Soluția succesului, un partener puternic

Conceptul de franciză a fost dezvoltate de METRO pentru a susține antreprenorii locali să își dezvolte afacerile în comunitățile locale, acestea beneficiind de creșterea competitivității, atractivității și a preferinței între consumatorii finali.
Experiența de până acum a demonstrat că devenind partener LaDoiPași, vânzările și profitul magazinului vor crește, afacerea devenind sustenabilă pe termen lung. Rețeaua, care are deja peste 1800 de magazine, este în permanentă expansiune și noi antreprenori se alătură permanent acesteia. Motivați de acest fenomen, membrii echipei caută și identifică permanent soluții modern la provocările actuale, așa cum au fost cele apărute în perioada pandemiei.
Parteneriatul cu LaDoiPași îți oferă o multitudine de beneficii pentru ca afacerea partenerilor să crească. Aceștia primesc susținere financiară pentru planurile de dezvoltare sau programe de training pentru angajați.
Pe tot parcursul parteneriatului, francizatul beneficiază de un consultant LaDoiPași dedicat. Va avea astfel un punct permanent de contact și de informare și va primi consultanță în amenajarea magazinului.
Magazinul va funcționa sub umbrela unui unei mărci recunoscute, cu notorietate și expertiză în retail, care oferiă analiză potențial și recomandări sortiment, training pentru angajați, campanii de marketing și oferte comerciale.
De la înființare, rețeaua dezvoltată de METRO Cash&Carry România a continuat să se extindă exponential, fiind binecunoscută în sute și sute de locuri din țară. Doar în perioada pandemică, peste o sută de noi magazine au intrat în acest sistem de franciză, care s-a dovedit a fi unul dintre principalii piloni de creștere ai METRO la nivel local.
Directorul de retail METRO Cash & Carry România, Irinel Popescu, explica faptul că anul 2021 a fost unul plin de provocări. Cu toate acestea, comerțul de proximitate a fost unul dintre câștigătorii crizei provocate de pandemie, clienții reîntorcându-se la magazinele din comunitate, pentru că, aproape de casă și având aici un sentiment familial, se simțeau în siguranță. În plus, partenerii și antreprenorii care operează magazinele LaDoiPași sunt permanent susținuți și primesc tot suportul pentru a fi cât mai aproape de comunitatea și de clienții lor.
Franciza LaDoiPași are acoperire la nivel național (cu 38% din magazinele poziționate în sudul țării, 35% în nord, respectiv 27% în vest), METRO Cash & Carry România urmărind expansiunea în comunitățile din întreaga țară, atât în mediul urban cât și în cel rural.
LaDoiPași este un lanț de magazine de proximitate, înființat în 2012 de către METRO Cash & Carry România, lider pe piața magazinelor de proximitate în regim de franciză. METRO este liderul comerţului cu ridicata la scară mondială. Compania operează în 35 de țări și numără peste 150.000 de angajaţi la nivel mondial. În anul financiar 2016/2017, METRO a înregistrat vânzări de aprox. 37 miliarde €. Compania oferă soluții personalizate pentru a satisface nevoile clienților săi atât la nivel regional, cât și la nivel internațional. Bazându-se pe forţa diviziilor sale de vânzări METRO/MAKRO Cash & Carry și Real, precum și pe serviciile de livrare și inițiativele de digitalizare, METRO stabilește standarde pentru viitor: orientare către client, soluții digitale și modele sustenabile de afaceri. Informaţii suplimentare pe: www.metroag.de.
METRO Cash & Carry România a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Distribuţia naţională a magazinelor METRO România este următoarea: 5 centre în Bucureşti, câte 2 centre în Braşov, Constanţa, Timişoara şi câte un centru în fiecare din următoarele oraşe: Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Pitești, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureş, Arad, Deva, Satu Mare, Piatra Neamţ, Buzău, Târgovişte şi Turda. Informaţii suplimentare pe: www.metro.ro.
Business Card LaDoiPași
LaDoiPași este un proiect al Metro România ce pariază pe comerțul tradițional dezvoltat de întreprinzătorii independenți
Peste 1800 de unități în franciză în toate regiunile României
Profilul candidatului ideal este al unui proprietar de magazin alimentar, din mediul urban sau rural, care deţine o locaţie cu suprafaţă de vânzare de minimum 60 mp.
Articole citite

Cea mai mare comunitate de antreprenori independenți din România, respectiv franciza LaDoiPași, care a depășit două mii de magazine, își dorește să aibă noi parteneri în toată țara.
LaDoiPași, franciza cu cea mai mare rețea de magazine independente din România, vrea să depășească 1600 de unități până la sfârșitul acestui an.
LaDoiPași vine în sprijinul francizaților din rețea, recurgând la o campanie de imagine care face trecerea de la atributul de proximitate și familiaritate la experiența consumatorilor în magazin.
Franciza LaDoiPași, un concept de magazine de proximitate, continuă să se extindă la nivel național și caută noi parteneri cărora să le pese de comunitate
Franciza LaDoiPași nu doar că a dovedit că poate traversa momente de criză precum cel al pandemiei, ci și că poate să se dezvolte în această conjunctură complicată
Cele mai citite

În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.
Sistemele de franciză pot fi clasificate în moduri variate, în funcție de anumite caracteristici, dar ele sunt fundamental diferite în funcție de 3 criterii.
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Dacă vrei să ai șansa preluării unei francize cu o expansiune accelerată în statele europene, deosebit de atractivă și profitabilă, atunci vezi ce îți oferă Blue Elephant.
Subiecte populare in Forum
Panda iubeşte Asia
Timpul a inceput sa devina usor usor un dusman..n am timp....e o expresie atat de uzuala...Timpul nu mai are rabdare...
Un nou concept echilibrat
Mereu imi doresc un stil de viata echilibrat si sanatos si mereu imi spun ..de maine...
Un nou concept echilibrat
Ne-am neglijat produsele autohtone si ne-am aruncat pe euri...cine rezista traieste cine nu unde-i nu-i durere si suspin
Panda iubeşte Asia
Ceva se intampla cu timpul,ar trebui umblat la calendar sau mai degraba la incalzirea globala...ei daca o sa zburam pe Marte chiar daca numai dus un mic numar dintre...
Panda iubeşte Asia
Indiferent de varsta auzim expresiile :ce repede trece timpul...mai am nevoie de timp...nu pot sa-mi impart timpul in functie de obligatii...si totusi viteza miscarii...
Un nou concept echilibrat
Incepem sa alegem ce este bun pentru sanatatea noastra si nimic nu se compara cu alimentele sanatoase,eu le-as spune alimentele noastre romanesti
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar
Bine ca tot maghiarii...fac ...Romanii stau si asteapta...pacat...
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar
Fiind vorba de un brand maghiar ar trebui s-o lase mai moale cu extinderea prin Transilvania...maine,poimane spun ca Suceava este a lor si vin cu steagul lor.