Starbucks vine în biroul companiilor
Starbucks a încheiat un parteneriat cu Selecta, cea mai mare companie de vendomate: automate de cafea, băuturi şi snacks-uri din Europa. Cele două companii au creat conceptul Starbucks Office Coffee, care oferă clienţilor posibilitatea de a-şi procura singuri sortimentele preferate de cafea ale brand-ului de la automatele de cafea Selecta. Primul automat de cafea este deja testat la sediul Starbucks din Elveţia. Noul concept este destinat în general zonelor în care sunt situate cele mai mari clădiri de birouri, ai căror angajaţi preferă să îşi ia cafeaua la pachet.
Starbucks a deschis primele 50 de cafenele din Elveţia în urmă cu peste 10 ani, iar brandul se bucură în continuare de popularitate pe piaţa austriacă.„Căutăm tot timpul modalităţi unice şi cele mai bune locaţii pentru a interacţiona cu clienţii noştri. Parteneriatul cu Selecta ne oferă posibilitatea să ducem experienţa cafelei Starbucks direct la sediul companiilor şi suntem nerăbdători să extindem noul concept în cât mai multe birouri din Elveţia.”, a declarat Franck Wubben, managerul Starbucks în Elveţia şi Austria.
Selecta distribuie automate de cafea în peste 100.000 de locaţii din Europa şi în peste 15.000 din Elveţia. Thomas Nussbaumer, manager Selecta, a declarat: „Selecta înţelege că oamenii şi-au schimbat modul în care servesc cafeaua şi alte băuturi calde. Împreună cu Starbucks venim în întâmpinarea aşteptărilor acestora şi le aducem cafeaua preferată direct la birou.”
Conceptul Starbucks Office Coffee va fi disponibil în trei dimensiuni diferite: mici, medii şi mari (de tip coffee corner) pentru a putea fi integrat în birourile cât mai multor companii. Toate cele trei versiuni vor funcţiona cu echipamente de tip self-service şi vor oferi peste 20 de sortimente de cafea.
Deşi în Statele Unite ale Americii parcurge un traseu ascendent, Starbucks a anunţat că va închide o serie de unităţi din Europa din cauza rezultatelor sub așteptări înregistrate de acestea și a problemeor economice din regiune. Parteneriatul cu Selecta poate ajuta reţeaua de cafenele să câştige din nou teren pe piaţa europeană.
Prezent în România din anul 2007, Starbuck operează în ţara noastră opt unități: cinci în București : Plaza România, București Mall, Băneasa Shopping City, America House, AFI Palace Cotroceni, și câte una în Cluj-Napoca, Timișoara și Brașov. Noul concept Starbucks Office Coffee ar putea avea succes pe piaţa românească întrucât vendomatele au devenit o prezenţă obişnuită în viaţa românilor. Un raport al Euromonitor International arată că piaţa locală de vending va avea o creştere anuală de 7% şi va ajunge la peste opt milioane de euro până în 2015, de la aproximativ şase milioane jumătate de euro în prezent.
(E.C.)Articole citite
Franciza Used Product este un concept care, cu siguranță, va fi din ce în ce mai mult implementat în viitorii ani.
Titlul reprezintă motto-ul Papírny Moudrý, fabrica cehă care a devenit unul dintre cei mai importanți producători de „capcane de muște”, mizând pe globalizare.
Franciza Used Products este în plin proces de expansiune și caută parteneri strategici pentru creșterea numărului de magazine.
Franciza Used Products este o afacere sustenabilă, care încurajează conceptul de reciclare și reintroducere a produselor electronice și electrocasnice noi și pre-utilizate în ciclul comercial.
Sistemul de franciză DIEGO, un model de comerț cu amănuntul la cheie care funcționează cu succes de trei decenii, caută noi parteneri în România.
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Ai visat vreodată să-ți creezi propriul sanctuar al frumuseții? Cu fondurile europene și franciza Nomasvello, acest vis poate deveni realitate.
O franciză, cum este Fun Science – Profesorii Trăsniți, poate schimba o viață. Așa s-a întâmplat în cazul Irinei Bogdan, fost manager bancar de succes timp de aproape două decenii.
Ciorbe și Plăcinte, unul dintre cele mai îndrăgite lanțuri de restaurante din București, a deschis o nouă locație, ca parte a unei strategii de extindere în cadrul comunităților urbane.
Trendul redescoperii vechilor meșteșuguri este validat de extinderea francizei Wash Shoes, care așteaptă ca noi parteneri să i se alăture.
Subiecte populare in Forum
philips respironics millennium m10 php in chemistry buy nembutal pentobarbital sodium online
Oprindelse: Holland Renhed i %: 98 Te1eghrmm ⛽️ @DUBZMNY 📦🍁💯🔞 https://alphamegachem.com/product/buy-3-fpm-online-store/ Top queries buy peruvian pink...
Franciza iubitorilor de animale
M-ar interesa detalii pentru județul Gorj. Mulțumesc!
Grupul Floria atacă piața B2B
Bună. Ma numesc Emilia. Am 44 de ani. Ma interesează o franciza ptr o florărie. Am avut o florărie deschisa în Rm Vilcea. Pe care am închis-o temporar... Vreau sa...
IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin
Sunt inebunita dupa produsele IKEA.... sunt utile si oricat de carcotas ai fi nu poti gasi subiect de discutii in privinta calitatii
IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin
Produsele celor de la IKEA sunt accesibile ca pret si nu mai vorbim de calitate care este superioara
Diverta merge la ASE
Cand nu uitam de cultura mai traim pe aceste meleaguri inca romanesti, M A I V R E M A R T I C O L E....
Petale de viaţă în afaceri
Am vazut un domn nins de ani cu haine la fel de venerabile si bine intretinute si cu un buchet mic cumparat de la o doamna venerabila si AM STIUT CUI II ESTE DESTINAT...
Diverta merge la ASE
Un izvor de intelepciune,patriotism,talent ...un izvor :DAN PURIC