Extinderea francizei în pandemie

Din fericire, Captain Bean, o franciză inovativă care urmează trendul international, se numără printre brandurile ce pot scoate în evidență și aspectele pozitive ale anului trecut, respective atingerea obiectivului și extinderea la nivel național în ciuda tuturor provocărilor apărute.
Principalii factori care au influențat activitatea companiei sunt: interesul pentru franciză, deschiderea locațiilor noi, echipa, și, bineînțeles, declanșarea pandemiei.
Începutul lui 2020 a fost foarte promițător, având în vedere că, în decembrie, tocmai se deschisese o locație nouă. La finalul anului, în vreme de criză, Captain Bean a ajuns la 18 locații în 7 orașe din țară, inclusiv în Capitală.
Declanșarea pandemiei și efectele sale asupra economiei au reprezentat pentru Captain Bean un moment cheie, în care strategia și planurile au trebuit regândite și adaptate noului context. Având în vedere că locațiile au fost închise temporar, activitatea s-a concentrat pe punerea “la punct” a sistemului de franciză, cu accent pe aspectele care aveau să aducă rezultate pe termen lung și nu instantaneu.
“În același timp, și solicitările numeroase primite din partea unor potențiali francizați au avut o contribuție importantă în dezvoltarea sistemului de franciză. Interesul manifestat de oameni față de franciza Captain Bean a fost cel care ne-a convins că facem lucrurile așa cum trebuie, și ne-a încurajat să continuăm să lucrăm la extinderea brandului. Deschiderile locațiilor noi au fost cele care ne-au dat încredere și ne-au motivat să lucrăm în continuare la atingerea obiectivelor setate la începutul anului, ajungând chiar să le depășim”, a declarat Bogdan Pandea, fondatorul Captain Bean.
Deși, inițial, părea că 2020 nu va decurge așa cum fusese planificat, pandemia s-a dovedit a fi, de fapt, cea care a creat contextul perfect pentru extindere, acela în care oamenii au devenit mult mai motivați să își înceapă propriile afaceri. „M-am bucurat să văd tineri care caută oportunități și care au luat o franciză de la noi. Mai e și categoria oamenilor care au fost angajați și pandemia le-a arătat o nouă cale. Un job nu înseamnă ceva sigur și atunci s-au hotărât să construiască ceva pentru ei. Am avut foarte multe call-uri cu persoane care erau interesate de o oportunitate care să îi salveze de o eventuală următoare criză”, a adăugat deținătorul francizei.
“Faptul că în 2020 am reușit să ne atingem obiectivele setate privind extinderea brandului la nivel național ne-a încurajat ca anul acesta să creștem acest obiectiv și să ne depășim pe noi înșine. Pentru prima parte a anului avem deja trei parteneri pregătiți să deschidă noi locații Captain Bean. În total, în 2021 ne propunem să deschidem alte 36 de locații, atât împreună cu partenerii noștri actuali, cât și cu viitorii antreprenori care sunt interesați de franciza Captain Bean”, a mai spus Bodgan Pandea.
Captain Bean și-a început activitatea în 2014. Dezvoltarea lanțului de cafenele în concept to go a fost organică, bazată pe cererile constante ale clienților, relaționarea permanentă cu aceștia, sponsorizarea și participarea la peste o sută de evenimente și implicarea în proiectele comunității. Odată cu trecerea timpului, au fost definite proceduri, au fost stabiliți furnizori stabili, au fost trasate strategii și a fost câștigată multă experiență. Bogdan Pandea a văzut oportunitatea de a dezvolta brandul în sistem de franciză când a conștientizat că are toate resursele necesare pentru ca business-ul să se desfășoare în mod controlat, predictibil și eficient.
Captain Bean mizează pe diversitate și inovație, având o gamă variată de băuturi pe bază de cafea, dar oferă clienților și croissante, cookies, batoane vegan-friendly, mixuri de fructe și nuci, alături de băuturi răcoritoare fără cofeină, fresh-uri, ceaiuri sau apă. Toate sunt de bună calitate și asigură un avantaj pentru viitorii francizați.
Cei care doresc se alăture conceptului Captain Bean pot găsi detalii în Catalogul de franciză postat pe portalul nostru.
Articole citite

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.
Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.
Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.
Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.
În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.
Cele mai citite

Au trecut 17 ani de când McDonald’s deschidea prima unitate în franciză din România.
Rețelei Helen Doron i s-au alăturat patru noi centre educaționale. Reprezentanții companiei caută un partener și în zona Moldovei.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
Franciza RomBeer a lansat un concept de rulotă dotată cu cameră frigorifică, singura din România adaptată pentru vânzarea de bere artizanală în spații deschise.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari