Mâncare chinezească în apropierea Kilometrului zero

Folosirea furculiței și cuțitului la masă este, conform tradiției chinezești, un gest barbar de aceea măncărurile solide sunt gătite sub formă de bucățele pentru a putea fi mâncare cu bețele.
Miercuri
25.07.2012
Chopstix a deschis un nou restaurant la parterul centrului comercial Unirea Shopping Center din București și vrea să se extindă în sistem de franciză.
 

Prima unitate stradală a lanțului Chopstix a fost deschisă pe 12 iulie, la parterul centrului comercial Unirea Shopping Center din Capitală. Restaurantul are o suprafață de 50 de metri pătrați și o capacitate de 20 de locuri, cărora li se vor adăuga încă 20 odată cu deschiderea terasei. Lanțul de restaurante cu specific asiatic a inaugurat și un punct de deservire în food-court-ul de la etajul 4 al centrului comercial Unirea Shopping Center. Pentru deschiderea celor două unități s-au investit 160.000 de euro și s-au creat 32 de noi locuri de muncă.

În prezent, Chopstix are 6 restaurante în România, dintre care 5 în București (două în cadrul centrului comercial Unirea Shopping Center și câte unul în AFI Palace Cotroceni, Băneasa Shopping City, Plaza România și București Mall), și unul în Maritimo Mall din Constanța. Lanțul de restaurante intenționează să se extindă și în alte orașe ale României, în sistem de franciză.

În Capitală, brand-ul Chopstix deține și o divizie de home delivery care acoperă 90% din suprafața Bucureștiului. Rețeaua de restaurante cu specific asiatic operează pe piața românească din aprilie 2008, când a fost deschisă unitatea din cadrul complexului comercial Băneasa Shopping City.

Alte restaurante cu specific chinezesc din Capitală sunt: Templul Soarelui, Pekin, China Town, Marele Zid, Shanghai Garden, Orașul Interzis, Yin-Yang ș.a.

(LNK)
Elena Cărăușu
ziarist

Articole citite

Franciză pregătită de Halloween /27.10.2025

Halloween, o sărbătoare așteptată de milioane de oameni, este pentru ciocolateriile Leonidas un prilej de a pune la dispoziția francizaților produse unice, care aduc clienților lor o savoare unică, dar și bucurie.

Plug In Cafe, o francizǎ cu viziune /21.10.2025

Franciza Plug In Cafe, construitǎ din pasiunea pentru cafea a Alka Group, este un concept inovativ. Mirel Ciorogariu, un francizat de succes, ne povestește despre avantajele acestui business.

Latte Caffee To Go, o afacere din care ai doar de câștigat /01.10.2025

Dacă vrei să deschizi o cafenea fără să fi avut experiență în domeniu, cea mai bună soluție este franciza Latte Coffee To Go. Nu ai nevoie de angajați, iar investiția este pentru orice buzunar și se recuperează rapid.

Un concept românesc, franciză de succes /25.09.2025

Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.

Plug In Cafe - un concept inovativ de cafenele care se adresează nevoilor unei lumi în continuă mișcare /04.08.2025

We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.