Subway caută francizaţi la Buzău

Subway vizează lansarea a 40 de unităţi pe piaţa românească.
Miercuri
15.08.2012
Lanţul american de fast-food intenţionează să deschidă un restaurant la Buzău.
 

Reprezentanţii fast-food-ului au anunţat că dacă vor găsi un investitor interesat de franciza Subway la Buzău, vor deschide un restaurant şi în acest oraş. Până în prezent, compania a deschis 4 unităţi pe piaţa locală: două în Bucureşti, una în zona Piaţa Victoriei şi una în centrul comercial Sun Plaza, şi câte una în Iaşi şi în Cluj Napoca. Restaurante în construcţie sunt în oraşele Piteşti, Timişoara şi Ploieşti. Subway a stabilit locaţia şi pentru cea de-a treia unitate din Bucureşti, în clădirea de birouri UpGround Business Center din Pipera.

Taxa pentru o franciză Subway variază între 7.500-10.000 de euro. La aceasta se adaugă investiţia în restaurant, între 100.000 de euro şi 220.000 de euro, în funcţie de planul de franciză ales. După lansare, francizaţii plătesc un procent săptămânal de 8% din cifra de afaceri pentru roialităţile de franciză şi 4,5% pentru fondul de advertising.

Subway vizează pentru următorii 4 ani lansarea a 40 de unități pe piața românească. Compania americană a semnat deja 20 de contracte de franciză cu antreprenori români, potrivit declaraţiilor date de Rumen Radev, agent de dezvoltare Subway pentru regiunea București, Ilfov, la deschiderea primului restaurant din România, pe 10 aprilie 2012.

Subway deţine în prezent peste 36.500 de restaurante, în 99 de ţări. Compania a fost înființată în anul 1965, în Connecticut, Statele Unite ale Americii, și este cel mai mare lanţ de restaurante fast- food din lume. Toate facilitățile Subway funcționează ca rețea de franciză.

(L.N.)
Elena Cărăușu
ziarist

Articole citite

Franciza Leonidas, pentru toate anotimpurile /30.06.2025

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.

Marketing inteligent într-o rețea de franciză fast-food /26.05.2025

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.

Hello Donuts, franciza de gogoși care îndulcește România /09.05.2025

Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.

Tradiție la superlativ /08.04.2025

Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.

Bucuria sărbătorilor într-o colecție rafinată /24.03.2025

În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.