Marketing inteligent într-o rețea de franciză fast-food

O generație din Statele Unite a crescut cu jocurile de rol Dungeons & Dragons, care au devenit la fel de mult parte a culturii americane ca lanțurile de fast-food, inclusiv Wendy's. Așa cum nenumărate concepte interesante au apărut în sectorul gastronomic de-a lungul anilor, au apărut și tot mai multe versiuni de jocuri de aventură, deoarece tema fantasy medievală din Dungeon's & Dragons nu a impresionat neapărat pe toată lumea. Tot mai multe jocuri RPG au fost lansate de diferite studiouri, oferind cele mai ciudate teme sau povești. Toată lumea a fost surprinsă când Wendy's, una dintre principalele francize de fast-food din Statele Unite, și-a lansat propriul joc.
Cartea, de 100 de pagini, intitulată „Feast of Legends”, conține o aventură RPG complet funcțională în stil DnD, bazată în principal pe tema restaurantelor Wendy's. La fel ca în Ghidul jucătorului D&D, prima parte a materialului se referă, în principal, la crearea personajelor și selecția claselor pe baza ofertelor lui Wendy. Cealaltă jumătate a cărții prezintă lumea și o aventură completă în care jucătorii se pot cufunda. Textul are un miros de marketing pe tot parcursul jocului, dar este o reclamă excepțional de creativă pe care, aparent, cei de la Wendy's s-au bucurat să o facă.
La prima vedere, e greu de spus dacă Ospățul Legendar a fost doar o glumă sau o întreprindere serioasă din partea lui Wendy. Răspunsul este ambele. O lume strălucit creată este construită pe un sistem de reguli funcțional, în care jucătorii primesc bonusuri, de exemplu, pentru că mănâncă la Wendy's în loc de la un alt restaurant. Decorul este suprarealist, o parodie a unor topicuri fantastice, genul pe care angajații Wendy's le-ar inventa ca să se joace în pauzele de prânz.
Ospățul Legendar este un simptom tangibil al renașterii DnD care are loc în prezent în America, renaștere inițiată de stream-urile Critical Role de pe Twitch, iar de atunci au apărut tot mai multe stream-uri DnD. În plus, seria Stranger Things, acum faimoasă în întreaga lume, și a cincea ediție a DnD, care este disponibilă și online, au jucat, de asemenea, un rol în popularizarea jocului. Rolul companiei Critical Role în promovare s-a concentrat în principal pe aventuri bazate pe materialul lui Wendy, ceea ce a contribuit la impulsul inițial pentru campania lanțului de restaurante.
Comunicarea de marketing care vizează jocurile de societate și de aventură trece prin schimbări radicale în zilele noastre. Legendary Entertainment a lansat recent propriul regulament pentru lumea seriei Carnival Row. Aici, la fel ca la Wendy's, au implicat streameri în marketingul jocului. Dacă această strategie se dovedește a fi eficientă, ar putea schimba radical regulile industriei divertismentului.
Din această nouă tendință, putem concluziona în primul rând că atitudinea marilor companii față de jucătorii D&D și grupurile de consumatori similare s-a schimbat, tot mai mulți oameni considerându-i un grup țintă prioritar. Este posibil ca, dacă fanii reacționează bine la atracția lui Wendy, alte restaurante rivale să vină cu propriile sisteme de joc și aventuri în viitorul apropiat.
Pentru a primi noi informații naționale și internaționale despre sistemele de franciză, intrați pe portalul Franchising.info.ro și abonați-vă gratuit la Newsletter-ul nostru.
Articole citite

Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.
În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.
Franciza Dogu, un concept de fast-food autohton, este o oportunitate pentru cei care vor să își deschidă o afacere gastronomică de succes.
Franciza Famous Waffles, cel mai îndrăgit brand românesc care oferă delicioasele gofre, îți dă acum posibilitatea să devii partener în condiții extrem de avantajoase.
Ai visat vreodată să ai propria ta afacere? Noi avem soluția perfectă! Într-o lume în care toți caută mâncare autentică și gustoasă, Ciorbe și Plăcinte este răspunsul pe care toți îl adoră.
Cele mai citite

Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
Franciza românească Fibonacci Kids este o formulă de succes, într-o lume în care educația de calitate a copiilor este tot mai căutată. Tot mai mulți părinți conștientizează avantajele inițierii în matematica mentală vedică pentru viitorul celor mici.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari