Coding Giants, extindere globală

Coding Giants este o instituție educațională inovatoare, menită să dezvolte dragostea și înțelegerea tinerilor pentru noile tehnologii. În puțin peste cinci ani, Coding Giants are deja penste o sută de mii de absolvenți, tineri interesați de dezvoltarea abilităților IT. Popularitatea crescândă a companiei a determinat extinderea modelului său de afaceri în noi regiuni din Europa, precum și în alte zone ale lumii, cum ar fi America de Nord și de Sud, dar și Australia.
Am vorbit cu managerul de vânzări și marketing Coding Giants, Bartosz Jakubowski, despre schimbările privind afacerea în mijlocul pandemiei globale și am aflat exact ce va rezerva viitorul companiei de educație IT pentru copii.
Cum v-a schimbat pandemia abordarea în afaceri?
Am fost nevoiți să ne mutăm cursurile online. Și totul a trebuit să treacă foarte repede online. Înainte de pandemie, toate operațiunile noastre se desfășurau în principal cu clase tradiționale. Oferisem deja, înainte de pandemie, cursuri online. Deci, nu a fost ceva complet nou. Am fost stimulați să ne îmbunătățim cursurile online.
La început, am fost puțin îngrijorați de scăderea numărului de cursanți. Ne așteptam la o scădere de aproximativ 20%, dar nu s-au adeverit ipotezele noastre inițiale pentru că scăderea a fost mai mică de 5% și am recuperat-o în semestrul următor. Cred că am trecut prin pandemie cu destul succes, ținând cont de faptul că am menținut același clase, cursuri și servicii de dinaintea pandemiei. Prin urmare, credem că echipa noastră s-a mobilizat și s-a descurcat foarte bine.
Ce sprijin ați oferit francizaților dvs.?
În termen de zece zile de la începerea blocajului și închiderea școlilor am reușit să pregătim pentru francizații noștri un pachet complet actualizat despre modul de desfășurare a tuturor cursurilor noastre online. Am implementat suficiente instrumente, atât în ceea ce privește latura noastră organizațională (instrumente CRM și IT), cât și operaționale (instrumente de predare și asistență pentru clienți). Drept urmare, majoritatea francizaților noștri nu au suferit nicio scădere substanțială a vânzărilor. Poate chiar și invers. Pe termen lung, datorită acestor noi caracteristici și posibliltăți, vor crește vânzările. În cazurile în care afacerea a fost afectată mai grav, am decis să renunțăm temporar la taxe sau să modificăm programul de plăți.
Credeți că există o schimbare a cererii pentru educația în programare?
Vedem creșterea cererii în mod regulat – în anii care au trecut dar și în ultimele luni. În acest moment, este greu de prevăzut ce influență a avut pandemia. Cred că importanța educației de codare va deveni și mai vizibilă, pe măsură ce oamenii își dau seama cât de importante sunt, pentru copii, noile tehnologii orientate către IT.
În primul rând, această tehnologie ne-a ajutat, peste tot în lume, să trecem peste situația create de pandemie. Această tehnologie a ajutat companiile și școlile din întreaga lume să își mute operațiunile online și să funcționeze de la distanță. Cred că acum realizăm cât de importantă și este deschiderea societății către acest tip de tehnologie.
În al doilea rând, oamenii ar putea realiza, de asemenea, că există unele locuri de muncă și activități potențiale care sunt rezistente la crize, cum ar fi programarea; job-uri de la distanță, care nu aduc atingere securității locului de muncă. Multe companii IT lucrează de la distanță în mod regulat sau au un sistem de lucru hibrid - de acasă și de la birou. În timpul pandemiei, aceste companii nu au fost la fel de afectate ca alte afaceri. Acest lucru înseamnă că afacerea IT este o dovadă că problemele create de pandemie pot fi depășite și că pot fi oferite generațiilor viitoare oportunități mari pe piața muncii.
Ce vedeți la orizont pentru Coding Giants?
Vrem să fim prezenți în întreaga lume și facem pași mari în acest sens. Ne dezvoltăm încă prezența pe piețele europene actuale din Polonia și Spania, precum și pe cele noi, din Croația și Slovacia.
În ceea ce privește expansiunea noastră internațională, în luna septembrie începem cursuri online în Mexic și Chile. Sucursalele mexicană și chiliană sunt organizate de colaboratorii noștri spanioli, deoarece vorbesc spaniolă. Vedem acest lucru ca fiind cel mai natural mod de evoluție în acea regiune.
De fapt, cel mai probabil vom avea următoarele 3 sau 4 țări gata să înceapă în septembrie, folosind masterfrancizați. Așteptăm doar încheierea contractelor.
Cât costă să începi o franciză?
Costurile variază în funcție de tipul de produs. Cea mai mare variație a costurilor este legată de modelul francizaților. Folosim trei modele diferite: francizatul de unitate, dezvoltatorul de zonă și modelul de francizor principal. Evident, modelul masterfrancizat este cel mai scump. Variația costurilor este foarte, foarte mare. Nivelul de bunăstare a regiunii este și el luat în considerare în stabilirea prețurilor fiecărui model.
Articole citite

Într-o lume în care educația de calitate este tot mai căutată, programul inovator Fibonacci Kids – matematică mentală vedică, dedicat copiilor între 4 și 14 ani, și-a găsit rapid locul în inimile părinților și copiilor din Bacău.
Franciza Helen Doron, un reper global în predarea limbii engleze ca limbă străină, celebrează patru decenii de excelență în educația alternativă timpurie, fundamentată pe o abordare unică și inovatoare.
Ce ai spune dacă ai avea ocazia să modelezi viitorul copiilor și, în același timp, să îți transformi viața într-un mod semnificativ?
Viitorul copiilor noștri este important și, dacă vrem să fie asigurat, aceștia trebuie să înțeleagă ce înseamnă lumea virtuală. Franciza Coding Giants poate să asigure acest parcurs de succes.
O franciză care pregătește copiii, prin joc, pentru ce îi așteaptă peste câțiva ani, caută parteneri în România. Conceptul Edukido este ascum deschis pentru antreprenorii din țara noastră.
Cele mai citite

Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.
Cererea de alimente ecologice este în creștere în toată Europa, creând oportunități pentru inițierea de afaceri agricole durabile, prin intermediul francizei.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Știai că există o franciză profitabilă care pregătește copiii, prin joc, pentru provocările viitorului?
Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.
Subiecte populare in Forum
Când matematica nu e Bau-Bau
Asa e..rolul profesorului de matematica e f important si daca de mic nu ai noroc nici mai tarziu nu cred...
Când matematica nu e Bau-Bau
Avem tineri destepti care din pacate cand ajung la maturitate ajung sa regrete ca nu s-au nascut in alta tara
Când matematica nu e Bau-Bau
Matematica depinde foarte mult de profesor,de felul cum se face inteles de invatacei,Niciodata nu ai sa intelegi matematica cand cel de la catedra iti spune sa conspectezi de...
Afacere din propria locuinţă
Investitiile in educatia viitoarei generatii este inestimabila si nobila.Desi raspunsul nu este deloc onorabil pentru noi intrebarea este: ce lasam mostenire generatiilor...
Afacere din propria locuinţă
Copiii sunt atrasi de puzzle-uri , jocuri logice dat la capitolul citit stau prost...Asa eram si noi la varsta copilariei si asa cred ca au fost toti copiii...
Afacere din propria locuinţă
Musai sa lucrezi in domeniu educatiei si-ti recomanzi investitia,dar ca sa reinvestesti colaborezi si cu alte domenii...sanatate pentru cei cu probleme medicale
2plus2 adună francizaţi în Europa
Banii sunt problema...Degeaba esti as in matematica daca toate concursurile costa bani...
2plus2 adună francizaţi în Europa
Avem olimpici si fara o pregatire speciala daca toti s-ar putea bucura de o astfel de optiune atunci i-am lasa pe toti ceilalti mult in urma si optiunile ar fi altele decat...