Comunitate mare, avantaje pe măsură
Asumându-și poziția de lider al rețelelor de afaceri independente, considerând că acestea au un rol important în societate și că trebuie încurajată dezvoltarea lor, dezvoltatorul METRO România crede că acest gen de activitate aduce beneficia comunității. Evidența succesului de astăzi reflectă o activitate susținută, de peste un deceniu, pentru susținerea revânzătorilor care au aderat la acest concept. Totodată, este rezultatul susținerii și consilierii permanente a partenerilor în toate aspectele importante ale afacerilor lor.
„Le mulțumesc partenerilor noștri pentru încrederea în proiectul LaDoiPași și reconfirm angajamentul pentru susținerea afacerilor independente și a antreprenorilor locali. Consolidăm în continuare conceptul de franciză, dezvoltând sortimentul de produse și de servicii integrate, ca răspuns la nevoile comunităților. Alături de ei, oferim consumatorilor o experiență plăcută de cumpărare, în cadul unor magazine moderne și suntem responsabili de a ne îmbunătăți, împreună, performanța. Avem încredere în acest model de business, care va atinge peste 2.500 magazine la sfârșitul anului următor, pentru a rămâne un vector al comunităților locale”, declara Irinel Popescu, director de franciză al METRO România, după depășirea a două mii de magazine deschise pe teritoriul național.
Ce înseamnă investiția în franciza LaDoiPași
Franciza LaDoiPași este un pas curajos și proactiv pentru a iniția schimbarea în comunitate și duce afacerea celui care face acest pas la un nou nivel. Deschiderea unei afaceri pe cont propriu este o inițiativă îndrăzneață, însă dacă noul partener urmează un plan bine pus la punct, se va dovedi, cin experiența de până acum, că acesta este unul avantajos, atât ca antreprenor cât și ca lider informal al comunității respective.
În primul rând, cei care doresc să achiziționeze o franciză LaDoiPași vor investi în propria afacere, în funcție de spațiul care va fi transformat, precum și de nevoile comunității pe care o vor deservi. În acest parteneriat, contribuția METRO România începe de la aderarea la conceptul LaDoiPași și vizează deschiderea magazinului, elementele de branding, de mercantizare, dotările cu echipamente și suport IT, materialele promoționale, campaniile de promovare la nivel național, campaniile de loialitate și aniversare, dar și transferul de know-how și instrumentele de lucru în retail. În rest, noul antreprenor are libertate deplină în administrarea afacerii. El alege cum gestionează produsele, stocurile, angajații, având însă alături un partener puternic, cu mare experiență în domeniu. Păstrarea independenței antreprenorului este cel mai important eveniment de diferențiere al acestui concept de franciză față de toate celelalte. Varietatea produselor comercializate, autenticitatea spațiilor care împrumută elemente din comerțul modern, dar care menține, în același timp, acel ceva familiar, tradițional și cunoscut de fiecare, flexibilitatea de care dă dovadă dar și oportunitățile de dezvoltare de care beneficiază, dau acestei francize o notă unică, dar ușor de replicat.
Totodată, mai trebuie subliniat faptul că operarea sub un brand foarte puternic, recunoscut la nivel național, oferă notorietate.
Articole citite
Dacă vrei să ai un partener puternic care este, de fapt, cea mai mare rețea de magazine independente din România, alătură-te francizei LaDoiPași.
LaDoiPași, franciza cu cea mai mare rețea de magazine independente din România, vrea să depășească 1600 de unități până la sfârșitul acestui an.
LaDoiPași vine în sprijinul francizaților din rețea, recurgând la o campanie de imagine care face trecerea de la atributul de proximitate și familiaritate la experiența consumatorilor în magazin.
Franciza LaDoiPași, un concept de magazine de proximitate, continuă să se extindă la nivel național și caută noi parteneri cărora să le pese de comunitate
Franciza LaDoiPași nu doar că a dovedit că poate traversa momente de criză precum cel al pandemiei, ci și că poate să se dezvolte în această conjunctură complicată
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Culoarea hainelor pe care le purtăm ne poate influenţa succesul sau insuccesul în afaceri.
Te asigurăm că e una dintre cele mai bune idei! Iată de ce .... conform ultimelor raportari oficiale, lanţul Fornetti a făcut un profit de 18 milioane de lei din minipateuri şi produse de patiserie.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Europa a fost întotdeauna un etalon în privința modei, iar astăzi sunt multe francize de îmbrăcăminte care oferă creativitate, calitate și o afacere de succes.
Subiecte populare in Forum
KFC și Pizza Hut merg la munte
O sa le meagra bine sigur. Multa bafta!_________________________________Steve WorksPizzeria Napoli
Franciza Express se extinde și în afara Bucureștiului
Provincia a ramas de izbeliste...umblam ca bezmeticii dupa un loc de munca si cu sanse minime
Retailerii cu cele mai multe reclame în perioada Paştelui
Nu ma asteptam ca Metro sa fie cap de lista la reclame...
Premieră pe piața de retail din România
Ce bine ar fi daca romanii s-ar intoarce acasa.Toti si-ar dori dar aici ce sa faca?
Prăjiturile la mare căutare
Numai cand privesti fotagrafia atasata si papilele gustative o iau razna...Cui nu i plac dulciurile?
Prăjiturile la mare căutare
Inutil sa adaug ploaia torentiala din cavitatea bucala...minunat ca apar si alte produse pentru ca numarul celor "dulci" (medical) din pacate este in crestere
Prăjiturile la mare căutare
Romanii stiu sa sarbatoreasca si fara dulciuri nu ar mai fi sarbatoare...fara cozonac este imposibil sa sarbatoresti Sfintele sarbatori pascale
Premieră pe piața de retail din România
Ce bine ar fi daca pe langa piata de desfacere am fi si producatori de orice...ceva care sa ne dea un raspuns la intrebarea:ce lasam in urma noastra ?