Magazinul unde găsești exact ce îți dorești

Francizații, sprijiniți într-un nou mod / De la atributul de proximitate și familiaritate la experiența consumatorilor în magazin
Joi
20.05.2021
LaDoiPași vine în sprijinul francizaților din rețea, recurgând la o campanie de imagine care face trecerea de la atributul de proximitate și familiaritate la experiența consumatorilor în magazin.
 

Campania, dezvoltată în colaborare cu agenția Idea Film, constituie pasul următor în comunicarea brandului LaDoiPași. Ambasadorul brandului, Pavel Bartoș, este protagonistul principal al proiectului. În postura de „Mistery Shopper”, artistul testează promptitudinea, răbdarea și amabilitatea echipelor din magazine, dar și diversitatea produselor din unități. În câteva ipostaze sugestive, acesta ia chipul unui bărbat matur și mustăcios, a unei bătrânici nehotărâte sau a unui tată de familie trimis la cumpărături în regim de urgență și în prag de seară, după ce tocmai s-a cazat într-un hotel din provincie. Flexibilitatea acestei abordări este extrem de relevantă și permite sublinierea obiectivului primordial al campaniei de a arata că în toate magazinele LaDoiPași din România există un grad de standardizare a gamei de produse, o abordare uniform a clientului sau existența unor benificii competitive.

”Dacă în campaniile anterioare am vorbit despre proximitatea pe care o promite magazinul LaDoiPași, despre antreprenorii din spatele conceptului LaDoiPași, acum vorbim direct cu clienții LaDoiPași. Le promitem și le demonstrăm că în orice magazin LaDoiPași găsesc aceeași gamă de la produse sau servicii, personal informat, atitudine prietenoasă și amabilă”, a declarat Marina Zara, Head of Marketing & CRM.

Campania își propune să evidențieze în același spirit al familiarității și jovialității, care rezonează cu personalitatea ambasadorului Pavel Bartoș, faptul că indiferent de situație, așteptări sau moment al zilei, clientul LaDoiPași se convinge că  în magazinele LaDoiPași „găsești exact ce-ți dorești”: produse, amabilitate, servicii și promptitudine.

Campania rulează pe principalele stații tv din țară și este completată cu execuții în mediul online pe parcursul întregului an.

LaDoiPași este un lanț de magazine de proximitate, înființat în 2012 de către METRO Cash & Carry România, lider pe piața magazinelor de proximitate în regim de franciză, cu un număr total de peste 1.490 de magazine la nivel național, în prezent.

METRO este liderul comerţului cu ridicata la scară mondială. Compania operează în 35 de țări și numără peste 150.000 de angajaţi la nivel mondial. În anul financiar 2016/2017, METRO a înregistrat vânzări de aproximativ 37 de miliarde de euro. Compania oferă soluții personalizate pentru a satisface nevoile clienților săi atât la nivel regional, cât și la nivel internațional. Bazându-se pe forţa diviziilor sale de vânzări, METRO/MAKRO Cash & Carry și Real, precum și pe serviciile de livrare și inițiativele de digitalizare, METRO stabilește standarde pentru viitor: orientare către client, soluții digitale și modele sustenabile de afaceri. Informaţii suplimentare pe: www.metroag.de.

METRO Cash & Carry România a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Distribuţia naţională a magazinelor METRO România este următoarea: 5 centre în Bucureşti, câte 2 centre în Braşov, Constanţa, Timişoara şi câte un centru în fiecare din următoarele oraşe: Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Pitești, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureş, Arad, Deva, Satu Mare, Piatra Neamţ, Buzău, Târgovişte şi Turda. Informaţii suplimentare pe: www.metro.ro.

Mai multe informații despre cum puteți deveni parteneri ai rețelei găsiți în Catalogul de franciză postat pe portalul nostru. 


Marina Zara, Head of Marketing & CRM / În orice magazin LaDoiPași găsesc aceeași gamă de la produse sau servicii, personal informat, atitudine prietenoasă și amabilă
Ștefan Pricop
Business Development Manager

Subiecte populare in Forum

Panda iubeşte Asia

Timpul a inceput sa devina usor usor un dusman..n am timp....e o expresie atat de uzuala...Timpul nu mai are rabdare... 

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Un nou concept echilibrat

Mereu imi doresc un stil de viata echilibrat si sanatos si mereu imi spun ..de maine...

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Un nou concept echilibrat

Ne-am neglijat produsele autohtone si ne-am aruncat pe euri...cine rezista traieste cine nu   unde-i nu-i durere si suspin

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Panda iubeşte Asia

Ceva se intampla cu timpul,ar trebui umblat la calendar sau mai degraba la incalzirea globala...ei daca o sa zburam pe Marte chiar  daca numai dus un mic numar dintre...

3 Declaratii
Final 19.02.2015
Panda iubeşte Asia

Indiferent de varsta auzim expresiile :ce repede trece timpul...mai am nevoie de timp...nu pot sa-mi impart timpul in functie de obligatii...si totusi viteza miscarii...

3 Declaratii
Final 12.02.2015
Un nou concept echilibrat

Incepem sa alegem ce este bun pentru sanatatea noastra si nimic nu se compara cu alimentele sanatoase,eu le-as spune alimentele noastre romanesti

3 Declaratii
Final 03.02.2015
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar

Bine ca tot maghiarii...fac ...Romanii stau si asteapta...pacat...

2 Declaratii
Final 25.01.2015
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar

Fiind vorba de un brand maghiar ar trebui s-o lase mai moale cu extinderea prin Transilvania...maine,poimane spun ca Suceava este a lor si vin cu steagul lor.

2 Declaratii
Final 14.01.2015