ICY BOBO este acum YORTIE

Proprietarul acestui concept, Rok Jakshe, declară că s-a decis să schimbe conceptul pentru că dorea să repoziționeze brandul la un nivel superior și să dea un nou look elementelor conceptului: branding-ul și design-ul unităților de vânzare. “Am repoziționat marca la un nivel mai înalt. De asemenea, am extins gama de produse și am început să primim cereri pentru unități care să funcționeze pe tot parcursul anului. Toate acestea, precum și dorința de a dezvolta conceptul la un nivel superior, au determinat re-branding-ul conceptului și crearea lui YORTIE” - explică Rok Jakshe. Unitățile de franciză mobile existente, spune el, au fost deja rebrand-uite.
În afară de înghețata preparată într-un mod specific, în fața cumpărătorilor, oferta include și mini-clătite, cu umpluturi diferite și două tipuri de băuturi sănătoase, cafea și dulciuri YORTIE.
YORTIE revoluționează modul în care se produce înghețata. Cu ingrediente proaspete, pregătite în fața fiecărui cumpărător, acest concept modifică complet percepția de până acum asupra înghețatei. Baza lichidă pentru înghețată este turnată pe placa înghețată unde amestecul este tăiat și amestecat până când lichidul devine solid. Apoi se adaugă restul ingredientelor și se continuă operațiunea de tăiere pentru a se obține textura specifică înghețatei YORTIE. Amestecul este apoi netezit pe placă într-un strat foarte subțire și, pornind dintr-o latură, cu ajutorul unei spatule, se fac benzi și se formează rulouri de înghețată. Rulourile sunt transferate apoi într-un pahar de înghețată și sunt servite cu diverse decorațiuni.
Rebranding-ul și produsele noi nu sunt singurele inovații ale conceptului de franciză YORTIE. Pe lângă standul mobil de vânzare a înghețatei, francizatul poate deschide acum un magazin clasic care să funcționeze pe tot parcursul anului. Există mai multe modele de puncte de vânzare cu amănuntul, cum ar fi magazine pe stradă cu și fără locuri de servire, precum și magazine clasice sau "insule" în mall-uri. Se recomandă deschiderea unităților în zone centrale și turistice, centre comerciale, parcuri vizitate de copii, tineri, familii, care sunt principalul grup țintă al mărcii YORTIE.
Standurile mobile sunt fabricate din material de înaltă calitate, sunt decorate cu mușchi nordic și luminate cu ajutorul a diverse lămpi cu LED-uri care le fac foarte atractive.
YORTIE este prezent momentan în Slovenia și Croația, unde are câte două unități, precum și în Germania, unde există o unitate deschisă, însă francizorul caută noi francizați în toată Europa.
Articole citite

We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.
Una dintre cele mai flexible francize gastronomice românești, Famous Waffles, oferă antreprenorilor posibilitatea să i se alăture în condiții deosebit de avantajoase.
Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.
Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.
Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.
Cele mai citite

Franciza Floria, o investiție flexibilă, cu sprijin constant pentru parteneri și recuperare rapidă a investiției, a deschis cea de-a șaptea locație din București și își dorește să se extindă la nivel național.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Varșovia va redeveni, la sfârșitul lunii octombrie, capitala europeană a sistemelor de franciză. Cu o existență de peste două decenii, cel mai mare târg de franciză din Europa Centrală și de Est va avea loc în perioada 23-24 octombrie a.c., la Palatul Culturii și Științei din capitala Poloniei.
Culoarea hainelor pe care le purtăm ne poate influenţa succesul sau insuccesul în afaceri.
Povestea afacerii Bella Italia, demarată la Brăila, în urmă cu aproape 20 de ani, continuă cu a doua parte a interviului acordat de Iulian Zamfir, fondatorul afacerii.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari