ICY BOBO este acum YORTIE
Proprietarul acestui concept, Rok Jakshe, declară că s-a decis să schimbe conceptul pentru că dorea să repoziționeze brandul la un nivel superior și să dea un nou look elementelor conceptului: branding-ul și design-ul unităților de vânzare. “Am repoziționat marca la un nivel mai înalt. De asemenea, am extins gama de produse și am început să primim cereri pentru unități care să funcționeze pe tot parcursul anului. Toate acestea, precum și dorința de a dezvolta conceptul la un nivel superior, au determinat re-branding-ul conceptului și crearea lui YORTIE” - explică Rok Jakshe. Unitățile de franciză mobile existente, spune el, au fost deja rebrand-uite.
În afară de înghețata preparată într-un mod specific, în fața cumpărătorilor, oferta include și mini-clătite, cu umpluturi diferite și două tipuri de băuturi sănătoase, cafea și dulciuri YORTIE.
YORTIE revoluționează modul în care se produce înghețata. Cu ingrediente proaspete, pregătite în fața fiecărui cumpărător, acest concept modifică complet percepția de până acum asupra înghețatei. Baza lichidă pentru înghețată este turnată pe placa înghețată unde amestecul este tăiat și amestecat până când lichidul devine solid. Apoi se adaugă restul ingredientelor și se continuă operațiunea de tăiere pentru a se obține textura specifică înghețatei YORTIE. Amestecul este apoi netezit pe placă într-un strat foarte subțire și, pornind dintr-o latură, cu ajutorul unei spatule, se fac benzi și se formează rulouri de înghețată. Rulourile sunt transferate apoi într-un pahar de înghețată și sunt servite cu diverse decorațiuni.
Rebranding-ul și produsele noi nu sunt singurele inovații ale conceptului de franciză YORTIE. Pe lângă standul mobil de vânzare a înghețatei, francizatul poate deschide acum un magazin clasic care să funcționeze pe tot parcursul anului. Există mai multe modele de puncte de vânzare cu amănuntul, cum ar fi magazine pe stradă cu și fără locuri de servire, precum și magazine clasice sau "insule" în mall-uri. Se recomandă deschiderea unităților în zone centrale și turistice, centre comerciale, parcuri vizitate de copii, tineri, familii, care sunt principalul grup țintă al mărcii YORTIE.
Standurile mobile sunt fabricate din material de înaltă calitate, sunt decorate cu mușchi nordic și luminate cu ajutorul a diverse lămpi cu LED-uri care le fac foarte atractive.
YORTIE este prezent momentan în Slovenia și Croația, unde are câte două unități, precum și în Germania, unde există o unitate deschisă, însă francizorul caută noi francizați în toată Europa.
Articole citite
Franciză pregătită de Halloween
/27.10.2025
Halloween, o sărbătoare așteptată de milioane de oameni, este pentru ciocolateriile Leonidas un prilej de a pune la dispoziția francizaților produse unice, care aduc clienților lor o savoare unică, dar și bucurie.
Franciza Plug In Cafe, construitǎ din pasiunea pentru cafea a Alka Group, este un concept inovativ. Mirel Ciorogariu, un francizat de succes, ne povestește despre avantajele acestui business.
Dacă vrei să deschizi o cafenea fără să fi avut experiență în domeniu, cea mai bună soluție este franciza Latte Coffee To Go. Nu ai nevoie de angajați, iar investiția este pentru orice buzunar și se recuperează rapid.
Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.
We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.
Cele mai citite
Franciza bancară-metoda prin care poți să-ți deschizi propria bancă
/24.06.2012
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Când pleci la drum, știi cum se calculează valoarea reală a unei investiții în franciză? Aspiranții ar trebui să știe ceva mai mult despre verificarea sustenabilității costurilor.
Franciza Fibonacci Kids este o formulă de succes, într-o lume în care educația de calitate a copiilor este din ce în ce maii căutată. Tot mai mulți părinți conștientizează avantajele inițierii în matematica mentală vedică pentru viitorul celor mici. Așa că ai posibilitatea să tranformi pasiunea pentru educație într-un business profitabil și de impact.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari