Franciza Imprinto este una rentabilă / Franciza imprinto și-a dovedit rentabilitatea, profitul putând apărea după două-trei luni
Joi
23.09.2021
Franciza Imprinto, cea mai importantă din România în domeniul ei de activitate, își continuă expansiunea și pune la dispoziția partenerilor echipamente de ultimă oră.
 

Doar în luna septembrie, cei de la Imprinto - liderul pieței naționale de retail pentru obiect personalizate și ștampile - au deschis o unitate de franciză în incinta Magazinului universal Silvania, din Zalău. În același timp, sunt în stadiu avansat discuțiile pentru o nouă franciză în complexul AFI Brașov.

În paralel, conform strategiei de dezvoltare tehnologică a companiei, Imprinto a achiziționat echipamente noi și revoluționare pentru personalizarea materialelor textile. Totodată, având drept țintă permanentă diversificarea ofertei, Imprinto a adăugat produse noi.

Franciza Imprinto a depășit 50 de locații, amplasate în mai multe locuri din țară. Cu aproape trei decenii de activitate în spate, compania Trodat SRL a trecut printr-un vast proces de rebranding iar din 2015 a devenit Imprinto – un lanț de magazine cu o importantă dezvoltare la nivel național. În prezent, sistemul are 42 de locații proprii în București, Brașov, Cluj, Iași, Constanța, Baia Mare, Alba Iulia, etc, dar și 11 în franciză, în Capitală și în localități cum ar fi Timișoara, Craiova, Tg. Jiu, Arad, Oradea, Tulcea sau Zalău.

Brandul Imprinto, care produce ștampile și personalizează o mare gamă de produse, cum ar fi tricouri, căni, ecusoane etc, este unul accesibil pentru partenerii de franciză. Șerban Moisa, proprietarul francizei, consideră că partenerii trebuie să fie unii cărăra să le pese și să se dedice activității. Totodată, Moisa este convins că afacerea este de viitor și că sistemul de francizare este benefic creșterii numărului de magazine.

De la noii parteneri, conducerea companiei așteaptă ca aceștia să realizeze cât de bine este poziționată marca pe piața națională, să o promoveze în aria lor de acoperire și să fie convinși că vor avea același succes pe care îl au colegii lor din locațiile existente. O experiență minimă în antreprenoriat sau în managementul unei firme constituie un plus și un argument suplimentar în vederea scalării rapide a afacerii.

Pentru a deveni parteneri Imprinto, investiția este cuprinsă între 25.000 și 30.000 de euro. Diferența între cele două sume este determinată de tipul locației și de suprafața acesteia. Un magazin tipic are aproximativ 25-30 de metri pătrați și poate fi amplasat pe străzi aglomerate, în centre sau galerii comerciale. Apoi, poate fi vorba despre o insula de 12-14 metri pătrați.

În afară de locație, costurile sunt determinate de confecționarea mobilierului, de kiturile de producție, cum ar fi imprimante, prese, ghilotine sau laser.

Cei interesați trebuie să știe că redevența reprezintă 4% din cifra lunară de afaceri, la care se adaugă TVA. Taxa de marketing este doar 1% din cifra de afaceri lunară, la care se adaugă TVA.

Pentru cei care vor să înceapă o nouă activitate, franciza Imprinto le oferă mai multe avantaje, printre care asistența în selecția și contractarea celei mai bune locații din localitate. În plus, vor avea acces la achiziții prin departamentul de specialitate, având astfel acces la cele mai mici prețuri de furnizare și pentru gestionarea stocurilor. Imprinto își dezvoltă permanent oferta și susține campanii de promovare regionale și naționale în mediul online și ofline, pentru a avea mereu noi clienți. Desigur, francizorul va beneficia de o asistență continua.

Din experiența de până acum, profitul apare din a doua sau a treia lună de la deschiderea noului magazin, iar investiția este recuperată în aproximativ doi-trei ani.

Business Card Imprinto

Imprinto este lider național al pieței de retail pentru obiecte personalizate și ștampile

În mai multe localități ale țării, sunt deschise 40 de locații proprii și 11 în franciză

Investiția inițială se ridică la 25.000-30.000 de euro

Profitul apare din a doua sau a treia lună, iar investiția este recuperată după doi-trei ani


Avantaje ale francizei Imprinto / Doar 4% redevență din cifra de afaceri lunară și numai 1% pentru marketing
Ștefan Pricop
Business Development Manager