Noi parteneri, noi tehnologii
Doar în luna septembrie, cei de la Imprinto - liderul pieței naționale de retail pentru obiect personalizate și ștampile - au deschis o unitate de franciză în incinta Magazinului universal Silvania, din Zalău. În același timp, sunt în stadiu avansat discuțiile pentru o nouă franciză în complexul AFI Brașov.
În paralel, conform strategiei de dezvoltare tehnologică a companiei, Imprinto a achiziționat echipamente noi și revoluționare pentru personalizarea materialelor textile. Totodată, având drept țintă permanentă diversificarea ofertei, Imprinto a adăugat produse noi.
Franciza Imprinto a depășit 50 de locații, amplasate în mai multe locuri din țară. Cu aproape trei decenii de activitate în spate, compania Trodat SRL a trecut printr-un vast proces de rebranding iar din 2015 a devenit Imprinto – un lanț de magazine cu o importantă dezvoltare la nivel național. În prezent, sistemul are 42 de locații proprii în București, Brașov, Cluj, Iași, Constanța, Baia Mare, Alba Iulia, etc, dar și 11 în franciză, în Capitală și în localități cum ar fi Timișoara, Craiova, Tg. Jiu, Arad, Oradea, Tulcea sau Zalău.
Brandul Imprinto, care produce ștampile și personalizează o mare gamă de produse, cum ar fi tricouri, căni, ecusoane etc, este unul accesibil pentru partenerii de franciză. Șerban Moisa, proprietarul francizei, consideră că partenerii trebuie să fie unii cărăra să le pese și să se dedice activității. Totodată, Moisa este convins că afacerea este de viitor și că sistemul de francizare este benefic creșterii numărului de magazine.
De la noii parteneri, conducerea companiei așteaptă ca aceștia să realizeze cât de bine este poziționată marca pe piața națională, să o promoveze în aria lor de acoperire și să fie convinși că vor avea același succes pe care îl au colegii lor din locațiile existente. O experiență minimă în antreprenoriat sau în managementul unei firme constituie un plus și un argument suplimentar în vederea scalării rapide a afacerii.
Pentru a deveni parteneri Imprinto, investiția este cuprinsă între 25.000 și 30.000 de euro. Diferența între cele două sume este determinată de tipul locației și de suprafața acesteia. Un magazin tipic are aproximativ 25-30 de metri pătrați și poate fi amplasat pe străzi aglomerate, în centre sau galerii comerciale. Apoi, poate fi vorba despre o insula de 12-14 metri pătrați.
În afară de locație, costurile sunt determinate de confecționarea mobilierului, de kiturile de producție, cum ar fi imprimante, prese, ghilotine sau laser.
Cei interesați trebuie să știe că redevența reprezintă 4% din cifra lunară de afaceri, la care se adaugă TVA. Taxa de marketing este doar 1% din cifra de afaceri lunară, la care se adaugă TVA.
Pentru cei care vor să înceapă o nouă activitate, franciza Imprinto le oferă mai multe avantaje, printre care asistența în selecția și contractarea celei mai bune locații din localitate. În plus, vor avea acces la achiziții prin departamentul de specialitate, având astfel acces la cele mai mici prețuri de furnizare și pentru gestionarea stocurilor. Imprinto își dezvoltă permanent oferta și susține campanii de promovare regionale și naționale în mediul online și ofline, pentru a avea mereu noi clienți. Desigur, francizorul va beneficia de o asistență continua.
Din experiența de până acum, profitul apare din a doua sau a treia lună de la deschiderea noului magazin, iar investiția este recuperată în aproximativ doi-trei ani.
Business Card Imprinto
Imprinto este lider național al pieței de retail pentru obiecte personalizate și ștampile
În mai multe localități ale țării, sunt deschise 40 de locații proprii și 11 în franciză
Investiția inițială se ridică la 25.000-30.000 de euro
Profitul apare din a doua sau a treia lună, iar investiția este recuperată după doi-trei ani

Articole citite

MBE România este franciza potrivită celor care caută un business cu succes internațional. Este și cazul lui Codrin Baghiu, care a descoperit afacerea la Londra și a deschis propria agenție la Bacău.
Sunt puține companiile specializate în construirea și reconstruirea terenurilor de sport, cu atât mai puțin cele în franciză.
Mai mulți antreprenori români s-au alăturat deja rețelei de franciză Mail Boxes Etc. și participă la o schimbare majoră în lumea serviciilor de curierat și logistică.
Liderul pieței de retail din România pentru obiecte personalizate și ștampile, franciza Imprinto, se extinde și oferă produse noi.
Franciza Imprinto, leader al pieței românești de retail pentru obiecte personalizate și ștampile, își extinde sistemul și caută noi parteneri la nivel național
Cele mai citite

Conferinţa "Francize la Raft", ajunsă la a doua ediție, își propune o temă care va impulsiona industria de retail: “Vânzări complementare în retail prin parteneriate în sistem de franciză”.
Te asigurăm că e una dintre cele mai bune idei! Iată de ce .... conform ultimelor raportari oficiale, lanţul Fornetti a făcut un profit de 18 milioane de lei din minipateuri şi produse de patiserie.
Un business cu mare potențial începe extinderea în franciză. Cu o creștere anul trecut de 100% față de 2017, LA JETOANE a depășit 400.000 de Euro cifră de afaceri în 2018.
DPD România, companie de curierat care se dezvoltă în sistem de franciză, a anunțat afaceri în creștere pentru primul semestru al anului.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Subiecte populare in Forum
Finanțează deschiderea afacerii tale
Salut,interesant,vreau detalii și contact cu furnizorul . Mulțumesc !
Afacere de nișă, cu păpuși
Buna ziua, Va rog sa aveti amabilitatea sa-mi spuneti cum pot afla detalii despre franciza "Afacere de nisa cu papusi" Multumesc!
Pe piața de curierat se câștigă bine
Ce trebue sa fac pentru colaborare sau franciza
O nouă piață pentru LG Laundry Lounge
Functioneaza si in Romania? Unde si cu ce investitii?
Spălatul rufelor în franciză
Super tare știu conceptul și chiar sunt interesat!
Piața imobiliară din Cluj creşte cu 10% în acest an
TE-AI SUPARAT PE NOI SI NU MAI VREI SA PUBLICI NIMIC T E R U G A M I N S I S T E N T MAI SCRIE CEVA ORICE
Piața imobiliară din Cluj creşte cu 10% în acest an
Mi - e dor de articolele tale frumoase redactate intr-o forma impecabila...sa fie oare sfarsitul ?
Piața imobiliară din Cluj creşte cu 10% în acest an
Cand este vorba de Cluj termenii crestere,succes...sunt la ei acasa si nu numai la Cluj