Succes în domeniul amenajărilor interioare / DIEGO oferă 5000 de produse pentru amenajarea locuințelor și spațiilor interioare
Luni
14.09.2020
Sistemul de franciză DIEGO care și-a demonstrat succesul în domeniul amenajărilor interioare de aproape trei decenii, caută noi parteneri în București și în alte localtăți din România
 

DIEGO este un model de afaceri care este folosit în peste 150 de magazine din România, Ungaria și Slovacia. Compania are un sistem complex de know-how, experiență comercială, de vânzări, logistică, de produs, de piață etc. DIEGO este o afacere ce are ca obiect de activitate comercializarea, în sistem en-detail, a unei game largi de produse destinate decorării ușoare și practice a căminului ideal: parchet laminat, covoare și mochetă, produse vinyl (role si plăci), perdele și draperii, respectiv tapet, împreună cu accesoriile aferente.

Sistemul de franciză DIEGO este, în același timp, o companie creată pentru distribuția en-gros și en-detail a acoperirilor de pardoseală, a textilelor interioare și a produselor de acoperire a pereților, care în ultimii 28 de ani, a acumulat experiențe în vânzări și comerț, aceste cunoștințe fiind adunate într-un sistem întreg de know-how. DIEGO oferă un model de afaceri la cheie, utilizat deja cu maximă profabilitate. De-a lungul timpului, a obținut 21 de premii de franciză pe plan internațional. În prezent, distribuie în țările în care acționează aproximativ 5.000 de produse și a depășit 450.000 de clienți fidelizați.

Obiectivul sistemului de franciză DIEGO este coordonarea și dezvoltarea continuă a unei rețele comerciale de succes la nivel European, care transormă oportunitățile de aprovizionare, logistice, de marketing și de distribuire ce provin din strânsa cooperare a membrilor, într-un avantaj competitive față de concurență.  Acest know-how complex, bazat pe experiență, este oferit noilor parteneri de franciză sub forma de pachete la cheie. Pe lângă portofoliul consolidate de produse, partenerii DIEGO beneficiază de suport în numeroase domenii, cum ar fi logistică, aprovizionare, instruire, marketing, servicii financiare și informatice.

Sistemul de franciză DIEGO este compus din module extensibile, care oferă posibilitate dezvoltării afacerii. Gama complete DIEGO se poate prezenta chiar și pe o suprafață mai mică, cu posibilitatea extinderii viitoare, în limita posibilităților financiare.

Portofoliul de produse este binecunoscut clienților, diferitele sortimente oferindu-le cumpărătorilor posibilitatea să rezolve numeroase probleme privind proiectle de renovare. Brandurile propria, Woodstep și Tulipo, contribuie substantial la complexitatea ofertei de produse puse la dispoziția clienților. La rândul său, centrul logistic DIEGO are o bază solidă de furnizori, care garantează continuitatea stocurilor. Prin sistemul logistic administrat de la centru, de două ori pe săptămână, se asigură livrarea mărfii comandate în fiecare magazin.

DIEGO pune un mare accent pe markentingul central, cât și pe promovarea locală a magazinelor. Fiecare dinte ele are o deplină susținere pentru deschiderea afacerii, ulterior sprijinul fiind foarte puternic în online, prin intermediul site-ului și prin campaniile promoționale.  Activitatea de marketing joacă un rol important și în crearea unei imagini vizuale uniforme în ceea ce privește magazinele, produsele și angajații DIEGO, facilitând astfel orientarea clienților și fidelizarea lor.

În plus, sistemul de franciză DIEGO sprijină deschidera și operarea noilor magazine prin construcții de finanțare complexe și bine gândite.

Valoarea de bază a rețelei DIEGO constă în faptul că vânzătorii au cunoștințe ample despre produsele comercializate și sunt foarte bine pregătiți în domeniul consultanței. Centrul de instruiere și dezvoltare “DIEGO Academy” vizează inițierea noilor colegi în formarea continuă.

Pentru mai multe detalii, consultați Catalogul de franciză postat pe portalul nostru.


Afacere în franciză cu perspectivă / Franciza DIEGO oferă posibilitatea dezvoltării afacerii, pentru că este compusă din module extensibile
Ștefan Pricop
Business Development Manager

Subiecte populare in Forum

Franciza care te face fericit

Ma bucur sa aud ca o companie bio romaneasca...vrea sa-si extinda portile peste hotare..E de bine

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Creşteri pe toată linia pentru Ikea

Mă bucur că drumul celor de la Ikea este ascendent...Înseamnă ca produsele lor sunt bune...

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Creşteri pe toată linia pentru Ikea

Parcurg zilnic articolele din prezentul site si norii negri care imi dau destul de des tarcoale dispar pentru ca ceva ii imprastie...

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Franciza care te face fericit

Fericire in fiecare zi...numai in basme dar si acolo apar zmei.vrajitoare ...se vede tineretea autorului articolului

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Franciza care te face fericit

Roata fericirii cu ariile ei interesante,toti avem nevoie de asa ceva dar cand auzi din mai multe surse chiar o doresti cu toata fiinta

3 Declaratii
Final 19.02.2015
Creşteri pe toată linia pentru Ikea

Din discutiile purtate produsele Ikea se bucura de calitate si diversitate superioara si atunci este normal ca desfacerile sa creasca

3 Declaratii
Final 16.02.2015
1 milion de euro pentru o benzinărie

Se vor afla si dedesubturile ,de ce s-a urmarit distrugerea a tot ce insemna productie,si cui a folosit

2 Declaratii
Final 09.02.2015
Babo, o afacere cu suflet

Foarte putini opameni se pot lauda ca au realizat tot ce au visat in copilarie ,perseverenta ar fi unul din secrete dar sustinerea vine de pe aceleasi meleaguri ?

2 Declaratii
Final 09.02.2015