Mega Image continuă expansiunea agresivă

După ce luna trecută a deschis opt magazine noi, retailerul belgian Mega Image plănuiește să deschidă alte 12 unități în noiembrie. Prima inaugurare din această lună a avut loc pe 2 noiembrie, când retailerul a deschis cea de-a 42-a unitate Shop&Go. Noul magazin este situat pe bulevardul Ion Mihalache din București și are o suprafață de vânzare de 105 metri pătrați.
Prin conceptul Shop&Go Mega Image oferă celor care vor să devină antreprenori posibilitatea să preia un magazin pe care să-l gestioneze. Primul Shop&Go din România a fost deschis în decembrie 2010, în București. Magazinele de proximitate Mega Image oferă o gamă de peste 2.000 de produse și sunt destinate să atragă clienții din imediata apropiere a acestora.În anul 2012 strategiile de dezvoltare ale lanțurilor internaționale de magazine s-au axat pe comerțul de proximitate, pe această zonă mizând atât Mega Image, cât și Profi, Carrefour (prin conceptul Carrefour Market și franciza Carrefour Express Angst) și Metro (prin franciza ”La Doi Pași”).
Potrivit experților, piața suprafețelor mari de retail din București este deja saturată, iar cea a suprafețelor medii, de tip supermarket în curs de saturare. În acest peisaj își mai găsesc loc doar suprafețele mici, specializate sau de hard discount.
(E.C.)
Articole citite

Franciza Used Product este un concept care, cu siguranță, va fi din ce în ce mai mult implementat în viitorii ani.
Titlul reprezintă motto-ul Papírny Moudrý, fabrica cehă care a devenit unul dintre cei mai importanți producători de „capcane de muște”, mizând pe globalizare.
Franciza Used Products este în plin proces de expansiune și caută parteneri strategici pentru creșterea numărului de magazine.
Franciza Used Products este o afacere sustenabilă, care încurajează conceptul de reciclare și reintroducere a produselor electronice și electrocasnice noi și pre-utilizate în ciclul comercial.
Sistemul de franciză DIEGO, un model de comerț cu amănuntul la cheie care funcționează cu succes de trei decenii, caută noi parteneri în România.
Cele mai citite

Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Subway a detronat McDonald’s în topul celor mai mari fast-food-uri din întreaga lume.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Dacă vrei să ai șansa preluării unei francize cu o expansiune accelerată în statele europene, deosebit de atractivă și profitabilă, atunci vezi ce îți oferă Blue Elephant.
Subiecte populare in Forum
Franciza care te face fericit
Ma bucur sa aud ca o companie bio romaneasca...vrea sa-si extinda portile peste hotare..E de bine
Creşteri pe toată linia pentru Ikea
Mă bucur că drumul celor de la Ikea este ascendent...Înseamnă ca produsele lor sunt bune...
Creşteri pe toată linia pentru Ikea
Parcurg zilnic articolele din prezentul site si norii negri care imi dau destul de des tarcoale dispar pentru ca ceva ii imprastie...
Franciza care te face fericit
Fericire in fiecare zi...numai in basme dar si acolo apar zmei.vrajitoare ...se vede tineretea autorului articolului
Franciza care te face fericit
Roata fericirii cu ariile ei interesante,toti avem nevoie de asa ceva dar cand auzi din mai multe surse chiar o doresti cu toata fiinta
Creşteri pe toată linia pentru Ikea
Din discutiile purtate produsele Ikea se bucura de calitate si diversitate superioara si atunci este normal ca desfacerile sa creasca
1 milion de euro pentru o benzinărie
Se vor afla si dedesubturile ,de ce s-a urmarit distrugerea a tot ce insemna productie,si cui a folosit
Babo, o afacere cu suflet
Foarte putini opameni se pot lauda ca au realizat tot ce au visat in copilarie ,perseverenta ar fi unul din secrete dar sustinerea vine de pe aceleasi meleaguri ?