ICY BOBO este acum YORTIE

Proprietarul acestui concept, Rok Jakshe, declară că s-a decis să schimbe conceptul pentru că dorea să repoziționeze brandul la un nivel superior și să dea un nou look elementelor conceptului: branding-ul și design-ul unităților de vânzare. “Am repoziționat marca la un nivel mai înalt. De asemenea, am extins gama de produse și am început să primim cereri pentru unități care să funcționeze pe tot parcursul anului. Toate acestea, precum și dorința de a dezvolta conceptul la un nivel superior, au determinat re-branding-ul conceptului și crearea lui YORTIE” - explică Rok Jakshe. Unitățile de franciză mobile existente, spune el, au fost deja rebrand-uite.
În afară de înghețata preparată într-un mod specific, în fața cumpărătorilor, oferta include și mini-clătite, cu umpluturi diferite și două tipuri de băuturi sănătoase, cafea și dulciuri YORTIE.
YORTIE revoluționează modul în care se produce înghețata. Cu ingrediente proaspete, pregătite în fața fiecărui cumpărător, acest concept modifică complet percepția de până acum asupra înghețatei. Baza lichidă pentru înghețată este turnată pe placa înghețată unde amestecul este tăiat și amestecat până când lichidul devine solid. Apoi se adaugă restul ingredientelor și se continuă operațiunea de tăiere pentru a se obține textura specifică înghețatei YORTIE. Amestecul este apoi netezit pe placă într-un strat foarte subțire și, pornind dintr-o latură, cu ajutorul unei spatule, se fac benzi și se formează rulouri de înghețată. Rulourile sunt transferate apoi într-un pahar de înghețată și sunt servite cu diverse decorațiuni.
Rebranding-ul și produsele noi nu sunt singurele inovații ale conceptului de franciză YORTIE. Pe lângă standul mobil de vânzare a înghețatei, francizatul poate deschide acum un magazin clasic care să funcționeze pe tot parcursul anului. Există mai multe modele de puncte de vânzare cu amănuntul, cum ar fi magazine pe stradă cu și fără locuri de servire, precum și magazine clasice sau "insule" în mall-uri. Se recomandă deschiderea unităților în zone centrale și turistice, centre comerciale, parcuri vizitate de copii, tineri, familii, care sunt principalul grup țintă al mărcii YORTIE.
Standurile mobile sunt fabricate din material de înaltă calitate, sunt decorate cu mușchi nordic și luminate cu ajutorul a diverse lămpi cu LED-uri care le fac foarte atractive.
YORTIE este prezent momentan în Slovenia și Croația, unde are câte două unități, precum și în Germania, unde există o unitate deschisă, însă francizorul caută noi francizați în toată Europa.
Articole citite

Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.
În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.
Franciza Dogu, un concept de fast-food autohton, este o oportunitate pentru cei care vor să își deschidă o afacere gastronomică de succes.
Franciza Famous Waffles, cel mai îndrăgit brand românesc care oferă delicioasele gofre, îți dă acum posibilitatea să devii partener în condiții extrem de avantajoase.
Ai visat vreodată să ai propria ta afacere? Noi avem soluția perfectă! Într-o lume în care toți caută mâncare autentică și gustoasă, Ciorbe și Plăcinte este răspunsul pe care toți îl adoră.
Cele mai citite

Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Știai că există o franciză profitabilă care pregătește copiii, prin joc, pentru provocările viitorului?
Cererea de alimente ecologice este în creștere în toată Europa, creând oportunități pentru inițierea de afaceri agricole durabile, prin intermediul francizei.
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari