Subway caută francizaţi la Buzău

Subway vizează lansarea a 40 de unităţi pe piaţa românească.
Miercuri
15.08.2012
Lanţul american de fast-food intenţionează să deschidă un restaurant la Buzău.
 

Reprezentanţii fast-food-ului au anunţat că dacă vor găsi un investitor interesat de franciza Subway la Buzău, vor deschide un restaurant şi în acest oraş. Până în prezent, compania a deschis 4 unităţi pe piaţa locală: două în Bucureşti, una în zona Piaţa Victoriei şi una în centrul comercial Sun Plaza, şi câte una în Iaşi şi în Cluj Napoca. Restaurante în construcţie sunt în oraşele Piteşti, Timişoara şi Ploieşti. Subway a stabilit locaţia şi pentru cea de-a treia unitate din Bucureşti, în clădirea de birouri UpGround Business Center din Pipera.

Taxa pentru o franciză Subway variază între 7.500-10.000 de euro. La aceasta se adaugă investiţia în restaurant, între 100.000 de euro şi 220.000 de euro, în funcţie de planul de franciză ales. După lansare, francizaţii plătesc un procent săptămânal de 8% din cifra de afaceri pentru roialităţile de franciză şi 4,5% pentru fondul de advertising.

Subway vizează pentru următorii 4 ani lansarea a 40 de unități pe piața românească. Compania americană a semnat deja 20 de contracte de franciză cu antreprenori români, potrivit declaraţiilor date de Rumen Radev, agent de dezvoltare Subway pentru regiunea București, Ilfov, la deschiderea primului restaurant din România, pe 10 aprilie 2012.

Subway deţine în prezent peste 36.500 de restaurante, în 99 de ţări. Compania a fost înființată în anul 1965, în Connecticut, Statele Unite ale Americii, și este cel mai mare lanţ de restaurante fast- food din lume. Toate facilitățile Subway funcționează ca rețea de franciză.

(L.N.)
Elena Cărăușu
ziarist

Articole citite

Franciză pregătită de Halloween /27.10.2025

Halloween, o sărbătoare așteptată de milioane de oameni, este pentru ciocolateriile Leonidas un prilej de a pune la dispoziția francizaților produse unice, care aduc clienților lor o savoare unică, dar și bucurie.

Plug In Cafe, o francizǎ cu viziune /21.10.2025

Franciza Plug In Cafe, construitǎ din pasiunea pentru cafea a Alka Group, este un concept inovativ. Mirel Ciorogariu, un francizat de succes, ne povestește despre avantajele acestui business.

Latte Caffee To Go, o afacere din care ai doar de câștigat /01.10.2025

Dacă vrei să deschizi o cafenea fără să fi avut experiență în domeniu, cea mai bună soluție este franciza Latte Coffee To Go. Nu ai nevoie de angajați, iar investiția este pentru orice buzunar și se recuperează rapid.

Un concept românesc, franciză de succes /25.09.2025

Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.

Plug In Cafe - un concept inovativ de cafenele care se adresează nevoilor unei lumi în continuă mișcare /04.08.2025

We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.