Mai aproape de comunitate
De la înființare, rețeaua dezvoltată de METRO Cash&Carry România a continuat să se extindă exponențial, în prezent având peste 1500 de magazine. Doar în perioada pandemică, peste o sută de noi magazine au intrat în acest sistem de franciză, care s-a dovedit a fi unul dintre principalii piloni de creștere ai METRO la nivel local.
”Deși anul trecut a fost unul greu, iar 2021 nu este lipsit de provocări, comerțul de proximitate a fost unul din câștigătorii crizei Covid, clienții reîntorcându-se în comunitate, acolo unde se simt cel mai în siguranță. Acesta este doar unul din aspectele care au accelerat evoluția modelului de business LaDoiPași. Bineînțeles, nimic nu ar fi fost posibil fără implicarea și eforturile enorme depuse de partenerii noștri, antreprenorii care operează magazinele LaDoiPași, pe care am încercat să îi sprijinim și să le oferim tot suportul pentru a rămâne aproape de comunitatea și clienții lor, și pentru a continua să opereze o afacere competitivă și de succes”, declara Irinel Popescu, Retail Director METRO Cash & Carry România.
În prezent, peste 1270 de comercianți parteneri în franciză operează cel puțin două magazine de proximitate LaDoiPași, în timp ce cinci comercianți dețin mai mult de cinci unități sub brandul dezvoltat de METRO Cash & Carry România.
Antreprenorul cu cea mai amplă rețea din franciza LaDoiPași este din județul Covasna, operează zece magazine, primul fiind deschis în anul 2013, iar ultimul în martie, anul curent.
Franciza LaDoiPași are acoperire la nivel național (cu 38% din magazinele poziționate în sudul țării, 35% în nord, respectiv 27% în vest), METRO Cash & Carry România urmărind expansiunea în comunitățile din întreaga țară, atât în mediul urban cât și în cel rural.
Pentru ca noi parteneri să se alăture acestui sistem de magazine de proximitate, începând cu luna iunie a.c., două spoturi TV sprijină campania de imagine care marchează atingerea obiectivului de 1500 de magazine până la finele anului 2021. Campania este comunicată 360 prin toate canalele media și beneficiază de susținerea amabasadorului brandului LaDoiPași, Pavel Bartoș.
LaDoiPași este un lanț de magazine de proximitate, înființat în 2012 de către METRO Cash & Carry România, lider pe piața magazinelor de proximitate în regim de franciză. METRO este liderul comerţului cu ridicata la scară mondială. Compania operează în 35 de țări și numără peste 150.000 de angajaţi la nivel mondial. În anul financiar 2016/2017, METRO a înregistrat vânzări de aprox. 37 miliarde €. Compania oferă soluții personalizate pentru a satisface nevoile clienților săi atât la nivel regional, cât și la nivel internațional. Bazându-se pe forţa diviziilor sale de vânzări METRO/MAKRO Cash & Carry și Real, precum și pe serviciile de livrare și inițiativele de digitalizare, METRO stabilește standarde pentru viitor: orientare către client, soluții digitale și modele sustenabile de afaceri. Informaţii suplimentare pe: www.metroag.de.
METRO Cash & Carry România a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Distribuţia naţională a magazinelor METRO România este următoarea: 5 centre în Bucureşti, câte 2 centre în Braşov, Constanţa, Timişoara şi câte un centru în fiecare din următoarele oraşe: Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Pitești, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureş, Arad, Deva, Satu Mare, Piatra Neamţ, Buzău, Târgovişte şi Turda. Informaţii suplimentare pe: www.metro.ro.
Business Card LaDoiPași
LaDoiPași este un proiect al Metro România ce pariază pe comerțul tradițional dezvoltat de întreprinzătorii independenți
Peste 1500 de unități în franciză în toate regiunile României
Profilul candidatului ideal este al unui proprietar de magazin alimentar, din mediul urban sau rural, care deţine o locaţie cu suprafaţă de vânzare de minimum 60 mp.
Articole citite
Cea mai mare comunitate de antreprenori independenți din România, respectiv franciza LaDoiPași, care a depășit două mii de magazine, își dorește să aibă noi parteneri în toată țara.
Dacă vrei să ai un partener puternic care este, de fapt, cea mai mare rețea de magazine independente din România, alătură-te francizei LaDoiPași.
LaDoiPași vine în sprijinul francizaților din rețea, recurgând la o campanie de imagine care face trecerea de la atributul de proximitate și familiaritate la experiența consumatorilor în magazin.
Franciza LaDoiPași, un concept de magazine de proximitate, continuă să se extindă la nivel național și caută noi parteneri cărora să le pese de comunitate
Franciza LaDoiPași nu doar că a dovedit că poate traversa momente de criză precum cel al pandemiei, ci și că poate să se dezvolte în această conjunctură complicată
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Subway a detronat McDonald’s în topul celor mai mari fast-food-uri din întreaga lume.
În conversaţiile zilnice folosim tot mai des o serie de cuvinte împrumutate din limba engleză. Ce nu ştie toată lumea este că deşi pronunţăm aceste cuvinte ca în engleză originea acestora nu este întotdeauna britanică.
Te asigurăm că e una dintre cele mai bune idei! Iată de ce .... conform ultimelor raportari oficiale, lanţul Fornetti a făcut un profit de 18 milioane de lei din minipateuri şi produse de patiserie.
Subiecte populare in Forum
Panda iubeşte Asia
Timpul a inceput sa devina usor usor un dusman..n am timp....e o expresie atat de uzuala...Timpul nu mai are rabdare...
Un nou concept echilibrat
Mereu imi doresc un stil de viata echilibrat si sanatos si mereu imi spun ..de maine...
Un nou concept echilibrat
Ne-am neglijat produsele autohtone si ne-am aruncat pe euri...cine rezista traieste cine nu unde-i nu-i durere si suspin
Panda iubeşte Asia
Ceva se intampla cu timpul,ar trebui umblat la calendar sau mai degraba la incalzirea globala...ei daca o sa zburam pe Marte chiar daca numai dus un mic numar dintre...
Panda iubeşte Asia
Indiferent de varsta auzim expresiile :ce repede trece timpul...mai am nevoie de timp...nu pot sa-mi impart timpul in functie de obligatii...si totusi viteza miscarii...
Un nou concept echilibrat
Incepem sa alegem ce este bun pentru sanatatea noastra si nimic nu se compara cu alimentele sanatoase,eu le-as spune alimentele noastre romanesti
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar
Bine ca tot maghiarii...fac ...Romanii stau si asteapta...pacat...
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar
Fiind vorba de un brand maghiar ar trebui s-o lase mai moale cu extinderea prin Transilvania...maine,poimane spun ca Suceava este a lor si vin cu steagul lor.