorabilă. Totul este nou, proaspăt, curat și pregătit pentru a întîmpina clienții" - a declarat Andrei Trifan, Agent de Dezvoltare Comercială pentru zonele București-Ilfov. "Designul Subway Fresh Forward scoate in evidență pâinea proaspăt coaptă, dulciurile, unele din legumele noastre în expuneri inedite" - a mai declarat Andrei Trifan.

Restaurantul Subway din Pitești oferă o experiență digitală modernă clienților, prin amenajarea unor zone desemnate de precomandă și ridicare, cu Wi-Fi, precum și o experiență culinară plăcută, la care contribuie zona de mese și scaune în aer liber, dotată cu porturi de încărcare USB. Restaurantul Subway Pitești este amplasat în cadrul unei stații de benzină Petrom.

Brandul SUBWAY® a intrat pe piața din România în 2011, deschizând primul restaurant în aprilie 2012 și are acum o rețea de aproape 40 de restaurante. Cu peste 500 de angajați în România, aproape 40 de restaurante funcționale și alte 10 în curs de deschidere, SUBWAY® România a încheiat anul 2018 în top. Volumul vânzărilor pe restaurant a crescut cu 8-10% față de anul 2017, iar numărul de clienți care au trecut pragul unui restaurant SUBWAY® a crescut accelerat.

Restaurantele SUBWAY® sunt faimoase în întreaga lume pentru sandwich-urile personalizate produse în acestea. Primești sandwich-ul pe care ți-l dorești și urmărești întregul proces de preparare care se desfășoară practic în fața ta și totul va depinde de alegerile tale, de la legume și carne la tipurile de sosuri și condimente. Toate restaurantele SUBWAY® din România operează în sistem de franciză. 

Pe plan global, sistemul de franciză al SUBWAY® este preferat datorită:
• gamei extrem de bogate de sandwich-uri şi salate,
• modului simplificat de conducere a afacerii,
• reţelei puternice de restaurante şi ajutorului primit din partea francizorului,
• investiţiei iniţiale mici raportată la potențialul businessului.

În 2010, reţeaua SUBWAY® a fost declarată franciza #1 în întreaga lume în top "Francize 500", de către prestigioasa revistă "Entrepreneur". Top "Francize 500" este cel mai cuprinzător clasament al francizelor din întreaga lume. Acesta studiază şi compară francizele în baza unei liste vaste de criterii, cum ar fi:
• generare de venituri şi stabilitate
• nivel de creştere
• mărimea reţelei
• investiţie iniţială

Mai multe informații despre cum poți avea propriul restaurant SUBWAY®, în franciză, care este investiția totală, în ce constă sprijinul francizorului și care este profilul francizatului sunt prezentate în catalogul de franciză, disponibil mai jos. 


Lansare concept SUBWAY® Fresh Forward / Pitești, 29 mai 2019
Florentina Pene
Business Development Manager

Articole citite

Franciză pregătită de Halloween /27.10.2025

Halloween, o sărbătoare așteptată de milioane de oameni, este pentru ciocolateriile Leonidas un prilej de a pune la dispoziția francizaților produse unice, care aduc clienților lor o savoare unică, dar și bucurie.

Plug In Cafe, o francizǎ cu viziune /21.10.2025

Franciza Plug In Cafe, construitǎ din pasiunea pentru cafea a Alka Group, este un concept inovativ. Mirel Ciorogariu, un francizat de succes, ne povestește despre avantajele acestui business.

Latte Caffee To Go, o afacere din care ai doar de câștigat /01.10.2025

Dacă vrei să deschizi o cafenea fără să fi avut experiență în domeniu, cea mai bună soluție este franciza Latte Coffee To Go. Nu ai nevoie de angajați, iar investiția este pentru orice buzunar și se recuperează rapid.

Un concept românesc, franciză de succes /25.09.2025

Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.

Plug In Cafe - un concept inovativ de cafenele care se adresează nevoilor unei lumi în continuă mișcare /04.08.2025

We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.