Carrefour a deschis un nou magazin în franciză
Carrefour a deschis cel de-al optulea magazin de proximitate al rețelei, pe bulevardul Decebal din Capitală. Noua unitate are o suprafaţă de aproximativ 190 de metri pătraţi şi oferă o gamă de circa 4.000 de produse. Retailerul francez se extinde pe segmentul magazinelor de proximitate în parteneriat cu Angst, un brand de succes din România. Franciza Carrefour Express Angst a fost lansată în România în octombrie 2011, iar primul magazin de proximitate a fost deschis în piaţa Domenii din Bucureşti.
Un magazin Carrefour Express Angst din Capitală a fost închis în luna septembrie din cauză că nu era rentabil, însă Sorin Minea, preşedintele Angst, a anunţat la momentul respectiv că până la finalul acestui an ar putea deschide alte două noi unităţi. Carrefour operează în prezent în România 3 formate de magazine: 24 de hipermarketuri Carrefour, 59 de supermarketuri Carrefour Market şi 8 magazine de proximitate Carrefour Express.
În ultima perioada tot mai mulţi cumpărători din supermarketuri au migrat către o nouă nişă din piaţa locală de retail: magazinele de proximitate. Segmentul magazinelor de proximitate din România a fost atacat de retaileri precum Carrefour, Profi, Metro şi Mega Image, care fac concurenţă directă celor aproximativ 70.000 de magazine de bloc şi chioşcuri de pe piaţa românească.
La începutul acestui an Profi a renunţat la statutul de discounter şi s-a redenumit magazin de proximitate. Retailerul a ajuns la un număr de 132 de unităţi pe piaţa locală şi ar putea depăși numărul de magazine pe care și-a propus să le deschidă în 2012.
Metro a lansat în luna martie a acestui an franciza „La Doi Paşi”, iar la două luni de la startul oficial al programului reţeaua lanţului de retailerul cuprindea peste 200 de magazine. În prezent, Metro are peste 400 de magazine de proximitate, deschise sub sigla „La Doi Paşi”. Noul concept i-a făcut intrarea retailerului şi în zona rurală, jumătate dintre magazine fiind deschise în comune și sate.
Mega Image este un alt retailer care se dezvoltă pe segmentul magazinelor de proximitate pe piaţa românească, prin intermediul conceptului Shop&Go. Belgienii au deschis în 2012 peste 35 de magazine de acest tip în Capitală şi vor să ducă acest concept şi în provincie.
(L.N.)Articole citite
Franciza Used Products este în plin proces de expansiune și caută parteneri strategici pentru creșterea numărului de magazine.
Franciza Used Products este o afacere sustenabilă, care încurajează conceptul de reciclare și reintroducere a produselor electronice și electrocasnice noi și pre-utilizate în ciclul comercial.
Sistemul de franciză DIEGO, un model de comerț cu amănuntul la cheie care funcționează cu succes de trei decenii, caută noi parteneri în România.
Franciza Used Products este parcă făcută pentru conjunctura actuală, când ai nevoie de anumite aparate și echipamente dar nu poți să ți le procuri pe cele de top
Sistemul de franciză DIEGO care și-a demonstrat succesul în domeniul amenajărilor interioare de aproape trei decenii, caută noi parteneri în București și în alte localtăți din România
Cele mai citite
Lidl inaugurează al 138-lea magazin din România.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
MBE România este franciza potrivită celor care caută un business cu succes internațional. Este și cazul lui Codrin Baghiu, care a descoperit afacerea la Londra și a deschis propria agenție la Bacău.
Târgul de francize de la Varșovia este cel mai mare eveniment de pe piața de franciză din Europa Centrală și de Est. Antreprenorii vor putea alege din aproximativ 200 de mărci de francize.
Subiecte populare in Forum
Franciza iubitorilor de animale
M-ar interesa detalii pentru județul Gorj. Mulțumesc!
Grupul Floria atacă piața B2B
Bună. Ma numesc Emilia. Am 44 de ani. Ma interesează o franciza ptr o florărie. Am avut o florărie deschisa în Rm Vilcea. Pe care am închis-o temporar... Vreau sa...
IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin
Sunt inebunita dupa produsele IKEA.... sunt utile si oricat de carcotas ai fi nu poti gasi subiect de discutii in privinta calitatii
IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin
Produsele celor de la IKEA sunt accesibile ca pret si nu mai vorbim de calitate care este superioara
Diverta merge la ASE
Cand nu uitam de cultura mai traim pe aceste meleaguri inca romanesti, M A I V R E M A R T I C O L E....
Petale de viaţă în afaceri
Am vazut un domn nins de ani cu haine la fel de venerabile si bine intretinute si cu un buchet mic cumparat de la o doamna venerabila si AM STIUT CUI II ESTE DESTINAT...
Diverta merge la ASE
Un izvor de intelepciune,patriotism,talent ...un izvor :DAN PURIC
Diverta merge la ASE
DAN PURIC...ce poti sa mai spui ...ce poate spune un nimeni ca mine despre marele DAN PURIC .Incaperile oricat de imense ar fi sunt neincapatoare cand este el prezent.