ICY BOBO este acum YORTIE
Proprietarul acestui concept, Rok Jakshe, declară că s-a decis să schimbe conceptul pentru că dorea să repoziționeze brandul la un nivel superior și să dea un nou look elementelor conceptului: branding-ul și design-ul unităților de vânzare. “Am repoziționat marca la un nivel mai înalt. De asemenea, am extins gama de produse și am început să primim cereri pentru unități care să funcționeze pe tot parcursul anului. Toate acestea, precum și dorința de a dezvolta conceptul la un nivel superior, au determinat re-branding-ul conceptului și crearea lui YORTIE” - explică Rok Jakshe. Unitățile de franciză mobile existente, spune el, au fost deja rebrand-uite.
În afară de înghețata preparată într-un mod specific, în fața cumpărătorilor, oferta include și mini-clătite, cu umpluturi diferite și două tipuri de băuturi sănătoase, cafea și dulciuri YORTIE.
YORTIE revoluționează modul în care se produce înghețata. Cu ingrediente proaspete, pregătite în fața fiecărui cumpărător, acest concept modifică complet percepția de până acum asupra înghețatei. Baza lichidă pentru înghețată este turnată pe placa înghețată unde amestecul este tăiat și amestecat până când lichidul devine solid. Apoi se adaugă restul ingredientelor și se continuă operațiunea de tăiere pentru a se obține textura specifică înghețatei YORTIE. Amestecul este apoi netezit pe placă într-un strat foarte subțire și, pornind dintr-o latură, cu ajutorul unei spatule, se fac benzi și se formează rulouri de înghețată. Rulourile sunt transferate apoi într-un pahar de înghețată și sunt servite cu diverse decorațiuni.
Rebranding-ul și produsele noi nu sunt singurele inovații ale conceptului de franciză YORTIE. Pe lângă standul mobil de vânzare a înghețatei, francizatul poate deschide acum un magazin clasic care să funcționeze pe tot parcursul anului. Există mai multe modele de puncte de vânzare cu amănuntul, cum ar fi magazine pe stradă cu și fără locuri de servire, precum și magazine clasice sau "insule" în mall-uri. Se recomandă deschiderea unităților în zone centrale și turistice, centre comerciale, parcuri vizitate de copii, tineri, familii, care sunt principalul grup țintă al mărcii YORTIE.
Standurile mobile sunt fabricate din material de înaltă calitate, sunt decorate cu mușchi nordic și luminate cu ajutorul a diverse lămpi cu LED-uri care le fac foarte atractive.
YORTIE este prezent momentan în Slovenia și Croația, unde are câte două unități, precum și în Germania, unde există o unitate deschisă, însă francizorul caută noi francizați în toată Europa.
Articole citite
Sărbătorile sunt un imbold pentru a alege o franciză care își dovedește maximul de potențial în aceste perioade de peste an. O astfel de franciză, definită de tradiție și rafinament, este Leonidas.
Imaginează-ți că deții propria cafenea, un loc unde fiecare ceașcă de cafea oferă un moment de bucurie și relaxare clienților tăi. Aceasta este povestea franciza First Cafe.
Franciza Crazy Bubble, cu zecile ei de puncte de desfacere pe tot teritoriul României, este o afacere deja consactată, cu o evoluție impresionantă în cei doar câțiva ani de la lansarea pe piața autohtonă.
Franciza Dogu a devenit o oportunitate semnificativă pentru cei care vor să își deschidă o afacere gastronomică de succes.
Ciorbe și Plăcinte, unul dintre cele mai îndrăgite lanțuri de restaurante din București, a deschis o nouă locație, ca parte a unei strategii de extindere în cadrul comunităților urbane.
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
La 20 de ani și-a făcut propria cafenea "5 to go" cu banii cu care ar fi trebuit să-și cumpere prima mașină
Un concept foarte cunoscut de americani, care se extinde în Vestul Europei dar care a început să stârnească interesul și în regiunea noastră, este cel de franciză care se ocupă cu închirierea de rochii și costume.
Subway a detronat McDonald’s în topul celor mai mari fast-food-uri din întreaga lume.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari