Afacere cu succes instant
Doi antreprenori de succes în marketing și consultanță, Elvis Floroiu și Dan Dumitru, s-au gândit, în timpul stării de urgență decretată din cauza pandemiei de coronavirus, să deschidă magazinul online dego.ro, dedicat celor care, ca să se relaxeze, adoră să manufactureze sau să folosească kit-uri pentru a asambla diverse obiecte. Ceea ce a început ca o joacă, s-a transformat foarte repede într-o adevărată afacere.
”Criza ne-a făcut să trecem rapid de la servicii complexe de marketing, consultanţă şi campanii desfăşurate în toate mediile, care acum renasc timid, precum Online, TV, radio, outdoor, la comerţul electronic şi la dego.ro, o platformă axată pe vânzarea de produse de creativitate, pentru segmentul de vârstă 8-80 de ani. Ceea ce a început iniţial ca o joacă, s-a transformat rapid într-un business. Urmează integrări importante cu platforme de tip marketplace, suntem în căutarea unui nou sediu şi am început procesele de recrutare de personal”, declara Elvis Floroiu, la puțin timp după lansarea afacerii.
Ca să își pună în practică ideea, cei doi antreprenori au avut suficiente resurse proprii, generate de agenția lor de marketing.
Magazinul online dego.ro - the hobby society oferă zeci de variante de picturi pe numere, picturi 3D sau diamond painting, puzzle-uri 3D din lemn şi hârtie care se realizează manual, după instrucţiuni. Floroiu și Dumitru au ales să ofere oamenilor produse de care chiar au nevoie în perioadele lungi de izolare, lucruri care să-I facă să se gândească la altceva, care să-i relaxeze și să-i distragă în mod plăcut de la problemele cotidiene. Cei doi spun că este vorba despre produse pe care chiar ei le-au încercat.
Pentru că pandemia a îngreunat foarte mult activitatea de transport, fondatorii Dego și-au ales ca furnizori doar parteneri europeni care puteau livra în timp util. Spre surprinderea lor, timpul de livrare este de cel mult cinci zile, ceea ce îi face să se declare mulțumiți.
Adaptată situaţiei prin care trecem, platforma a venit, din start, cu câteva avantaje pentru clienţi: durată de expediere redusă, de numai câteva ore, plata online şi în rate, până la şase, fără dobândă, prin carduri de credit emise de cinci bănci. Aceste avantaje s-au regăsit în rezultatele obținute.
"Prima săptămână a acestei noi linii de business, Dego, pe care am deschis-o în cadrul Neagenţia, ne-a adus comenzi de cinci ori mai mari faţă de aşteptări, dorinţa oamenilor de a realiza o activitate creativă şi relaxantă în izolare, de a se bucura, fiind evidentă. Starea de alertă, care a urmat, a crescut constant vânzările. Cu toate acestea, avantajul major al Dego.ro îl constituie, însă, recurenţa acestui segment important de clienţi, care apreciază produsele de calitate şi preţurile competitive", a adăugat Dan Dumitru.
Prin diversificarea constantă a produselor de pe platformă și prin extinderea la nivel national a ariei de livrări, cei doi fondatori ai Dego estimează că, până la sfârșitul anului 2020, vor avea o cifră de afaceri de 200.000 de euro.

Articole citite

Franciza Wash Shoes, continuatoare a unei tradiții meșteșugărești autentice și cu viitor asigurat, este în permanentă extindere și asigură noi servicii care cresc profitabilitatea.
Dacă vrei să ai o afacere la cheie, cu un istoric bazat pe realitatea economică românească și cu rezultate demonstrate, franciza Wash Shoes este soluția optimă.
Trendul redescoperii vechilor meșteșuguri este validat de extinderea francizei Wash Shoes, care așteaptă ca noi parteneri să i se alăture.
Franciza Ama Green Optic, o afacere sustenabilă și în care investiția este recuperată după aproximativ jumătate de an, este o soluție de afaceri cu succes confirmat.
Retailerul polonez de proximitate Żabka, cu peste zece mii de magazine, intră pe piața din România, estimând că va deschide aproximativ 200 de unități doar în acest an.
Cele mai citite

Sistemele de franciză pot fi clasificate în moduri variate, în funcție de anumite caracteristici, dar ele sunt fundamental diferite în funcție de 3 criterii.
Într-o lume în care educația de calitate este tot mai căutată, programul inovator Fibonacci Kids – matematică mentală vedică, dedicat copiilor între 4 și 14 ani, și-a găsit rapid locul în inimile părinților și copiilor din Bacău.
În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.
Dacă vrei să ai șansa preluării unei francize cu o expansiune accelerată în statele europene, deosebit de atractivă și profitabilă, atunci vezi ce îți oferă Blue Elephant.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Subiecte populare in Forum
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu-i vorba de incredere in e vorba de comisionul mult prea mare pe care ti/l iau...
Mega Mall pentru mega francize
Poate vom avea si noi noroc daca se deschid atat de multe malluri...
Mega Mall pentru mega francize
Nume sonore arhicunoscute isi fac loc si pe meleagurile noastre ,poate vom intra si noi in lumea buna
Mega Mall pentru mega francize
Nimic nu este mai deprimant cand vezi spatii libere mai mult sau mai putin curate (mai frecvent varianta a doua )cu o mare eticheta DE INCHIRIAT...in provincie vezi asta la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Cred mai degraba ca romanii nu au uncredere in banci,ele sunt cele care te jupoaie mai ceva decat camatarii.Depui bani la banci, iti dau dobanzi mici, iti trimit situatia la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu am intalnit agenti imobiliari care sa nu dea dovada de profesionalism si chiar daca la inceput te mai indoiesti de bunele lor intentii o dovedesc ca sunt persoane demne de...
Din New York în Bucureşti, în paşi de dans
Si eu tot Mihai Petre l-as numi...
O franciza cu de toate
Oricat ai avea..tot mai vrei..Pacat ca numai o viata avem...