Franciza Leonidas are o serie de avantaje greu de atins în alte rețele / Brand cu notorietate, produse premium, fără taxă de franciză și redevență, suport și asistență profesionistă
Luni
18.01.2021
Leonidas este mai mult decât o franciză iar noii parteneri au parte de asocierea cu unul dintre celebrii producători de ciocolată din lume, și de o experiență de peste un secol
 

Cu decenii în urmă, prin firma M’B Business, deschideam prima ciocolaterie Leonidas din România. De atunci, lucrurile au evoluat iar acum este mult mai ușor să aveți această franciză de ciocolată de lux și să vă bucurați de forța unui nume de marcă recunoscut la nivel mondial. După cum știți, Leonidas este unul dintre cei mai importanți retaileri de ciocolată din lume, cu aproximativ 1400 de magazine. Așadar, aveți posibilitatea de a vă conduce afacerea într-una din cele mai puternice rețele de francizați de pe planetă. Leonidas vă oferă un parteneriat activ cu soluții personalizate, echipe și instrumente de comunicare, o notorietate globală și un concept inovator”, a declarat Jolyon Salvadore M’Bei, reprezentant al francizei Leonidas pentru România și Republica Moldova.

Noii parteneri vor afla foarte repede că magazinele Leonidas oferă clienților o experiență de marcă și că au un stil uniform, fiind decorate în culori calde și armonioase. Fie că ești la București, la New York sau la Paris, vei simți că ai intrat într-un loc familiar. În plus, cei  din rețea sunt oameni pasionați care, întotdeauna, fac astfel ca vizita clientului în ciocolaterie să fie una plăcută.

Franciza Leonidas are o serie de avantaje greu de atins în alte rețele. Prima este garanția calității. Toate produsele vin din Belgia, unde există o singură fabrică ce aprovizionează toate magazinele din lume. Pentru a respecta standardele de prospețime impuse de compania mamă, aprovizionarea se face o dată la fiecare două, cel mult trei săptămâni. Apoi, calitatea produselor a rămas aceeași de-a lungul timpului. Aceasta pentru că există un singur laborator, cu rețetar unic și ingrediente atent selecționate.

Din start, ceea ce este extrem de important, cei interesați de această afacere trebuie să știe că nu vor plăti taxa de franciză sau redevență, francizații trebuind doar să achiziționeze produsele Leonidas, prin reprezentant. Pe lângă acestea, ei au însă posibilitatea să aducă produse complementare de calitate, cum ar fi înghețată, biscuiți, ceaiuri sau cafea, a explicat Jolyon Salvadore M’Bei.

Potrivit omului de  afaceri, investiția este strict legată de amenajarea magazinului, de stocul de produse și de ambalaje. Leonidas are trei concepte disponibile iar investiția este condiționată de dimensiunea afacerii pe care dorește să o dezvolte francizatul. Primul concept este Leonidas Standard, pentru care este recomandat un spațiu de 30-35 mp. Al doilea este Leonidas Chocolate & Cofee, cu un spațiu minim recomandat de 50-60 mp. Al treilea concept este Leonidas Shop in Shop, care înseamnă o insulă într-un centru comercial sau un corner. Oricum, pentru deschiderea unui nou spațiu este nevoie de acordul companiei mamă.

În ceea ce privește experiența de business a viitorilor francizați, aceasta nu este obligatorie. Reprezentantul francizei Leonidas pentru România și Republica Moldova spune că, mai degrabă, este vorba despre o învățare “pas cu pas” și că singura lui experiență în domeniul ciocolatei, la momentul preluării francizei, a fost un stadiu de două săptămâni la Bruxelles, în magazinul emblemă al brandului Leonidas, situate pe bulevardul Anspach. “Noii noștri parteneri trebuie să fie persoane întreprinzătoare, motivate și implicate în afacere, care combină bucuria de a savura o ciocolată de calitate cu plăcerea de a împărtăși acest lucru clienților lor. Francizații trebuie să știe că nu vor fi niciodată singuri. Ne vor avea alături pe tot parcursul procedeului de obținere a francizei. Anterior deschiderii magazinului, ei vor beneficia de training atât la sediul lor, cât și la cel al reprezentanței. Totodată, vor avea permanent sprijin în procesul de promovare a afacerii, dar și din punctul de vedere al logisticii și tehnicilor de vânzare, astfel încât vor avea posibilitatea să construiască un business bazat pe echilibrul între autonomie și omogenitatea de imagine a unei mari rețele, a mai spus Jolyon Salvadore M’Bei.

Mai multe detalii privind brandul Leonidas sunt disponibile în Catalogul de franciză de pe portalul nostru.


Jolyon M’Bei, reprezentant al francizei Leonidas / Leonidas oferă francizaților un parteneriat activ cu soluții personalizate, echipe și instrumente de comunicare, o notorietate globală și un concept inovator
Ștefan Pricop
Business Development Manager

Subiecte populare in Forum

KFC și Pizza Hut merg la munte

O sa le meagra bine sigur. Multa bafta!_________________________________Steve WorksPizzeria Napoli

4 Declaratii
Final 04.07.2015
Franciza Express se extinde și în afara Bucureștiului

Provincia a ramas de izbeliste...umblam ca bezmeticii dupa un loc de munca si cu sanse minime

4 Declaratii
Final 12.06.2015
Retailerii cu cele mai multe reclame în perioada Paştelui

Nu ma asteptam ca Metro sa fie cap de lista la reclame...

4 Declaratii
Final 12.05.2015
Premieră pe piața de retail din România

Ce bine ar fi daca romanii s-ar intoarce acasa.Toti si-ar dori dar aici ce sa faca?

4 Declaratii
Final 12.05.2015
Prăjiturile la mare căutare

Numai cand privesti fotagrafia atasata si papilele gustative o iau razna...Cui nu i plac dulciurile?

3 Declaratii
Final 12.05.2015
Prăjiturile la mare căutare

Inutil sa adaug ploaia torentiala din cavitatea bucala...minunat ca apar si alte produse pentru ca numarul celor  "dulci" (medical) din pacate este in crestere

3 Declaratii
Final 08.05.2015
Prăjiturile la mare căutare

Romanii stiu sa sarbatoreasca si fara dulciuri nu ar mai fi sarbatoare...fara cozonac este imposibil sa sarbatoresti Sfintele sarbatori pascale

3 Declaratii
Final 07.05.2015
Premieră pe piața de retail din România

Ce bine ar fi daca pe langa piata de desfacere am fi si producatori de orice...ceva care sa ne dea un raspuns la intrebarea:ce lasam in urma noastra ?

4 Declaratii
Final 27.04.2015