Stand YORTIE
Stand YORTIE / Pe lângă standul mobil de vânzare a înghețatei, francizatul poate deschide acum un magazin clasic care să funcționeze pe tot parcursul anului.
Vineri
26.07.2019
Sistemul de franciză ICY BOBO, care promovează un concept de vânzare a înghețatei pregătite în stil thailandez, a fost complet rebranduit și funcționează acum sub marca YORTIE.
 

Proprietarul acestui concept, Rok Jakshe, declară că s-a decis să schimbe conceptul pentru că dorea să repoziționeze brandul la un nivel superior și să dea un nou look elementelor conceptului: branding-ul și design-ul unităților de vânzare. “Am repoziționat marca la un nivel mai înalt. De asemenea, am extins gama de produse și am început să primim cereri pentru unități care să funcționeze pe tot parcursul anului. Toate acestea, precum și dorința de a dezvolta conceptul la un nivel superior, au determinat re-branding-ul conceptului și crearea lui YORTIE” - explică Rok Jakshe. Unitățile de franciză mobile existente, spune el, au fost deja rebrand-uite.

În afară de înghețata preparată într-un mod specific, în fața cumpărătorilor, oferta include și mini-clătite, cu umpluturi diferite și două tipuri de băuturi sănătoase, cafea și dulciuri YORTIE. 

YORTIE revoluționează modul în care se produce înghețata. Cu ingrediente proaspete, pregătite în fața  fiecărui cumpărător, acest concept modifică complet percepția de până acum asupra înghețatei. Baza lichidă pentru înghețată este turnată pe placa înghețată unde amestecul este tăiat și amestecat până când lichidul devine solid. Apoi se adaugă restul ingredientelor și se continuă operațiunea de tăiere pentru a se obține textura specifică înghețatei YORTIE. Amestecul este apoi netezit pe placă într-un strat foarte subțire și, pornind dintr-o latură, cu ajutorul unei spatule, se fac benzi și se formează rulouri de înghețată. Rulourile sunt transferate apoi într-un pahar de înghețată și sunt servite cu diverse decorațiuni. 

Rebranding-ul și produsele noi nu sunt singurele inovații ale conceptului de franciză YORTIE. Pe lângă standul mobil de vânzare a înghețatei, francizatul poate deschide acum un magazin clasic care să funcționeze pe tot parcursul anului. Există mai multe modele de puncte de vânzare cu amănuntul, cum ar fi magazine pe stradă cu și fără locuri de servire, precum și magazine clasice sau "insule" în mall-uri. Se recomandă deschiderea unităților în zone centrale și turistice, centre comerciale, parcuri vizitate de copii, tineri, familii, care sunt principalul grup țintă al mărcii YORTIE.

Standurile mobile sunt fabricate din material de înaltă calitate, sunt decorate cu mușchi nordic și luminate cu ajutorul a diverse lămpi cu LED-uri care le fac foarte atractive.

YORTIE este prezent momentan în Slovenia și Croația, unde are câte două unități, precum și în Germania, unde există o unitate deschisă, însă francizorul caută noi francizați în toată Europa.


Florentina Pene
Business Development Manager

Articole citite

Plug In Cafe - un concept inovativ de cafenele care se adresează nevoilor unei lumi în continuă mișcare /04.08.2025

We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.

Famous Waffles, deschidere spre parteneriate /06.07.2025

Una dintre cele mai flexible francize gastronomice românești, Famous Waffles, oferă antreprenorilor posibilitatea să i se alăture în condiții deosebit de avantajoase.

Franciza Leonidas, pentru toate anotimpurile /30.06.2025

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.

Marketing inteligent într-o rețea de franciză fast-food /26.05.2025

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.

Hello Donuts, franciza de gogoși care îndulcește România /09.05.2025

Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.