Dan Dumitru, cofondator Dego / Prima săptămână ne-a adus comenzi de cinci ori mai mari față de așteptări
Miercuri
17.06.2020
Pandemia și pasiunea pentru puzzle și bricolaj au dus la inițierea unei afaceri de succes.
 

Doi antreprenori de succes în marketing și consultanță, Elvis Floroiu și Dan Dumitru, s-au gândit, în timpul stării de urgență decretată din cauza pandemiei de coronavirus, să deschidă magazinul online dego.ro, dedicat celor care, ca să se relaxeze, adoră să manufactureze sau să folosească kit-uri pentru a asambla diverse obiecte. Ceea ce a început ca o joacă, s-a transformat foarte repede într-o adevărată afacere.  

Criza ne-a făcut să trecem rapid de la servicii complexe de marketing, consultanţă şi campanii desfăşurate în toate mediile, care acum renasc timid, precum Online, TV, radio, outdoor, la comerţul electronic şi la dego.ro, o platformă axată pe vânzarea de produse de creativitate, pentru segmentul de vârstă 8-80 de ani. Ceea ce a început iniţial ca o joacă, s-a transformat rapid într-un business. Urmează integrări importante cu platforme de tip marketplace, suntem în căutarea unui nou sediu şi am început procesele de recrutare de personal”, declara Elvis Floroiu, la puțin timp după lansarea afacerii.

Ca să își pună în practică ideea, cei doi antreprenori au avut suficiente resurse proprii, generate de agenția lor de marketing.

Magazinul online dego.ro - the hobby society oferă zeci de variante de picturi pe numere, picturi 3D sau diamond painting, puzzle-uri 3D din lemn şi hârtie care se realizează manual, după instrucţiuni. Floroiu și Dumitru au ales să ofere oamenilor produse de care chiar au nevoie în perioadele lungi de izolare, lucruri care să-I facă să se gândească la altceva, care să-i relaxeze și să-i distragă în mod plăcut de la problemele cotidiene. Cei doi spun că este vorba despre produse pe care chiar ei le-au încercat.

Pentru că pandemia a îngreunat foarte mult activitatea de transport, fondatorii Dego și-au ales ca furnizori doar parteneri europeni care puteau livra în timp util. Spre surprinderea lor, timpul de livrare este de cel mult cinci zile, ceea ce îi face să se declare mulțumiți.

Adaptată situaţiei prin care trecem, platforma a venit, din start, cu câteva avantaje pentru clienţi: durată de expediere redusă, de numai câteva ore, plata online şi în rate, până la şase, fără dobândă, prin carduri de credit emise de cinci bănci. Aceste avantaje s-au regăsit în rezultatele obținute.

"Prima săptămână a acestei noi linii de business, Dego, pe care am deschis-o în cadrul Neagenţia, ne-a adus comenzi de cinci ori mai mari faţă de aşteptări, dorinţa oamenilor de a realiza o activitate creativă şi relaxantă în izolare, de a se bucura, fiind evidentă. Starea de alertă, care a urmat, a crescut constant vânzările. Cu toate acestea, avantajul major al Dego.ro îl constituie, însă, recurenţa acestui segment important de clienţi, care apreciază produsele de calitate şi preţurile competitive", a adăugat Dan Dumitru.

Prin diversificarea constantă a produselor de pe platformă și prin extinderea la nivel national a ariei de livrări, cei doi fondatori ai Dego estimează că, până la sfârșitul anului 2020, vor avea o cifră de afaceri de 200.000 de euro.


Avantajul major al afacerii, clienții / Recurența segmentului de clienți, care apreciază calitatea și prețul competitive, este avantajul major al business-ului
Ștefan Pricop
Business Development Manager