Succes în domeniul amenajărilor interioare / DIEGO oferă 5000 de produse pentru amenajarea locuințelor și spațiilor interioare
Luni
14.09.2020
Sistemul de franciză DIEGO care și-a demonstrat succesul în domeniul amenajărilor interioare de aproape trei decenii, caută noi parteneri în București și în alte localtăți din România
 

DIEGO este un model de afaceri care este folosit în peste 150 de magazine din România, Ungaria și Slovacia. Compania are un sistem complex de know-how, experiență comercială, de vânzări, logistică, de produs, de piață etc. DIEGO este o afacere ce are ca obiect de activitate comercializarea, în sistem en-detail, a unei game largi de produse destinate decorării ușoare și practice a căminului ideal: parchet laminat, covoare și mochetă, produse vinyl (role si plăci), perdele și draperii, respectiv tapet, împreună cu accesoriile aferente.

Sistemul de franciză DIEGO este, în același timp, o companie creată pentru distribuția en-gros și en-detail a acoperirilor de pardoseală, a textilelor interioare și a produselor de acoperire a pereților, care în ultimii 28 de ani, a acumulat experiențe în vânzări și comerț, aceste cunoștințe fiind adunate într-un sistem întreg de know-how. DIEGO oferă un model de afaceri la cheie, utilizat deja cu maximă profabilitate. De-a lungul timpului, a obținut 21 de premii de franciză pe plan internațional. În prezent, distribuie în țările în care acționează aproximativ 5.000 de produse și a depășit 450.000 de clienți fidelizați.

Obiectivul sistemului de franciză DIEGO este coordonarea și dezvoltarea continuă a unei rețele comerciale de succes la nivel European, care transormă oportunitățile de aprovizionare, logistice, de marketing și de distribuire ce provin din strânsa cooperare a membrilor, într-un avantaj competitive față de concurență.  Acest know-how complex, bazat pe experiență, este oferit noilor parteneri de franciză sub forma de pachete la cheie. Pe lângă portofoliul consolidate de produse, partenerii DIEGO beneficiază de suport în numeroase domenii, cum ar fi logistică, aprovizionare, instruire, marketing, servicii financiare și informatice.

Sistemul de franciză DIEGO este compus din module extensibile, care oferă posibilitate dezvoltării afacerii. Gama complete DIEGO se poate prezenta chiar și pe o suprafață mai mică, cu posibilitatea extinderii viitoare, în limita posibilităților financiare.

Portofoliul de produse este binecunoscut clienților, diferitele sortimente oferindu-le cumpărătorilor posibilitatea să rezolve numeroase probleme privind proiectle de renovare. Brandurile propria, Woodstep și Tulipo, contribuie substantial la complexitatea ofertei de produse puse la dispoziția clienților. La rândul său, centrul logistic DIEGO are o bază solidă de furnizori, care garantează continuitatea stocurilor. Prin sistemul logistic administrat de la centru, de două ori pe săptămână, se asigură livrarea mărfii comandate în fiecare magazin.

DIEGO pune un mare accent pe markentingul central, cât și pe promovarea locală a magazinelor. Fiecare dinte ele are o deplină susținere pentru deschiderea afacerii, ulterior sprijinul fiind foarte puternic în online, prin intermediul site-ului și prin campaniile promoționale.  Activitatea de marketing joacă un rol important și în crearea unei imagini vizuale uniforme în ceea ce privește magazinele, produsele și angajații DIEGO, facilitând astfel orientarea clienților și fidelizarea lor.

În plus, sistemul de franciză DIEGO sprijină deschidera și operarea noilor magazine prin construcții de finanțare complexe și bine gândite.

Valoarea de bază a rețelei DIEGO constă în faptul că vânzătorii au cunoștințe ample despre produsele comercializate și sunt foarte bine pregătiți în domeniul consultanței. Centrul de instruiere și dezvoltare “DIEGO Academy” vizează inițierea noilor colegi în formarea continuă.

Pentru mai multe detalii, consultați Catalogul de franciză postat pe portalul nostru.


Afacere în franciză cu perspectivă / Franciza DIEGO oferă posibilitatea dezvoltării afacerii, pentru că este compusă din module extensibile
Ștefan Pricop
Business Development Manager

Subiecte populare in Forum

Grupul Floria atacă piața B2B

Bună. Ma numesc Emilia. Am 44 de ani. Ma interesează o franciza ptr o florărie. Am avut o florărie deschisa în Rm Vilcea. Pe care am închis-o temporar... Vreau sa...

1 Declaratii
Final 14.12.2019
IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin

Sunt inebunita dupa produsele IKEA.... sunt utile si oricat de carcotas ai fi nu poti gasi subiect de discutii in privinta calitatii

2 Declaratii
Final 26.06.2015
IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin

Produsele celor de la IKEA sunt accesibile ca pret si nu mai vorbim de calitate care este superioara

2 Declaratii
Final 26.06.2015
Diverta merge la ASE

Cand nu uitam de cultura mai traim pe aceste meleaguri inca romanesti, M A I  V R E M  A R T I  C O L E.... 

3 Declaratii
Final 15.06.2015
Petale de viaţă în afaceri

Am vazut un domn  nins de ani cu haine la fel de venerabile si bine intretinute si cu un buchet mic cumparat de la o doamna venerabila si AM STIUT CUI II ESTE DESTINAT...

4 Declaratii
Final 12.06.2015
Diverta merge la ASE

Un izvor de intelepciune,patriotism,talent ...un izvor :DAN PURIC 

3 Declaratii
Final 14.05.2015
Diverta merge la ASE

DAN PURIC...ce poti sa mai spui ...ce poate spune un nimeni ca mine despre marele DAN PURIC .Incaperile oricat de imense ar fi sunt neincapatoare cand este el prezent.

3 Declaratii
Final 14.05.2015
Storcătorul de bani

La cum arata paharul de suc din imagine...sigur o sa le mearga bine...

3 Declaratii
Final 12.05.2015