Delicii nipone – tradiție și modernitate

Japanos, un concept de franciză pregătit pentru viitor
Japanos, un concept de franciză pregătit pentru viitor / Conceptul de franciză Japanos îmbină tradiționalismul gastronomiei nipone cu noile direcții de dezvoltare a afacerii
Luni
13.02.2023
Japanos, un brand modern care folosește autenticitatea gastronomiei japoneze și o transpune într-o poveste de succes, se dezvoltă prin intermediul sistemului de franciză.
 

Noii francizați ai sistemului trebuie să știe că Japanos oferă un amestec de experiență online și de restaurant clasic, aceasta fiind combinația perfectă pentru o poveste de succes. Sushi este considerat o formă de artă în Japonia. În acest context, unii aspiranți la titlul de bucătar sushi se antrenează mai mult de trei ani doar pentru a le fi permis să pregătească orezul și încă o perioadă chiar și mai mare de timp ca să prepare peștele. În timp ce clienții servesc masa la Japanos, se pot bucura de o artă culinară rafinată.

Ideea creatorilor conceptului a fost să ofere o experiență de neegalat în restaurant și o prezență online foarte puternică, luând în considerare nevoile clienților pentru un stil de viață echilibrat. Așa a fost creat primul concept Japanos din România. Bento Sushi Ramen vine cu o selecție de supe ramen, mâncare caldă și sushi.

Piața pentru preparatele japoneze este mare, fapt dovedit de creșterea numărului de restaurante. Mâncarea japoneză este variată, așa că poate atrage clienți de tot felul, prin varietatea felurilor, de la ramen la bento și la tempura.

Alăturându-vă Japanos, aveți posibilitatea să începeți o activitate unică, o abordare a restaurantului japonez cu totul altfel, care vă oferă un avantaj competitiv.

Japanos are mai multe unități în România, dar și în Franța, Algeria, Malta și Emiratele Unite. Cei interesați să se alăture mărcii trebuie să aibă access la locații bine plasate, să aibă un sistem de valori comunie – onestitate, integritate, dăruire etc – aspecte ce vor asigura asimilarea adecvată a culturii organizaționale a companiei. Totodată, francizatul trebuie să aibă capacitatea financiară necesară pentru înființarea punctului sau punctelor de lucru. În plus, trebuie să fie solvabil, iar situația sa să poată fi evaluată de o terță parte. Noul  partener trebuie să aibă o experiență de minimum trei ani în Food & Beverage și o bază  solidă pentru menținerea legalității și abilități pentru a opera o afacere în franciză.sau poate angaja o persoana autorizată.

Odată îndeplinite aceste criterii, Japanos va oferi tot sprijinul pentru ca noul francizat să aibă succes în afaceri. Acesta va primi Manualul Japanos, dar și susținere în realizarea planului de amenajare a restaurantului, inclusive cu materialele necesare. El va dispune de elementele de identitate vizuală, de suport în procurarea echipamentelor, ustensilelor și a materiilor prime. Pe lângă toate acestea, va beneficia de rețete originale dar și de susținere în multe alte privințe, cum ar fi pregătirea personalului, a bucătarilor, suport operational, strategii de marketing, suport contabilitate/audit/juridic, precum și de rezultatele unei cercetări care se desfășoară continuu.

Antreprenorii care vor să se alăture echipei Japanos trebuie să știe că investiția inițială este cuprinsă între 80.000 și 150.000 de euro. Taxa de franciză inițială pentru o unitate este de 15.000 de euro. De asemenea, redevența reprezintă 5% din vânzările brute (excluzând taxele înainte de reduceri) și se plătește lunar. Această taxă dă dreptul de utilizare a marcii Japanos, utilizarea unui sistem distinctiv, asistență de marketing, afaceri în desfășurare dezvoltare și consiliere și alte beneficii care vin pentru francizatul Japanos. Fondul de marketing este de 2% din vânzările brute lunare.


Business Development Manager

Articole citite

Franciza Leonidas, pentru toate anotimpurile /30.06.2025

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.

Marketing inteligent într-o rețea de franciză fast-food /26.05.2025

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.

Hello Donuts, franciza de gogoși care îndulcește România /09.05.2025

Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.

Tradiție la superlativ /08.04.2025

Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.

Bucuria sărbătorilor într-o colecție rafinată /24.03.2025

În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.