În România sunt deschise peste 40 de restaurante KFC atât în Bucureşti, cât şi în oraşe precum Timişoara, Cluj-Napoca, Suceava, Oradea, Piteşti şi Brasov şi unul în Republica Moldova.
Miercuri
10.10.2012
Lanţul de fast-food a deschis al 18-lea restaurant din Bucureşti în urma unei investiţii de 240.000 de euro.
 

KFC a deschis un nou restaurant în Capitală, în cadrul complexului comercial Cora Lujerului, locaţie care a aparţinut iniţial Burger King. Compania a investit 240.000 de euro pentru deschiderea noului fast-food cu o suprafaţă de 138 metri pătraţi. Pentru primul an de funcţionare al restaurantului, reprezentanţii KFC estimează afaceri de 700.000 de euro.

Restaurantul KFC din Cora Lujerului este a cincea unitate pe care compania o inaugurează în acest an. Strategia de dezvoltare pentru anul 2012 a lanțului fast-food se axează în principal pe deschiderea de restaurante de tip drive-thru. De la începutul anului, KFC a inaugurat două restaurante de tip drive-thru, la Arad și la Iași.

Lanţul de restaurante KFC este operat în sistem de franciză, licenţa pentru România fiind acordată în anul 1997 companiei US Food Network, controlată de omul de afaceri Gabriel Popoviciu. Acesta a adus în România şi franciza Pizza Hut, care are de asemenea o unitate în Cora Lujerului.

Noua locaţie KFC a aparţinut lanţului de fast-food Burger King, care a ieşit în acest an din România. Specialiştii în retail nu au fost luaţi prin surprindere de ieşirea de pe piaţa locală a fast-food-ului american, întrucât Burger King nu şi-a adaptat meniurile şi preţurile la piața din românească şi nu a investit suficient în promovare.

Principalii jucători de pe piaţa de fast-food din România, estimată la o valoare de aproximativ jumătate de miliard de euro, sunt McDonald's (cu o prezență de 17 ani pe piaţa locală), KFC (cu o prezență de 15 ani pe piaţa locală) şi nou venitul Subway, care vizează deschiderea a 40 de restaurante în următorii patru ani.

(L.N.)
Elena Cărăușu
ziarist

Articole citite

Franciză pregătită de Halloween /27.10.2025

Halloween, o sărbătoare așteptată de milioane de oameni, este pentru ciocolateriile Leonidas un prilej de a pune la dispoziția francizaților produse unice, care aduc clienților lor o savoare unică, dar și bucurie.

Plug In Cafe, o francizǎ cu viziune /21.10.2025

Franciza Plug In Cafe, construitǎ din pasiunea pentru cafea a Alka Group, este un concept inovativ. Mirel Ciorogariu, un francizat de succes, ne povestește despre avantajele acestui business.

Latte Caffee To Go, o afacere din care ai doar de câștigat /01.10.2025

Dacă vrei să deschizi o cafenea fără să fi avut experiență în domeniu, cea mai bună soluție este franciza Latte Coffee To Go. Nu ai nevoie de angajați, iar investiția este pentru orice buzunar și se recuperează rapid.

Un concept românesc, franciză de succes /25.09.2025

Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.

Plug In Cafe - un concept inovativ de cafenele care se adresează nevoilor unei lumi în continuă mișcare /04.08.2025

We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.