Lider în extindere și cu noi produse
Franciza Imprinto a depășit 50 de locații, ultimele două fiind în incinta Vulcan Value Centre din București și în centrul comercial Mercur din Alba Iulia. Totodată, având drept țintă permanentă diversificarea ofertei, Imprinto a adăugat produse noi, respectiv cutii de lemn personalizate, pentru sticle de vin și - având în vedere sfârșitul anului școlar - cupe, medalii, trofee și cocarde.
Peste 50 de locații și expansiunea continuă
Cu aproape trei decenii de activitate în spate, compania Trodat SRL a trecut printr-un vast process de rebranding, din 2015 devenind Imprinto – un lanț de magazine cu o importantă dezvoltare la nivel național. În prezent, sistemul are 42 de locații proprii în București, Brașov, Cluj, Iași, Constanța, Baia Mare, Alba Iulia, etc, dar și 10 în franciză, în Capitală, dar și în localități cum ar fi Timișoara, Craiova, Tg. Jiu, Arad, Oradea sau Tulcea.
Sistemul de franciză caută noi parteneri
Brandul Imprinto, care constă în producerea de ștampile și în personalizarea unei mari game de produse, cum ar fi tricouri, căni, ecusoane etc, este unul accesibil pentru partenerii de franciză. Șerban Moisa, proprietarul francizei, consideră că partenerii trebuie să fie unii cărăra să le pese și să se dedice activității. Totodată, Moisa este convins că afacerea este de viitor și că sistemul de francizare este benefic creșterii numărului de magazine.
De la noii parteneri, conducerea companiei așteaptă ca aceștia să realizeze cât de bine este poziționată marca pe piața națională, să o promoveze în aria lor de acoperire și să fie convinși că vor avea același succes pe care îl au colegii lor din locațiile existente. O experiență minimă în antreprenoriat sau în managementul unei firme constituie un plus și un argument suplimentar în vederea scalării rapide a afacerii.
Pentru a deveni parteneri Imprinto, investiția este cuprinsă între 25.000 și 30.000 de euro. Diferența între cele două sume este determinată de tipul locației și de suprafața acesteia. Un magazin tipic are aproximativ 25-30 de metri pătrați și poate fi amplasat pe străzi aglomerate, în centre sau galerii comerciale. Apoi, poate fi vorba despre o insula de 12-14 metri pătrați.
În afară de locație, costurile sunt determinate de confecționarea moblilierului, de kiturile de producție, cum ar fi imprimante, prese, ghilotine sau laser.
Cei interesați trebuie să știe că redevența reprezintă 4% din cifra lunară de afaceri, la care se adaugă TVA. Taxa de marketing este doar 1% din cifra de afaceri lunară, la care se adaugă TVA.
Imprinto înseamnă susținere permanentă
Pentru cei care vor să înceapă o nouă activitate, franciza Imprinto le oferă mai multe avantaje, printre care asistența în selecția și contractarea celei mai bune locații din localitate. În plus, vor avea acces la achiziții prin departamentul de specialitate, având astfel acces la cele mai mici prețuri de furnizare și pentru gestionarea stocurilor. Imprinto își dezvoltă permanent oferta și susține campanii de promovare regionale și naționale în mediul online și ofline, pentru a avea mereu noi clienți. Desigur, francizorul va beneficia de o asistență continua.
Din experiența de până acum, profitul apare din a doua sau a treia lună de la deschiderea noului magazin, iar investiția este recuperată în aproximativ doi-trei ani.
Business Card Imprinto
Imprinto este lider național al pieței de retail pentru obiecte personalizate și ștampile
În mai multe localități ale țării, sunt deschise 42 de locații proprii și 10 în franciză
Investiția inițială se ridică la 25.000-30.000 de euro
Profitul apare din a doua sau a treia lună, iar investiția este recuperată după doi-trei ani

Articole citite

Franciza Wash Shoes, continuatoare a unei tradiții meșteșugărești autentice și cu viitor asigurat, este în permanentă extindere și asigură noi servicii care cresc profitabilitatea.
Dacă vrei să ai o afacere la cheie, cu un istoric bazat pe realitatea economică românească și cu rezultate demonstrate, franciza Wash Shoes este soluția optimă.
Trendul redescoperii vechilor meșteșuguri este validat de extinderea francizei Wash Shoes, care așteaptă ca noi parteneri să i se alăture.
Franciza Imprinto, cea mai importantă din România în domeniul ei de activitate, își continuă expansiunea și pune la dispoziția partenerilor echipamente de ultimă oră.
Franciza Imprinto, leader al pieței românești de retail pentru obiecte personalizate și ștampile, își extinde sistemul și caută noi parteneri la nivel național
Cele mai citite

Sistemele de franciză pot fi clasificate în moduri variate, în funcție de anumite caracteristici, dar ele sunt fundamental diferite în funcție de 3 criterii.
Într-o lume în care educația de calitate este tot mai căutată, programul inovator Fibonacci Kids – matematică mentală vedică, dedicat copiilor între 4 și 14 ani, și-a găsit rapid locul în inimile părinților și copiilor din Bacău.
În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.
Dacă vrei să ai șansa preluării unei francize cu o expansiune accelerată în statele europene, deosebit de atractivă și profitabilă, atunci vezi ce îți oferă Blue Elephant.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Subiecte populare in Forum
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu-i vorba de incredere in e vorba de comisionul mult prea mare pe care ti/l iau...
Mega Mall pentru mega francize
Poate vom avea si noi noroc daca se deschid atat de multe malluri...
Mega Mall pentru mega francize
Nume sonore arhicunoscute isi fac loc si pe meleagurile noastre ,poate vom intra si noi in lumea buna
Mega Mall pentru mega francize
Nimic nu este mai deprimant cand vezi spatii libere mai mult sau mai putin curate (mai frecvent varianta a doua )cu o mare eticheta DE INCHIRIAT...in provincie vezi asta la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Cred mai degraba ca romanii nu au uncredere in banci,ele sunt cele care te jupoaie mai ceva decat camatarii.Depui bani la banci, iti dau dobanzi mici, iti trimit situatia la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu am intalnit agenti imobiliari care sa nu dea dovada de profesionalism si chiar daca la inceput te mai indoiesti de bunele lor intentii o dovedesc ca sunt persoane demne de...
Din New York în Bucureşti, în paşi de dans
Si eu tot Mihai Petre l-as numi...
O franciza cu de toate
Oricat ai avea..tot mai vrei..Pacat ca numai o viata avem...