Noi parteneri, noi tehnologii
Doar în luna septembrie, cei de la Imprinto - liderul pieței naționale de retail pentru obiect personalizate și ștampile - au deschis o unitate de franciză în incinta Magazinului universal Silvania, din Zalău. În același timp, sunt în stadiu avansat discuțiile pentru o nouă franciză în complexul AFI Brașov.
În paralel, conform strategiei de dezvoltare tehnologică a companiei, Imprinto a achiziționat echipamente noi și revoluționare pentru personalizarea materialelor textile. Totodată, având drept țintă permanentă diversificarea ofertei, Imprinto a adăugat produse noi.
Franciza Imprinto a depășit 50 de locații, amplasate în mai multe locuri din țară. Cu aproape trei decenii de activitate în spate, compania Trodat SRL a trecut printr-un vast proces de rebranding iar din 2015 a devenit Imprinto – un lanț de magazine cu o importantă dezvoltare la nivel național. În prezent, sistemul are 42 de locații proprii în București, Brașov, Cluj, Iași, Constanța, Baia Mare, Alba Iulia, etc, dar și 11 în franciză, în Capitală și în localități cum ar fi Timișoara, Craiova, Tg. Jiu, Arad, Oradea, Tulcea sau Zalău.
Brandul Imprinto, care produce ștampile și personalizează o mare gamă de produse, cum ar fi tricouri, căni, ecusoane etc, este unul accesibil pentru partenerii de franciză. Șerban Moisa, proprietarul francizei, consideră că partenerii trebuie să fie unii cărăra să le pese și să se dedice activității. Totodată, Moisa este convins că afacerea este de viitor și că sistemul de francizare este benefic creșterii numărului de magazine.
De la noii parteneri, conducerea companiei așteaptă ca aceștia să realizeze cât de bine este poziționată marca pe piața națională, să o promoveze în aria lor de acoperire și să fie convinși că vor avea același succes pe care îl au colegii lor din locațiile existente. O experiență minimă în antreprenoriat sau în managementul unei firme constituie un plus și un argument suplimentar în vederea scalării rapide a afacerii.
Pentru a deveni parteneri Imprinto, investiția este cuprinsă între 25.000 și 30.000 de euro. Diferența între cele două sume este determinată de tipul locației și de suprafața acesteia. Un magazin tipic are aproximativ 25-30 de metri pătrați și poate fi amplasat pe străzi aglomerate, în centre sau galerii comerciale. Apoi, poate fi vorba despre o insula de 12-14 metri pătrați.
În afară de locație, costurile sunt determinate de confecționarea mobilierului, de kiturile de producție, cum ar fi imprimante, prese, ghilotine sau laser.
Cei interesați trebuie să știe că redevența reprezintă 4% din cifra lunară de afaceri, la care se adaugă TVA. Taxa de marketing este doar 1% din cifra de afaceri lunară, la care se adaugă TVA.
Pentru cei care vor să înceapă o nouă activitate, franciza Imprinto le oferă mai multe avantaje, printre care asistența în selecția și contractarea celei mai bune locații din localitate. În plus, vor avea acces la achiziții prin departamentul de specialitate, având astfel acces la cele mai mici prețuri de furnizare și pentru gestionarea stocurilor. Imprinto își dezvoltă permanent oferta și susține campanii de promovare regionale și naționale în mediul online și ofline, pentru a avea mereu noi clienți. Desigur, francizorul va beneficia de o asistență continua.
Din experiența de până acum, profitul apare din a doua sau a treia lună de la deschiderea noului magazin, iar investiția este recuperată în aproximativ doi-trei ani.
Business Card Imprinto
Imprinto este lider național al pieței de retail pentru obiecte personalizate și ștampile
În mai multe localități ale țării, sunt deschise 40 de locații proprii și 11 în franciză
Investiția inițială se ridică la 25.000-30.000 de euro
Profitul apare din a doua sau a treia lună, iar investiția este recuperată după doi-trei ani
Articole citite
Trendul redescoperii vechilor meșteșuguri este validat de extinderea francizei Wash Shoes, care așteaptă ca noi parteneri să i se alăture.
Franciza Ama Green Optic, o afacere sustenabilă și în care investiția este recuperată după aproximativ jumătate de an, este o soluție de afaceri cu succes confirmat.
Retailerul polonez de proximitate Żabka, cu peste zece mii de magazine, intră pe piața din România, estimând că va deschide aproximativ 200 de unități doar în acest an.
Liderul pieței de retail din România pentru obiecte personalizate și ștampile, franciza Imprinto, se extinde și oferă produse noi.
Franciza Imprinto, leader al pieței românești de retail pentru obiecte personalizate și ștampile, își extinde sistemul și caută noi parteneri la nivel național
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Subway a detronat McDonald’s în topul celor mai mari fast-food-uri din întreaga lume.
În conversaţiile zilnice folosim tot mai des o serie de cuvinte împrumutate din limba engleză. Ce nu ştie toată lumea este că deşi pronunţăm aceste cuvinte ca în engleză originea acestora nu este întotdeauna britanică.
Te asigurăm că e una dintre cele mai bune idei! Iată de ce .... conform ultimelor raportari oficiale, lanţul Fornetti a făcut un profit de 18 milioane de lei din minipateuri şi produse de patiserie.
Subiecte populare in Forum
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu-i vorba de incredere in e vorba de comisionul mult prea mare pe care ti/l iau...
Mega Mall pentru mega francize
Poate vom avea si noi noroc daca se deschid atat de multe malluri...
Mega Mall pentru mega francize
Nume sonore arhicunoscute isi fac loc si pe meleagurile noastre ,poate vom intra si noi in lumea buna
Mega Mall pentru mega francize
Nimic nu este mai deprimant cand vezi spatii libere mai mult sau mai putin curate (mai frecvent varianta a doua )cu o mare eticheta DE INCHIRIAT...in provincie vezi asta la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Cred mai degraba ca romanii nu au uncredere in banci,ele sunt cele care te jupoaie mai ceva decat camatarii.Depui bani la banci, iti dau dobanzi mici, iti trimit situatia la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu am intalnit agenti imobiliari care sa nu dea dovada de profesionalism si chiar daca la inceput te mai indoiesti de bunele lor intentii o dovedesc ca sunt persoane demne de...
Din New York în Bucureşti, în paşi de dans
Si eu tot Mihai Petre l-as numi...
O franciza cu de toate
Oricat ai avea..tot mai vrei..Pacat ca numai o viata avem...