Magazine cu profit
Prin proiectul Agent, magazine care funcționează deja sunt date în administrare unor profesioniști cu spirit antreprenorial, mulți dintre ei foști angajați, care optează să se implice în această afacere și să conducă o echipă pe care o selectează personal.
Formula s-a dovedit a fi una de succes, Magazinul Agent fiind o formă specifică a rețelei care, spun deținătorii acesteia, este altceva decât o franciză. Spațiul în care funcționează, utilajele, echipamentele și stocul de marfă sunt în continuare proprietatea PROFI, în timp ce modalitatea prin care agentul gestionează întreținerea magazinului, stocul de marfă și vânzările rămân în întregime la latitudinea acestuia. Aspectul cel mai important este că, în funcție de performanțele obținute, de profitul magazinului, agentul ajunge să obțină câștiguri motivante, se arată într-un comunicat al retailerului.
“În prezent, dacă dorești să începi o afacere în comerț, ai mai multe costuri: închirierea spațiului, amenajarea, aprovizionarea, personalul, utilitățile și altele. Cu toate aceste costuri care trebuie suportate, nu îți poate garanta nimeni succesul afacerii”, spune Marius Ivanov, agent PROFI.
“Principalul avantaj al acestei poziții este că devii antreprenor într-o afacere de succes, cu costuri minime și profit decent. La începutul anului 2019, am primit un magazin în Slatina, pe care îl consider acum ca pe a doua mea casă. Aici, împreună cu echipa pe care o coordonez, asigurăm peste 6.000 de produse sutelor de clienți care ne trec pragul zilnic. Odată intrat în familia PROFI, am beneficiat de trainig de specialitate și de suport 24 de ore din 24 din partea specialiștilor companiei. Am primit o serie de proceduri care mă ajută să îmi organizez activitatea echipei în fiecare zi și sfaturi constructive din partea angajaților companiei, care vin periodic în magazin pentru a te ajuta când ai nevoie. Avem unele din cele mai bune prețuri din piață, reclamă în mass-media și multe facilități la care mulți antreprenori doar visează”, a adăugat Ivanov.
Antreprenorul spune că un alt avantaj foarte important este că PROFI l-a lăsat să se dezvolte. În urma rezultatelor obținute, la sfârșitul anului trecut i-a fost aprobată preluarea unui al doilea magazin în postura de Agent. “Împreună cu echipele din ambele magazine, am avut rezultate bune în ultimele șase luni și trebuie să recunosc că sunt în discuții cu PROFI ca să preiau un al treilea magazin. Mă simt foarte bine în postura de Agent și în siguranță, mai ales în această perioadă economică dificilă pentru mulți antreprenori”, a conchis Marius Ivanov.
PROFI se extinde cu sute de magazine în fiecare an, ceea ce face ca sute de poziții de șef și adjunct de șef de magazin să devină disponibile. Consecința este că această rețea prezintă importante oportunități de promovare profesională, într-unul dintre cele mai stabile domenii de activitate, așa cum a dovedit-o situația creată de actuala pandemie, iar Magazinul Agent se constituie și într-o școală deosebită, unde se formează buni profesioniști în retail.
Cu peste 1.200 de magazine care funcționează în mai mult de 570 de localități și cu peste 20.000 de angajați, PROFI este rețeaua de retail modern cu cea mai mare extindere geografică din România.
Articole citite
Dnipro-M este un lanț dinamic de magazine specializate în unelte electrice, extinzându-se prin modelul de franciză. Ce îl diferențiază de concurență?
Cea mai mare comunitate de antreprenori independenți din România, respectiv franciza LaDoiPași, care a depășit două mii de magazine, își dorește să aibă noi parteneri în toată țara.
Dacă vrei să ai un partener puternic care este, de fapt, cea mai mare rețea de magazine independente din România, alătură-te francizei LaDoiPași.
Franciza Leonidas, cu o prezență internațională remarcabilă și două decenii de existență în România, continuă expansiunea la nivel național.
O franciză mai puțin obișnuită, creată de un jurnalist din Slovenia, a început să se extindă la nivel european.
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Culoarea hainelor pe care le purtăm ne poate influenţa succesul sau insuccesul în afaceri.
Te asigurăm că e una dintre cele mai bune idei! Iată de ce .... conform ultimelor raportari oficiale, lanţul Fornetti a făcut un profit de 18 milioane de lei din minipateuri şi produse de patiserie.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Europa a fost întotdeauna un etalon în privința modei, iar astăzi sunt multe francize de îmbrăcăminte care oferă creativitate, calitate și o afacere de succes.
Subiecte populare in Forum
KFC și Pizza Hut merg la munte
O sa le meagra bine sigur. Multa bafta!_________________________________Steve WorksPizzeria Napoli
Franciza Express se extinde și în afara Bucureștiului
Provincia a ramas de izbeliste...umblam ca bezmeticii dupa un loc de munca si cu sanse minime
Retailerii cu cele mai multe reclame în perioada Paştelui
Nu ma asteptam ca Metro sa fie cap de lista la reclame...
Premieră pe piața de retail din România
Ce bine ar fi daca romanii s-ar intoarce acasa.Toti si-ar dori dar aici ce sa faca?
Prăjiturile la mare căutare
Numai cand privesti fotagrafia atasata si papilele gustative o iau razna...Cui nu i plac dulciurile?
Prăjiturile la mare căutare
Inutil sa adaug ploaia torentiala din cavitatea bucala...minunat ca apar si alte produse pentru ca numarul celor "dulci" (medical) din pacate este in crestere
Prăjiturile la mare căutare
Romanii stiu sa sarbatoreasca si fara dulciuri nu ar mai fi sarbatoare...fara cozonac este imposibil sa sarbatoresti Sfintele sarbatori pascale
Premieră pe piața de retail din România
Ce bine ar fi daca pe langa piata de desfacere am fi si producatori de orice...ceva care sa ne dea un raspuns la intrebarea:ce lasam in urma noastra ?