Latte Caffee To Go, o afacere din care ai doar de câștigat

Franciza Latte Caffee To Go, ușor de gestionat și profitabilă
Franciza Latte Caffee To Go, ușor de gestionat și profitabilă / Franciza Latte Caffee To Go este foarte accesibilă financiar, ușor de gestionat, fără angajați și profitabilă, cu o rentabilitate greu de egalat
Miercuri
01.10.2025
Dacă vrei să deschizi o cafenea fără să fi avut experiență în domeniu, cea mai bună soluție este franciza Latte Coffee To Go. Nu ai nevoie de angajați, iar investiția este pentru orice buzunar și se recuperează rapid.
 

Franciza Latte Coffee To Go este un concept integral românesc, lansat în 2022 și modernizat ulterior la nivel premium, care are mai multe avantaje față de competitor. Astfel, investiția este redusă comparative cu francizele clasice de cafenele. Modelul  premium, unic în România, folosește cafea 100%arabica și lapte natural, 18 rețete de băuturi. Foarte important, recuperarea investiției este rapidă, adică în 6-12 luni. În plus, nu ai costuri fixe mari și nici angajați. Sistemul self-service este complet digitalizat (cu telemetrie și fiscalizare inclusă). Iar suportul este complet, incluzând training, instalare, marketing și account manager dedicat.

De ce Latte Coffee To Go

Franciza, care a instalat deja zeci ce aparate la nivel național, are multe de oferit celor care îi devin parteneri. Taxa de franciză, care este de doar 3.000 de euro plus TVA, include: cafeneaua self-service în comodat, dreptul de folosire a mărcii comerciale, livrare, trainig și suport informațional, materiale de suport (proceduri, tutoriale, resurse pentru succes), dar și acces la comunitatea Latte – grup de WhatsApp cu toți partenerii. Mai primești și acces la platforma de comenzi cu prețuri preferențiale. De asemenea, pune la dispoziția francizatului un sistem de telemetrie – fiscalizat conform legii, manager de cont dedicat, materie primă la livrarea cafenelei pentru 300 de pagare. Totodată, Latte are service inclus pentru defecțiuni majore. Bonusul constă în sprijinul pentru identificarea locației potrivite (drafturi de contract, prezentări pentru locații, draft de mail). Mai trebuie spus că redevența este de 5% din cifra de afaceri sau minim 100 de euro + TVA/lună, iar durata contractului este de trei ani.

Cu alte cuvinte, este vorba despre o diferență majoră față de sistemul clasic. De ce ? În primul rând, pentru că, deși oferă o cafea bună, într-o cafenea clasică aceasta costă ai mult, din mai multe motive. Adică, este nevoie de cel puțin trei angajați pe locație, rentabilitatea este de 15-25%, iar investiția minimă este în jur de 20.000 de euro. Pe de altă parte, franciza Latte Coffe To Go are o cafea bună la preț accesibil, francizatul nu acordă afacerii mai mult de 20 de minute pe zi la locație, rentabilitatea este de 40-60%, investiția minimă este de doar 3000 de euro, iar clienții plătesc doar pentru o cafea de calitate.

Ce așteptări are Latte de la candidați

Francizorul își dorește ca noul partener să găsească și să își administreze locația, să respecte standardele Latte Coffee To Go referitoare la curățenie, întreținere zilnică și aprovizionare cu lapte, dar și implicare pentru a scala afacerea. În privința acestui ultim aspect, sunt deja mulți parteneri care au ajuns rapid să aibă câte două-trei locații.

Business Card Latte Coffee To Go

• Investiție minimă: 3.000 € + TVA (taxă franciză + aparat complet echipat, training, suport)

• Redevență: 5% din CA sau min. 100 €/lună. Nu există taxă de marketing

• Locație - Spațiu mic (de 1 mp), interior, trafic intens, orașe mari sau medii.
 


Business Development Manager

Articole citite

Plug In Cafe - un concept inovativ de cafenele care se adresează nevoilor unei lumi în continuă mișcare /04.08.2025

We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.

Famous Waffles, deschidere spre parteneriate /06.07.2025

Una dintre cele mai flexible francize gastronomice românești, Famous Waffles, oferă antreprenorilor posibilitatea să i se alăture în condiții deosebit de avantajoase.

Franciza Leonidas, pentru toate anotimpurile /30.06.2025

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.

Marketing inteligent într-o rețea de franciză fast-food /26.05.2025

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.

Hello Donuts, franciza de gogoși care îndulcește România /09.05.2025

Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.